Kapitel 9 - Party of the year

148 8 0
                                    

Jeg stod op eller rettere sagt jeg blev vækket. Det var fredag, jeg havde ingen timer OG der var fest i aften. Så blev det bare ikke bedre vel!

"Tyler, ses" Sagde min storesøster, og smed en chokoladebar ind på mit værelse. Jeg ved ikke hvad der var med hende, men hun har altid været enorm sød overfor mig. Aldrig min anden bror. Det var sådan mit bror var ældst, han var 3 år ældre end mig dvs 21 år nu, min søster var 2 år ældre end mig hvilket ville sige hun så er 20 år nu, men man skulle faktisk tro hun var ældst. Hun er ihvertfald mest moden af os allesammen. Da mine søskende gik i high school var min søster den ekstrem populære, kloge, pæne pige som Ciara dengang så meget op til. Hun var bare en rigtig good girl. Derimod var min bror den populære dreng, og han fik altid pigerne til at lave lektier for ham selvom han egentlig godt kunne selv, undtagen matematik den klarede han altid selv. Han var playeren der fik alt! Jeg minder måske lidt om ham, men ikke nær i så høj grad. Det var måske derfor min søster er så sød overfor mig, fordi hun ikke ville have jeg skal være ligesom ham. Okay nu skal det heller ikke lyde som om mine søskende har et lorte forhold til hinanden, fordi det har de ikke. Tværtimod. Vi alle har et kanon forhold til hinanden.

Men for lidt over et år siden kom Phoebe, min niece til familien. Min moster fik hende ved et uheld, og hun er ikke i stand til at være mor, og så kom min mor ind i billedet, for hun ville under ingen omstændigheder have at hun skulle sendes på børnehjem, så min mor og far fik hende adopteret, og så kan min moster se hende 2-3 gange om måneden. Det er lidt svært at forklare med min moster, hun er en rigtig sød dame og meget engageret, specielt i hendes ægteskab og arbejde, men hverken hende eller hendes mand kunne passe på hende, de er bare ikke skabt som forældre. Desværre....Men heldigvis er Phoebe endt her, og vi behandler hende alle som var hun vores søster, eller mine forældres datter. 

"Tak!" Jeg nakkede chokoladen, og slugte den nærmest. Det var næsten kun når hun kom med chokolade jeg fik det, ellers spiste jeg egentlig ikke chokolade særlig tit. Jeg træner jo, og den gode mave og det kommer jo ikke af sig selv. Dagen ud og ind lagde jeg i sengen, og spillede FIFA, og jeg var mesteren i det. Jeg havde de absolut bedste spillere man kunne få...Jeg havde til gengæld bare købt dem, men altså det havde min far betalt. I don't know why, men det havde han. 

"Klar til i aften?" Skrev Cody, med en glad smiley bag på.

"Yes, mega klar!"

"Hvor mange klarer du i aften?"

"Ihvertfald 2, ellers er det en lorte fest" Skrev jeg, og mente det fuldt ud. Jeg hadede når der ingen kønne piger var, så var det langtfra en god fest. Så gik det sjove ret så meget af. 

"1000, til taberen. Er selv på 2, ellers den første så?" Jeg var altid klar på et væddemål, og det kunne være omkring alt. Denne gang handlede det om hvem der kunne få flest piger med i sengen, på en enkelt aften.

_____________

Aftnen nærmede sig og jeg gjorde mig langsomt klar. Jeg var nede og træne i vores fitness, hvorefter jeg tog et bad og tog noget passende tøj på. Et par sorte jeans, hvide ankelstrømper, hvid t-shirt og min sorte cowboy jakke samt en halskæde. Så blev det næsten ikke bedre jo. Eller vent lige, jeg havde også mine hvide nike sko på. Jeg var officielt klar. 

"Jeg smutter mor" Sagde jeg, og vinkede kort til hende i køkkenet. 

"Spiser du ikke med?" Sagde hun en anelse skuffet. 

"Det har jeg da fortalt mor" Sagde jeg og smilede som undskyldningen. Inden jeg smuttede gik jeg forbi hende, og gav hende et kort kys på kinden. 

"Undskyld mor"

"Det okay" Heldigvis da! Skal helst ikke gå glip af den her fest. Det er en af årets fedeste fester, hvor der er enormt mange mennesker inviteret. Mange skoler der lå omkring her, var også invitereret så det blev stort. Mange mennsker = mange piger, mange piger = massere af sex, massere af sex = fed fest.

Jeg satte mig ind i bilen, og startede den højlydt op. Jeg elskede den lyd! Det tog ikke særlig lang tid før jeg ankom, og jeg blev mødt af et par smukke piger, med rigtig korte kjoler. Jeg steg ud af bilen, og tog mine solbriller af halvvejs og kiggede mig rundt. 

"Er du ikke Tyler Wayne?" Spurgte en af dem. 

"Det kan jeg vidst ikke rende fra" Jeg kiggede på hende, og hun lignede nærmest en der bare bed efter at få mig. OG JEG HADEDE DET. Jeg prøvede at komme væk, men hun blev ved med at følge mig i hælene indtil Cody kom hen og redede mig. Det viste sig bare senere, at han stod og snavede med hende i hjørnet. Typisk Cody. Jeg havde lige været oppe på et random værelse med en tøs, som ærlig ikke var særlig god i sengen men det gik, hun virkede sød nok. Nogle bekendte piger kom ind ad døren. Og Grace?! Jeg ved ikke hvad der var med hende, hun lignede Ciara, men der var bare et eller andet ved hende udover. Hun fik mig til at føle skam over mig, og fik min gamle side frem i mig, og jeg havde altså kun snakket med hende én gang, udover da hun sagde undskyld til mig for, at gå ind i mig. 
Jeg var kommet over at hun lignede Ciara, jeg vidste jo godt det ikke var hende, men selvom jeg ikke kendte hende, mindede hun bare om hende?. Jeg gik hen imod hende. Det kunne være hun skulle være nr. 2 i aften, og Cody ville helt sikkert synes det ville være fedt, at jeg scorede den nye pige til første fest. 

"Grace" Sagde jeg og rakte hende et glas øl, som hun langsomt tog imod. 

"Tak, Tyler" Sagde hun og tog en lille slurk. 

"Så din mission idag? Score en masse piger, få dem med på det ultrafede værelse og gi' dem en omgang med din sædvandlige weekendsrutine?" Hun gjorde mig totalt mundlam. Jeg havde overhovedet ikke regnet med, at hun ville sige sådan, eller at hun bare var sådan en person. Jeg troede hun var en stille pige, uden særlig mange ord og sige...Men nej, sådan var det vist ikke. Måske var det ikke så meget en pige som mindede om Ciara alligevel.

"Det kan da godt være, ville du være en del af den? Så kan vi jo bare springe alt over og gå direkte til sagen?" Sagde jeg, og løftede slesk øjenbrynet, samtidig med jeg tog en slurk af min øl, og kiggede territoriet af for lækre piger. 

"Ellers tak har ikke brug for en kedelig karruseltur, som knapt nok kan kører et par omgange fordi den er for slidt. Og hvem ved, måske er den ikke helt ren? Der er trods alt mange der sidder på den, ik?" Hun gik og svingede frækt hendes hår tilbage. Jeg var imponereret, hun stod op for sig selv og sagde hvad hun havde lyst til, respekt! Der er ikke noget så godt, som en omgang modspil. Der var et eller andet ved hende, og jeg skulle simpelthen bare finde ud af det. Det var her og med blevet mit mål. Og jeg elsker at vinde, og den her skulle IKKE tabes. 




C.H.A.N.G.EWhere stories live. Discover now