Igen igen kom jeg ind på skolen i min sorte Roadster, og jeg nåede kun lige at komme ud inden jeg blev overfaldt af en af damerne fra weekenden.
"Tyler, godt at se dig" Sagde hun, og der fortrød jeg allerede at jeg havde haft sex med hende. Hun var en fucking klistret magnet, som ikke forstod hun ikke bare kunne sidde fast på mig. Jeg var ikke tiltrukket af fucking magneter.
"Octavia...." Sagde jeg uden at kigge på hende, men med et koldt udtryk med hætten trukket over hovedet for at undgå hende, så meget som muligt."Du har ikke svaret på nogle af mine beskeder" Hun lød lidt irriteret, men det var jo ikke ligefrem fordi jeg havde lovet hende noget. Vi havde sex, og det var det.
"Vi har jo ikke et forhold Octavia" Jeg grinede latterligt af hende, og fordi hun allerede havde et crush grinede hun med. Der var bare lige det, at hun grinede af hende selv. Fatsvag.
"Vi kunne få?" Jeg udbrød et kæmpe suk, som hun ikke fattede.
"Desværre, er ikke lige inde til forhold....Kan bedre lige det frie, hvor man kan knalde hvem som helst" Hun stoppede op, og jeg tænkte bare HELL YEAH! Hun var sikkert skide sur nu, men hun kom over det. Næste weekend hvis jeg gav hende lidt opmærksomhed, var hun klar på lidt Tyler igen. Hvis jeg altså ikke havde fundet en anden.
"TY!" Cody råbte efter mig, og vinkede mig over imod ham.
"Yeah?" Jeg tog hætten af, og kiggede afventende på ham.
"Har du lavet kemi?" Spurgte han rastløs. Altså var han bange for ikke, at bestå?
"Nej, fik hende der Octavia til at lave det for mig"
"Giver du noter videre?"Sagde han og klappede mig på skulderen.
"Så pyt da" Klokken ringede og nu ventede der en time med kedelig Mrs. Steelen, til fransk.
På vej derind, gik der en oginok ind i mig, og hun tabte samtlige bøger på gulvet.
"Ej undskyld" Sagde hun lettere grinende, og lidt genert. Jeg stoppede op og hjalp hende rigtig gentlemansagtig med at tage hendes bøger op. Men det var også det eneste jeg gjorde inden jeg gik igen, jeg hverken sagde noget til hende, og egentlig så jeg heller ikke hendes ansigt.
"Tyler Wayne! Hver venlig at sætte dig ned!" Sagde Steelen da jeg trådte ind ad døren. Hun var vidst ikke i godt humør idag. Hendes mand havde sikkert droppet hende, han gad ikke høre på hendes franske pis mere. Bon choix
"God-" Hun blev afbrudt af døren som åbnede, hvorefter alle vores blikke faldt hen mod den åbnede dør. Ind kom en mørkhåret pige. Jeg frøs fuldstændig i kroppen, og fik de vildeste kuldegysninger. Pigen lignede Ciara på en anderledes måde, hun var mørkhåret og ikke lyshåret, samt havde brune øjne istedet for blå. Jeg tog mig i at stirre, men hun opfattede heldigvis ingenting. Jeg kiggede med et elevatorblik på hende, og det var der det gik op for mig, at det var hende der gik ind i mig for få minutter siden. Hun stod helt ydmyg foran klassen, med et uskyldigt smil på læben. Hun fik øje på mig, men kørte hurtigt sit blik videre og endte på en ledig plads.
"Hvis du sætter dig ned ved siden af Tyler" Sagde Steelen, og pegede mod den tomme plads.
Hun smilede stramt da hun kom forbi mig, og satte sig ned ved siden af mig. Heldigvis var det ikke det samme bord, det kunne jeg ikke overskue. Jeg var helt mindfucked over hvor meget hun mindede om Ciara i ansigtet...Det var lang tid siden jeg havde tænkt på hende, så det hele kom som et chok for mig. Var de i familie?..
Ja, jeg vidste ikke engang hvad hun hed.
"Det er Grace, så vær venlige at byde hende velkommen" Var det sidste Mrs. Steelen sagde inden vi gik igang med fransk grammatik.
Hele timen kunne jeg ikke koncentrere mig, mit blik blev ved med at falde hen på hende pigen. Grace....Ciara....
Jeg var så forstyrret at mit hovede slet ikke kunne følge med. Jeg var nødt til at vide hvordan hun kunne ligne Ciara SÅ meget. Jeg var helt mindfucked.
"Godt tak for idag" Sagde Steelen, og skred straks ud af lokalet. Hun hadede os vidst ret så groft! Ikke fordi det var underligt at hun gjorde det, det gjorde alle lærerne alligevel. Eller ihvertfald vores drengegruppe. Alle andre elskede os jo.
Grace var usikker til at starte med, og lige da jeg skulle spørge hende om hun ville have hjælp blev jeg afbrudt af en af pigerne. Jeg var irriteret, men jeg kunne jo bare "hjælpe" hende på en anden måde. Det eneste jeg skulle med hende var, at vide hvorfor hun lignede Ciara på en prik, andet kunne rage mig. Hun var sikkert bare endnu en af de der piger, som ville hænge op ad mig. ELLERS FUCKING TAK! Piger skulle bruges til én ting. Tilfredstille drengens nydelser med underdelen. Andet kunne man ikke bruge dem til...De forsvandt jo bare ud af det blå lige pludselig....
___________________"Klar til kamp Mester Wayne" Jeg vendte mig om, det var vores coach.
"Ja, så godt som jeg kan" Sagde jeg, og trak min strømpe op, inden jeg trådte ned i min fodboldstøvle.
"Du skal være på toppen, det er en vigtig kamp...Vind eller forsvind" Sagde han og klappede mig anerkendende på skulderen. Jeg stod og tænkte på alt muligt, indtil træningen blev fløjtet igang. Ikke for at prale, men jeg var anføreren af dette hold og det var tydeligt. Jeg var den bedste til det, og jeg var faktisk så god at jeg havde fået et stipendium til Amerika's bedste college indenfor fodbold. Så næste år skred jeg herfra, og tog til den anden ende af Amerika for at udleve min drøm om, at blive professionel fodboldspiller, og scorer en masse damer med min fame.
"WAYNE! Vågn op!" Min træner råbte af mig, da jeg ikke fokuserede nok...Det var bare svært. Jeg blev hele tiden ved med, at se enten Ciara eller hende pigen Grace foran mig, og det forstyrrede mig så sindsygt meget. Jeg var nødt til at finde Grace og falde til "ro" igen.
"Coach, jeg tror jeg har vreden rundt på foden" Jeg fakede en skade for, at få lov til at gå.
"Slemt? Fra 1 - 10?"
"Ligenu 7,5" Sagde jeg, og kiggede overbevisende på ham.
"Mmh...Så smut, men vær klar til i aften!" Sagde han med et seriøst alvorligt blik, det kunne skræmme livet af folk man.
"Selvfølgelig coach!" Jeg var hurtig til at smutte, men jeg havde absolut ingen ide om hvor fanden jeg skulle lede. Hun kunne jo være overalt.
Gymnastik salen, nej. Hallen, nej. Fysik, nej. Sprintbanen, nej....
Hvor fanden var hun henne?Lige da jeg skulle til, at give op så jeg hende. Jeg frøs helt i kroppen, jeg følte bare at jeg kiggede direkte på Ciara, og jeg kunne ikke blive enig med mig selv om, om det var en god eller dårlig ting. Hun sad på biblioteket, sammen med nogle piger som allerede var på min tjekliste. Heh! Nemt. Jeg gik over mod hende, mens de andre pigers blik faldt på mig.
"Grace?" Jeg satte mig ned, mens pigerne kiggede med røde hoveder på mig. Ja, det var så et tegn til at i skulle smutte! Heldigvis skred de, men de sad stadig og stirrede hen mod os.
"Og du er?" Sagde hun og kiggede op fra sin computer, og direkte ind i mine. Okay den pige skræmte mig for sygt! Det var som om hun bare toppede Ciara. Hendes stemme var lys, og lød ekstrem venlig og rar. Den var helt ren!"Tyler Wayne" Sagde jeg og rakte høfligt en hånd frem for, at hilse fornemt på hende. Hun tog langsomt sin hånd op, og gav min et let klem.
"Men så hej Tyler Wayne" Sagde hun, og der gik jeg kold. Hvordan skulle jeg lige formulere mig? Jeg kunne jo ikke bare spørge om hun kendte min tidligere afdøde kæreste vel? Fuck Tyler...
"Er der noget du gerne ville" Hun smilede lidt halv forvirret, og akavet indtil jeg sagde det jeg gerne ville sige."Kender du en der hed Ciara Harper?" Det røg bare ud af mig, men min kolde attitude røg ikke af. Jeg var og blev Tyler Wayne.
"Neeej, jeg har ikke lige hørt om hende?" Sagde hun, og kiggede op i højre hjørne og blinkede hurtig skræmt med øjnene hvilket forvirrede mig.
"Nårh....Okay så, ville også bare lige høre" Sagde jeg og sendte et skævt smil, inden jeg skulle til at gå.
"Hvad da?" Hendes stemme stoppede mig op, og hvad skulle jeg lige sige?
"Bare en pige der plejede at gå her...Du ligner hende en del" Sagde jeg, og smuttede hurtig ud fra biblioteket. Jeg gik med hætten trukket over hovedet, så skolens logo var tydeligt, inden jeg tog mine solbriller på og kørte hjemad.
Så det her fik jeg jo ikke så meget ud af.....Fedt tænkte jeg bare.
YOU ARE READING
C.H.A.N.G.E
Teen Fiction~ Ind kom en mørkhåret pige, jeg frøs fuldstændig i kroppen, og fik de vildeste kuldegysninger ~ Tyler åbner ikke sit STENHÅRDE hjerte op for nogen, og hans grund er forfærdelig tragisk. Tyler var kun 16 år, da hans liv tog en særdeles UVENTET drejn...