Chapter 30 - Epiloog

80 5 1
                                    

2 jaar later...

Vince komt op zijn tenen de kamer binnen en grinnikt even bij het zien van zijn snurkende man helemaal verwikkelt in de lakens. Hij loopt naar het raam en trekt de gordijnen open zodat het zonlicht op de schone slapers gezicht valt. Hij kreunt en trekt het deken verder omhoog. Vince grinnikt weer en laat zich op de rand van het bed zakken. Doordat de matras in zakt spiekt Ethan stiekem even naar de liefde van zijn leven die net een T-shirt over zijn hoofd trekt.

"Hoeft niet hoor.", klinkt het.

"Wat?"

"Je bent ook mooi zonder T-shirt.", giechelt Ethan. Vince lacht en laat zijn vingers door Ethan's warrige haar gaan. Ethan laat nu ook zijn gezicht zien en trekt Vince aan zijn T-shirt dichterbij om zo een kusje op zijn lippen te kunnen plaatsen.

"Kom nu maar uit bed.", zegt Vince als hij de kus verbreekt en de kamer verlaat. Ethan trapt de lakens van zich af en grist zijn gouden ring van het nachtkastje voor hij de blonde jongeman achterna gaat.

Eenmaal in de keuken aangekomen, kust hij het kleine meisje in de kinderstoel op het voorhoofd. "Goedemorgen Ona." Het meisje met de spleetoogjes en het gitzwarte haar kirt iets naar haar vader en gaat dan verder met het eten van haar ontbijt. Of toch voor zover je het eten kan noemen. "Hallo papa." Ze is ondertussen al drie jaar oud en al acht maanden bij het liefdevolle koppel.

Ethan zet zich op een van de stoelen aan de ronde tafel. Vince komt zijn richting uit met een braadpan en laat een pannenkoek op zijn bord glijden. Vandaag wordt een goede dag. Ze konden het voelen in elke cel van hun lichaam.

***

Vince schud het picknicklaken uit voor hij het op het zachte, groene gras neerlegt. Ethan komt aangerend met Ona in zijn nek en Vince glimlacht als het verliefde gevoel hem weer bekruipt. Kort herdenkt hij de dag dat hij Ethan ontmoette voor hij zich nestelt op het laken en toekijkt hoe zijn man en dochter samen spelen.

***

"En zo trouwden de prins en de prins en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig.", Vince staat op van het kinderbedje en loopt naar de deur waar Ethan tegen de muur geleund staat met een glimlach van oor tot oor. Vince knipt het licht uit en fluistert: "Slaapwel, prinsesje."

Beide mannen verlaten de kamer en verplaatsen zich naar hun eigen slaapkamer. Ethan zet een zacht muziekje op en gooit zijn armen rond Vince's nek. Zonder enige tijd te verspillen duwt Vince zijn lichaam tegen het zijne en verbreekt de afstand tussen hun door hun lippen op elkaar te duwen. De kus begint langzaam maar al snel gooien ze hun tongen in het spel in spat de passie ervan af. Traag verbreken ze de kus en laten ze zich op bed vallen.

"Ik hou toch zoveel van je.", zucht Ethan en hij duwt een plukje blond haar achter het oor van de andere jongen.

"Ik ook. Ik ben voor altijd verbonden met jou.", antwoordt Vince.

___

A/N:

THE END ;(

(Oh en voor de mensen die het dus niet hebben begrepen, hun dochtertje 'Ona' is een klein Chinees weesje dat ze hebben geadopteerd. De naam 'Ona' komt van Ethan's moeder: Sharona.)

Xoxo, Anna

Word Count: 511

Verbonden met jou [BxB] ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu