Elszörnyülködtem, amikor Logan kijelentette, hogy egy szobán fogunk osztozkodni a következő pár napban, ugyanis ő nem fog másik szoba híján a kanapén kikötni... Scar áthozta nekem a vásárolt ruhákat, amit kivételesen megköszöntem. Kedves lánynak tűnik... Nincs benne semmi romlott, legalábbis kinézetre. Távozása után lezuhanyoztam és valami pizsamafélét szerettem volna keresni, a ruhák között, de semmi olyan nem volt benne. Kikukkantottam a szobába, hogy tiszta-e a terep, majd egyszerűen felütöttem a szoba komódját és kiszolgáltam magam egy elnyűtt, de meleg pólóval. Hmmm... sokkal jobb. Már éppen nyúltam az ajtó kilincshez, hogy hozzak magamnak inni, de az varázsütésre kitárult előttem. Logan furcsa tekintettel nézett végig rajtam. Közel voltunk egymáshoz ahhoz, hogy megfogja az elcsórt ruha szegélyét és meghúzgálja kérdőn.
- Hát ez?
- Pizsama! – böktem rá a legnagyobb természetességgel.
- Hova indultál? – jött a második kérdés.
- Inni!
- Maradj itt! – mondta és eltűnt a konyha irányába. Visszatértekor hozott nekem egy egész palack mentes vizet.
- Ez megfelel? – nyújtotta oda, hogy elvegyem.
- Igen. Köszi. – amíg ittam a szoba ajtaját kulcsra zárta és magával vitte a kulcsot a fürdőbe. Nem tudtam mit csinálni felmásztam a puha ágyra és bebugyoláltam magam az egész takaróval. Kis idő múlva éreztem, ahogyan besüpped az ágy mellettem és Logan felém tornyosul.
- Add ide a kezed Ebi! – suttogta halkan.
- Hm? – nyöszörögtem fáradtan.
- Kérem a kacsóidat babám! – suttogott, de most már a fülembe. Morcosan fordultam felé. Bekötözte a csuklóimat a magával hozott kötszerrel és már tényleg majdnem elszenderedtem, amikor a bilincs hangja kizökkentett álmosságomból.
- Mi? – rántottam el a kezem tőle és megpróbáltam messzebb evickélni az ágyban. Erős karjával könnyedén húzott vissza magához és tepert maga alá. Felettem térdelt és úgy nézett bosszúsan villogó íriszeimbe.
- Ne kéresd magad! Nem adok semmilyen bizalmat, főleg a mai tolvajkodásod után... - megmarkolta egyik kezem és az ágy támlájához erősítette a hőn utált karpereccel. – Ennyivel is megelégszem. Jó éjt! – gyors puszit nyomott a számra, ám csak néhány centiméternyit hátrált, hogy megnézze reakciómat. Úgy tűnik meg volt elégedve, ugyanis újból lecsapott meglepetéstől résnyire nyílt ajkaimra. Kezei lerántotta a közöttünk éktelenkedő takarót és türelmetlenül nyúlt be pólóm alá, hogy megérintsen. Puhatolózó ujjai egyre feljebb csusszantak testemen és belenyögtem csókunkba, amikor elérte vágytól megkeményedett mellbimbómat.
- Ez tetszik! Hallani akarom a hangod! - morogta mosolyogva a nyakamba temette arcát. Puha ajkai kis puszikkal kereste legérzékenyebb pontomat. Nem kellett neki sok idő. Megtalálta, és elkezdte szívni azt a pontot. Önkénytelenül markoltam bele sűrű barna fürtjeibe szabad kezemmel. Újból felnyögtem, bár ez már a nyakamon érzett égő löktető érzéstől.
- L-logan! – nyöszörögtem a fiú teste alatt.
- Hm?
- Kérlek, hagyd abba! – suttogtam gyengén. Szó nélkül legördült mellém az ágyra. Síri csendben feküdtünk, amíg Logan meg nem szólalt.
- Ne haragudj! Én.. nem tudom mi ütött belém. Jobb lesz, ha mégis kint alszom. – mondta és már indult is volna, de megállítottam. Kivételesen én nyúltam utána és a pólójánál fogva húztam vissza magamhoz.
YOU ARE READING
Bad game
FanfictionBEFEJEZETT!! Mi lenne ha... Kedves olvasóm, mond, te mit tennél, ha az életed egyszeriben kifordulna a megszokott mederből? Persze ez lehet jó, mint például egy meglepetés...de sajnos nem ebben a történetben... Egy kedves pár hajnali sétájával kezdő...