Vergeet dat sterretje niet in te drukken en een comment achter te laten (over het verhaal en niet dat ik snel verder moet gaan)
Mijn ogen gaan in eerste instantie gelijk naar Kaj toe. Zijn ogen staan leeg en hij staart voor zich uit. Ik weet hoe erg hij Nora mag. Dit betekend dat Kaj mijn Blood mate word. Op Troy na is dat wel het beste wat ik had kunnen krijgen.
'Nora wil je naar voren komen?', vraagt de presentator na een eindeloze lange stilte. Nora heeft dood voor zich uit gekeken vanaf het moment dat haar naam genoemd werd. Ze staat langzaam op. Kaj wilt haar helpen maar ze weigert hem door haar hand enkel op te steken.
Het is dood stil in de zaal terwijl ze naar de presentator toe loopt. Nu begint pas tot mij door te dringen wat dit voor haar betekend. Dat besef maakt een enorme woede in mij los die ik amper kan beheersen. Deze hele competitie heeft geen enkel ander doel dan vermaak voor het volk
'Nora hoe voel je je na dit nieuws?', vraagt de man. Nora kijkt stil en emotieloos voor zich uit. 'Leeg', is haar enige antwoord. Dan staar Kaj op en loopt naar Nora toe. De wachters willen hem tegenhouden maar bedenken zich. 'We zijn Mates', zegt hij dan ineens.
Iedereen kijkt hem met grote ogen aan. Ook Nora lijkt het niet te begrijpen. De presentator is sprakeloos. 'Bewijs het!', gaat Iris zich er dan ook mee bemoeien. Er komt iemand van de directie aangelopen die iets in de oor van de presentator vertelt. 'Dit is een hele verandering in het verhaal. Om te kunnen bewijzen dat jullie Mates zijn zal we vanavond een Mark ceremonie plaat vinden', zegt de presentator dan.
Mijn blij gaat naar kan die gelijk in de paniek schiet. 'Krijgen wij daar inspraak op?', zegt Kaj dan meteen ter verdediging. 'Er zal bewezen moeten worden dat jullie Mates zijn anders kunnen we dame Nora hier niet houden. Dat zijn de regels', zegt de man.
De presentator sluit het programma af. Zodra de opnames klaar zijn spring ik op en ren naar Kaj en Nora. 'Ben je gek geworden kaj', fluister ik zodra ik er ben. Je ziet Kaj in paniek zijn. In zijn lichaamstaal is er niks te merken maar zijn ogen spreken boekdelen. 'Kaj dit moet je niet doen voor mij', zegt Nora zacht.
Je kan maar 1 keer een Mark geven. Je lichaam hoort je tegen te houden als het je mate niet is. Als je je Mark geeft aan een andere wolf inplaats van je mate heb je tijdens volle maan geen controle meer en zul je een pijn hebben die door merg en been gaat. Veel wolven die de fout maken de verkeerde te marke plegen zelfmoord.
'Ik heb een idee', zeg ik na een tijd nagedacht te hebben. Nora en Kaj kijken me afwachtend aan. 'Jij moet eerst Simon marke voor je die ceremonie hebt. Dan bijt je Nora op een plek in haar nek die niet gevaarlijk is', stel ik voor. Het is een riskant idee maar de enige manier.
'Dat is een goed idee maar een Mark ik toch wel iets heel anders dan gewoon een beet. Een Mark heelt meteen', zegt nora. 'We moeten het proberen Nora', zegt Kaj. Hij kijkt me aan en glimlacht. 'Ik ga Simon zoeken', zegt Kaj. De angst die in zijn ogen zat veranderd nu naar donkere stippen van opwinding. Hij heeft door dat ik dat ziet en snelt weg.
Pov Kaj
Ik ren bijna door de gang opzoek naar mijn mate. Ik weet waar hij altijd is rond deze tijd. Ik heb zijn gehele schema uit mijn hoofd geleerd om hem te kunnen vinden. Nooit gedacht dat ik zo soft zou worden en al helemaal niet voor een jongen. Ik ren de gang in en zie mijn mate op wacht staan.Zodra Simon mij opmerkt verschijnt er een lach op zijn gezicht. Hij kijkt me raar aan als ik naar hem toe ren en voor hem stop. 'Wat is er?', vraagt hij lachend. 'Lang verhaal. Meekomen', zeg ik grijnzend en pak zijn hand vast. 'Kaj ik moet werken', probeert Simon. Ik weet ook wel dat hij mee wilt
Ik geef geen antwoord en rek hem mee mijn kamer in. Ik gooi de deur achter me dicht en duw hem tegen de muur aan. Hij kijkt me nieuwschierig aan. 'Je weet dat vandaag een meisje weg moest toch?', vraag ik hem. Hij knikt. 'Nora moest weg maar ik heb haar een soortvan gered door te zeggen dat ik haar mate ben', zeg ik het laatste zacht.
'Je hebt wat?!', zegt hij redelijk verbaast en boos tegelijkertijd. 'Ik wil niet dat ze haar gaan vermoorden Simon. Ik wil jou als mijn mate maar om te bewijzen dat ik haar mate ben heb ik een Mark ceremonie vanavond', zeg ik. Zijn ogen worden groot. He ziet duidelijk dat hij niet weet wat hij ermee moet.
'Ik wil jou als mijn mate en wil dat vast hebben staan voor de rest van mijn leven', zeg ik en druk een kus op zijn lippen. De boze teleurgestelde blik veranderd naar een hele gelukkige met lust. Ik druk mijn lippen hard op die van hem en leg mijn handen op zijn heupen. Ik trek hem dichter tegen mij aan. Zijn armen gaan om mijn nek heen
Ik voel hoe zijn lichaam op mij reageert. Ik trek hem naar het bed toe en duw hem erop. Hij kijkt me grijnzend aan en klimt verder op het bed. Ik kruip op hem en druk mijn lippen op hem. Hij laat zijn handen door mijn haren gaan en duwt zijn heupen tegen die van mij aan.
Mijn lichaam reageert sneller op Simon dan ik had verwacht. Ik wil meer van hem hoe langer ik hem zoen. Ik laat mijn tong tegen zijn lippen duwen. Hij snapt de hint en opent zijn mond. Mijn tong glijd langs die van hem. Zijn handen vouwen in mijn haar en knijpen er stevig in. Een zacht genietend geluid verlaat zijn mond waardoor ik breed begin te grijnzen.
Word vervolgd...
JE LEEST
Blood Mates
Fantasy"Aan een mate loze wolf is geen toekomst", de woorden van de Opper alfa die ervoor zorgde dat er een vreselijke regel ontstond; als je voor je 18e geen mate hebt zul je worden geëxecuteerd. Lolet staat met haar 17 jaar en 3 maanden op een gevaarlijk...