Hoofdstuk 23

4.7K 220 20
                                    

Het spijt me enorm van de weinige updates. Ik kan wel weer gaan zeggen dat ik het heel druk heb gehad maar daar hebben jullie natuurlijk geen bal aan. Neem natuurlijk wel even een kijkje bij mijn nieuwe boek Roses!Laten we daarom maar snel door gaan met het hoofdstuk.
_________________________
'Lolet'. Langzaam open in mijn ogen en kijk in de mooie groene ogen van mijn mate. Zijn ogen staan wilder dan normaal. Dan daagt het me dat hij natuurlijk weer in zijn Rude is sinds gister. Ik glimlach naar hem en aai door zijn witte haren heen.

'Ik kan me amper inhouden als ik naar je kijk. Je bent zo mooi', mompelt hij. Ik begin breed te glimlachen en dank de maangodin om de liefste mate die er bestaat. Vandaag is de dag zover; we krijgen te horen wie er weg moet. Ergens ben ik bang maar ergens is er ook vertrouwen dat het goed komt.

Ik word uit mijn gedachten getrokken door de lippen van Troy die op de mijne worden gedrukt. Even schik ik en houd ik mijn ogen open waardoor ik naar de dichte ogen van Troy kijk. Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik begin hem terug te zoenen. Mijn handen gaan langzaam over zijn blote rug heen waardoor ik zijn spieren voel aanspannen

Ik lig enkel in een shirt van Troy, hoe cliche. De nachten hiervoor heb ik geslapen in een nachtjapon. Al snel kwam ik erachter dat dat mijn ding niet was. In enkel mijn onderbroek gaan liggen voor een wolf die in zijn Rude is leek me niet het beste idee.

Zijn handen kruipen onder mijn shirt. Zijn manier van zoenen word steeds wilder wat er wel voor zorgt dat ik alerter word. Zijn tong gaat langzaam over mijn lippen heen waardoor ik mijn mond open. Zijn tong verkent mijn mond wat nog altijd een vreemd maar prettig gevoel is.

Zijn handen gaan weer terug naar de onderkant van mijn shirt die hij steeds meer omhoog trekt. Hij haalt zijn lippen van die van mij en kijkt me vragend aan. Zijn ogen zijn zoals gewoonlijk knalrood. Even twijfel ik maar dan bedenk ik me dat ik niks te verbergen heb voor hem.

Ik ga rechtop zitten en help hem op deze manier om makkelijker mijn shirt uit te trekken. Ik zie zijn rode ogen over mijn lichaam schieten. Ik pak zijn hoofd vast en laat hem op deze manier naar mij kijken inplaats van naar mijn lichaam. zijn ogen staan vol lust. Al probeert hij het duidelijk te verbergen wat hem niet lukt.

'Troy voor je verder gaat herinner je het ritueel', herinneren ik hem. In de regels van deze competitie staat dat als je je mate vind tijdens het proces er verschillende rituelen zijn die jij en je mate publiekelijk moeten uitvoeren. Bijvoorbeeld het marken moet voor publiek. Ook voor het eindige van het matingsproces zit een ritueel bij

Persoonlijk vind ik het belachelijke regels waar ik me Eigelijk weiger aan te houden. Helaas is het keerpunt van die regels negeren dat je familie geen tot veel minder geld krijgt. Aangezien mijn ouders het financieel niet breed hebben kan ik me dat niet veroorloven.

Troy laat zijn hoofd in mijn nek vallen. 'Ik heb zo'n hekel aan die regels. Niet iedereen hoeft te zien hoe ik mijn mate Mark. Het is iets persoonlijks tussen ons en niet iets waar andere mensen mee te maken zouden moeten hebben', mompelt Troy in mijn nek. Langzaam voel ik zijn tanden groeien.

'Ik ben het helemaal met je eens maar ik kan het me niet veroorloven om de regels te breken', zeg ik zacht. Hij haalt zijn hoofd uit mijn nek en drukt zijn lippen opnieuw op die van mij. Mijn hoofd word weer leeg en mijn handen gaan over zijn lichaam heen. Zijn handen glijden naar mijn borsten die hij zachtjes aanraakt.

Het enige wat ik kan is glimlachen is als er een grom over de lippen van Troy glijd. Zijn lippen gaan via mijn kaak naar mijn nek. Eerst besef ik me niet wat er gebeurt en heb ik enkel mijn ogen dicht en lig ik te genieten. Zijn lippen zijn inmiddels in mijn nek. Zijn tanden voel ik maar al te duidelijk langs mijn nek gaan.

Zijn lippen pakken steeds een stukje van mijn nek waar hij aan begint te zuigen. Ik kan het kriebelende gevoel niet beschrijven wat er nu door mijn lichaam heen gaat. Het voelt goed om dicht bij hem te zijn, hem aan te raken. Het voelt verbonden.

Opeens vliegt de deur open. Ik schik me helemaal dood en duw Troy letterlijk van me af. Ik trek de dekens over mijn borsten heen en kijk geschokken naar mijn deur. 'Aaah mijn ogen!', klinkt de stem van - wie had het anders kunnen zijn- Kaj. Hij bedekt zijn ogen met zijn handen en staat dramatisch te doen alsof hij doodgaat.

'Gast stel je niet aan en flikker op uit onze kamer', moppert Troy. Kaj haalt zijn handen van zijn ogen en loopt juist naar binnen. Hij sluit de deur achter zich en komt op het voeteneind van het bed zitten. Ik zit nog altijd met de dekens hoog opgetrokken om mijn borsten te bedekken. 'Schat dat hoef je niet te bedekken. Daar word ik toch niet meer geil van', grijnst Kaj

'Kaj wat kom je doen?', vraag ik om het onderwerp af te leiden. 'Jullie ophalen voor het ontbijt. Stacy had me gisteravond gevraagd jullie wakker te maken. Toen ik net bij het ontbijt aankwam en iedereen al zat behalve jullie bedacht ik me dat ik dat inderdaad moest doen. Ooh ja Troy Iris leek niet bepaald blij met je afwezigheid', vertelt Kaj.

'Kaj je bent echt zo'n sukkel af en toe', moppert Troy en staat op. Ik zie Kaj zijn ogen over Troy zijn lichaam glijden
'Leuk zo dat ding in je onderbroek', grijnst Kaj. Troy word knal rood. Het is waarschijnlijk geen verassing dat Troy een boner heeft. 'Ja jij kwam binnen op het verkeerde moment', zegt Troy zichtend en pakt een broek uit de kast.

Blood MatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu