[Belangrijke A/N op het einde]
Hoelang zou het nu zijn? Even denken. Het is al twee weken geleden dat Kyle me dat stomme briefje heeft laten schrijven. Ik kan me Vince zijn gezicht al bedenken als hij het heeft gelezen. Als ik hem ooit terug zie, moet ik me verontschuldigen voor alles. Dat ik tegen mijn beter weten in toch met Kyle heb afgesproken, mijn leven in gevaar heb gebracht, hem onwetend gelaten heb voor anderhalve maand.
Daarnaast moet ik hem ook ontzettend bedanken. Ik nam zijn liefde als vanzelfsprekend, en dat is nooit mijn bedoeling geweest. Na de 11 maanden die we samen zijn is hij zo goed voor me geweest. Ik wist niet eens dat er zulke goede mensen bestonden. Ik weet ook wel dat hij zijn imperfecties heeft, maar datgene maakt hem juist nog perfecter. Als ik zijn lachende gezicht weer voor de geest haal, kruipt er een glimlach op mijn eigen gezicht.
Kyle prikt met zijn slendere wijsvinger in mijn wang. Ik schrik op en haal mijn oneindige van het televisiescherm waarop één of andere film speelt waar ik nog nooit van gehoord had. Ik kijk hem bang aan. Hij heeft me al even niet meer slecht behandeld, maar toch. Je weet maar nooit.
"Wat valt er te lachen?", zegt hij en hij duwt zijn ronde bril ietsje hoger op zijn dunne neus.
Ik vestig mijn blik weer op het scherm en ik voel mijn wangen langzaam rood worden. "Niets." Hij zucht geïrriteerd en kijkt dan ook weer terug naar de tv. Een jongen en een meisje zitten samen op een open plek in een bos en ze praten over oud worden of zo iets.
Het lijkt al eeuwen geleden dat ik voor het laatst buiten was. Ik wil weer de zon op mijn huid voelen zonder ramen ertussen en de geur van de natuur of de stad ruiken in plaats van de luchtverfrisser die Kyle altijd heeft aanstaan. Ik zeg niet dat het slecht ruikt, ik ben het gewoon beu. Ik wil weg.
Ik sta op van de bank en trek het T-shirt dat ik aan heb ongemakkelijk naar beneden. Ik voel zijn ogen over mijn lichaam glijden en hij laat ze hangen op mijn achterwerk. Dit maakt het er ook niet beter op. Ik 'loop' langzaam maar zeker naar het schuifraam. Al kan je het niet echt lopen noemen. Mijn benen zijn een stuk gebeterd omdat het nu al zeven weken geleden is, maar het is nog steeds niet helemaal genezen.
[Lmao ik ben geen dokter ik heb geen idee of het zo gaat maar let's assume it does okay babes]
Ik laat mijn vingers in allerlei vormpjes over het koele, vlakke oppervlak glijden. God, ik wil hier weg. Ik wil zo graag weer rennen en het gras tussen mijn tenen voelen en bloemetjes plukken om ze dan grappend in mijn of Vince's haar te steken en dan hem complimenteren hoe schattig het staat.
Ik wil zwemmen en de koude vloeistof rond mijn lichaam voelen. Ik wil de kleuren van de opkomende herfst zien aan de bomen en uitgaan om warme chocolademelk te gaan drinken. Met kaneel en slagroom, natuurlijk.
Ik voel Kyle's ogen nog steeds op mijn rug branden als ik zachtjes begin te snikken tegen het raam en snel mijn tranen wegveeg.
"Gaat alles wel goed?", zegt hij met een bezorgde stem.
Ik begin te lachen en draai me om. Mijn zicht is wazig door de tranen die maar blijven opkomen. Ik veeg ze weg met mijn handen. "Ja. Tuurlijk gaat het goed!", ik ga zitten omdat mijn enkels beginnen te steken. "Tuurlijk joh! Voor al omdat ik al zeven weken in hetzelfde stomme huis zit weg te rotten. Ik wil hier weg, al van de eerste dag. Ik mis Vince. Nee, ik mis alles. Alles, behalve jou. Je kan dood neer vallen en ik zou lachen. Dan pas zou ik oprecht gelukkig zijn.", ik spuw mijn woorden naar hem.
Hij vlamt recht en uit reflex duik ik in elkaar. Hij balt zijn vuisten een klemt zijn tanden op elkaar. Ik trek snel mijn knieën op en bedek mijn hoofd met mijn handen. Sh!t, sh!t, sh!t, ik ga hier sterven. Ik ga sterven vandaag.
___
Word Count: 703
Hi babes :) Ik wou gewoon even zeggen dat dit boek niet veel langer meer dan een paar hoofdstukken gaat duren. Net zoals 'Verslingerd Met Jou' zal dit boek ook ongeveer 30 hoofdstukken in totaal krijgen.
Daarnaast ben ik een nieuw boek aan het schrijven 'Er Na'. Dit is de spin-off van Kyle. Ik ben al goed op weg en ik heb het gevoel dat het echt een goed boek gaat worden. Jullie horen er nog wel over ;)
xoxo Anna
JE LEEST
Verbonden met jou [BxB] ✔️
Teen FictionDeel 2 van 'Verslingerd met jou'. Al kan je dit boek ook lezen zonder deel 1 :) hoogste rang: #38 in lgbt - 01/08/2018 - De kamer is muf en vochtig. Het lijkt alsof ademen met de minuut moeilijker wordt. Het voelt alsof het leven uit mijn lichaam wo...