Hoofdstuk 27

3.5K 162 8
                                    

Heb de laatste tijd heel veel ideeën voor mijn nieuwe boek The Department vandaar dat het wat langer geduurd heeft voor dit online kwam.

Kaj die nog erg dicht bij de deur staat loopt nu terug naar de deur om hem opnieuw te openen. Ik verwacht Elize, de dienstmeisjes maar niet Simon die in de deuropening staat. Zijn ogen staan nog een beetje sloom, zijn bruine haar zit in de war maar er staat wel een enorme glimlach op zijn gezicht.

Simon loopt met langzame passen de deur in en sluit hem achter hem. Hij glimlacht naar Kaj die hem in zijn armen neemt. Kaj slaat zijn armen om zijn heupen en trekt hem tegen me aan. 'Wakker?', vraagt Kaj glimlachend. Simon knikt enkel en glimlacht terug.

Ik kan het niet laten om even een blik te laten vallen op de nek van Simon. Je ziet twee kleine stipjes in zijn nek zitten. Het is bijna onzichtbaar als je het niet weet. Simon kijk met een vol verliefde blik naar Kaj. Ze hebben elkaar gevonden daar kun je niet meer omheen

'Jongens laten we Troy en Lolet even alleen laten', zegt Simon dan na een tijd gepraat te hebben. Ik kijk met een glimlach naar Simon. Iedereen stemt in en verlaat de kamer. Natuurlijk kan Kaj het niet laten om de "doe het veilig", nog even na te schreeuwen voor hij de kamer achter zich dicht trekt.

Ik kijk Troy aan en zie hem naar me staren. Hij glimlacht lief naar me zodra onze ogen elkaar kruisen. 'Hoelang hebben we nog?', vraagt hij zonder onze ogen van elkaar af te halen. Ik laat mijn oog naar de klok gaan 'nog een uur', antwoord ik met een glimlach.

Hij staat op waardoor ik hem een beetje verbaast aankijk. Hij trekt zijn jasje uit en gooit hem naar de andere kant van de kamer. Hij gooit zijn schoenen uit en kruipt dan bij me op bed. Ik kijk hem met een lichtelijk ondeugende blik aan.

Troy duwt me achterover op het bed en gaat met zijn heupen tussen mijn benen liggen. 'Laten we dat uur nog even goed gaan gebruiken dan', zegt hij grijnzend. Ik kijk hem een beetje verbaast aan. Sinds wanneer is Troy zo happig? Of heeft hij het een lange tijd verborgen gehouden?

Ik glimlach naar hem en leg mijn handen in zijn haar. Zijn lippen drukt hij hard op die van mij en begint me gelijk wild te zoenen. Ik laat mijn handen via zijn haar naar zijn nek gaan. Zodra ik met mijn vingertoppen over zijn nekharen ga verdiept hij de zoen nog meer en veranderd het in een tongzoen.

Troy zijn handen gaan naar de achterkant van mijn rug waar hij de rist van mijn jurk open probeert te maken. Ik ga rechtop zitten en laat hem mijn rits openmaken. Vervolgens trekt hij de complete jurk uit en lig ik in mijn lingerie op bed. Dit is de eerste keer dat mijn mate me in lingerie ziet

Ik bekijk zijn gezicht in verwachting op wat zijn reactie is. Hij laat zijn ogen schaamteloos over mijn lichaam glijden die vervolgens naar diep rood kleuren. Ik kan een kleine grijns niet tegenhouden. 'Goedgekeurd?', zeg ik grijnzend. Troy zijn ogen gaan van mijn lichaam terug naar mijn ogen. Plagend laat hij zijn handen over mijn lichaam glijden. 'Meer dan goedgekeurd'

Zijn lippen verdwijnen dit keer niet op die van mij maar in mijn nek. Dit is de eerste keer dat er überhaupt een jongen mij zo intiem aanraakt. Ik had nooit iets met menselijkcontact dus als een jongen me al wilde zoenen kreeg hij al een klap. Dit is heel erg nieuw voor mij maar zeker niet op een vervelende manier

Troy zijn lippen geven zachte maar natte kusjes in mijn nek. Mijn ogen vallen vanzelf dicht en mijn handen gaan door zijn haar heen. Als hij op een plek dichtbij mijn oor komt gaat er een kriebelend gevoel door me heen. Het voelt zo intens fijn dat mijn handen knijpen in Troy zijn haar en ik een diepe zucht laat.

Ik dacht altijd dat dat hele Mark gedoe er alleen bij hoorde en verder geen gevoel had. Nu ik dit voel zijn mijn complete vooroordelen verdwenen. Hij haalt zijn lippen uit mijn nek en kijkt me grijnzend aan. 'Dat is dus je Mark plek', zegt hij met een veel te vermaakte grijns op zijn lippen. Ik rol lichtelijk mijn ogen. 'Je kent het contract meneer', help ik hem uit zijn droom

Hij zucht diep maar veranderd snel weer naar zijn ondeugende grijns. 'Ik lap die regels liever aan mijn laars', zegt hij voor zijn lippen weer in mijn nek verdwijnen. Er gaan in mijn hoofd gelijk allemaal alarmbellen af. Ik duw tegen Troy zijn borst. Ik haat die regels ook maar kan het me niet veroorloven om weggestuurd te worden en dat maakt niet weg dat ik ook gewoon bang ben

Zijn lippen gaan weer terug naar de plek net achter mijn oor. Ik kan niks anders dan genieten van zijn aanraking. Hij neemt mijn huid tussen zijn lippen en begint te zuigen. Mijn ogen rollen weg en mijn handen klampen zich in zijn shirt. Ik kan een kreun niet binnenhouden wat bij Troy een grijns oplevert die ik tegen mijn huid voel.

Hij trekt terug. 'Ik ga jou dat geluid nog zo vaak laten maken', zegt hij grijnzend. Ik kijk het verontwaardigd aan. 'Ik vond het niet fijn', probeer ik dan. Hij begint te lachen. 'Nee jo daarom zijn je ogen geel', grijnst hij. Ik knipper snel met mijn ogen waardoor hij lacht. 'Van afschuw', mompel ik. Zijn hand glijd intussen over de binnenkant van mijn bovenbeen.

'Dus je vind het niet fijn als ik aan je zit?', zegt hij grijnzend. Ik schud dapper mijn hoofd. Zijn hand gaaf steeds dichter naar mijn onderste toe. Ik krijg het er ene beetje benauwd van maar ben ook nieuwschierig. 'Nee', antwoord ik. 'En dit dan?', zegt hij grijnzend en laat dan zijn vingers over de stof van mijn string gaan.

Blood MatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu