Da vi efter en enorm lang flyvetur, med meget turbulens endelig var kommet frem til det sted vi skulle være, var det en helt lettet følelse man stod med.
Jeg havde slet ikke fået et ord sammen med Crystal, siden jeg fandt ud af at vi skulle rejse sammen. Hun gik med hendes ene veninde, og de var lidt ligesom to uadskillige tvillinger. Undtagen når den ene af dem var sammen med kæresten, så måtte de skilles ad. Jeg undrede mig lidt over hvad Crystal lavede, når hun ikke var sammen med hendes twin. Men nok om det, jeg skulle ud og stå på ski og det kunne ikke gå for hurtigt. Jeg trak i ski tøjet, og mødtes med nogle af de andre fyrer nede i lobbyen.
"Klar gutterne?" Spurgte en af drengene, med et tilfredsstillende smil da han så damerne komme forbi os.
"Går de på vores skole?" Sagde han fornøjet, og gloede ubestridt efter deres glamourøse røve der bare sagde "se på mig!".
"Pas på dine øjne ikke ender med at sidde fast Olli"Sagde jeg ironisk og daskede ham et klap på skulderen for, at vække ham tilbage til virkeligheden. Mine ben ville have mig ud af døren, men mine tanker rev mig et andet sted. Jeg så Crystal komme fortryllende ned ad trappen, som hvis hun lignede en vaskeægte kopi af askepot. Bare bedre. Det var som om tiden gik i slowmotion, indtil det gik op for mig at jeg stod med fast blik og dagdrømmede.
Jeg kunne ikke finde ud af hvad der var galt med mig for tiden, fordi det var kun når jeg så Crystal at et eller andet blev vækket op i mig. Så det kunne ikke være fordi jeg var...Forelsket, vel?.."Hey Grace" Sagde jeg uden hun reagerede.
"Grace?" Sagde jeg igen, og fik hendes opmærksomhed rettet mod mig.
"Ohh hej Ty" Sagde hun med et bedårende og dræber smil som ville ramme samtlige drenge i området. Heldigvis stod jeg i øjeblikket selv med hende, og kunne beglo hende fra top til tå.
"Øhm tror du egentlig, at jeg kan joine jer ude på isen? Em er sammen med hendes kæreste på værelset, og der er ikke rigtig nogle af de andre piger med her, som jeg snakker med...Eller har lyst til" Sagde hun sky, og vidste ikke helt hvad hun skulle forvente af mig. Uden at tænke mig vitterligt om, sagde jeg ja og fik smidt et stort og lettet smil på hendes læber.
"Vi skal ud og finde nogle ski nu, skal du med?" Spurgte jeg inden vi allerede var på vej ud i hvad der ventede os til, at blive en skide kold fornøjelse med -6 grader.
Vi gik hen til drengene som stod i selvsving med et par nye piger, som de åbenbart havde inviteret med.
"Grace er lige med" Nævnte jeg for dem, og de så ikke ud til at være utilfredse.
"Yes, vi har også selv lige inviteret et par smukke tøser med" Sagde de med noget som strittede forneden på dem.
Crystal stod og kiggede på skiene et stykke tid, inden hun fandt et par der passede hende. Jeg derimod var max i fart, og stod allerede ivrigt og ventede på hende så vi kunne komme igang. Min begejstring for skiferie, var det vildeste. JEG ELSKEDE DET! Mest fordi jeg altid overrumplede alle jeg kendte i det.
Jeg var på vej ud på isen, da jeg så at Crystal ikke fulgte med.
"Hvaehh, har du tænkt dig at følge bagtrop helt bagerst eller havd tænker du lige?" Sagde jeg, og så hendes usikkerhed stige op igennem hendes skitøj, hvilket forresten så virkelig godt ud på hende. Det var selvfølgeligt stort, men hun formåede at bærer det med stil.
"Det kommer nok som et chok...Men jeg har aldrig stået på ski før. Jeg ved ikke hvordan man gør" Hun grinede en anelse usikkert, og kløede sig pinagtigt i hårbunden.
"Du har da været mange steder med sne på din instagram?" Sagde jeg med automatiske sammenklemte øjenbryn, og var helt chokeret over at hun aldrig havde stået på ski. Det gav ingen mening.
"Okay hr. Stalker" Hun kiggede fortvivlet på mig, men smilede så bare bagefter
"Men ja du har ret, jeg har været mange steder med sne, men derfor betyder det ikke jeg har stået på ski før. Det har kun været for billedets skyld. Og der har jeg bare haft dem på som et par sko" Sagde hun og anede ikke hvad hun skulle give sig til. Hun stod bare der ret så akavet.
"Nårh okay så...Men vi ses, så håber jeg du finder ud af noget inden du dør af kulde herude" Sagde jeg med et smørret smil på læben, og drejede proffesionelt rundt så hun kunne se mine skills.
"Nej Tyler! Du er nødt til at hjælpe mig...Jeg kan da ikke stå her som en tosse hele dagen" Sagde hun jammerligt, og tiggede nærmest om min hjælp.
Jeg gled hen til hende, og tog fat om hendes arm for at hjælpe hende med i det mindste bare, at gå på skiene i første omgang. Det var umuligt, fordi hun kunne ikke lade vær med at grine. Allerede efter de to første træk på skiene var hun ved, at falde sammen som den nye bambi på glat is, og det var ikke ligefrem fordi hendes grineflip hjalp hende på vej.
"Forhelvede Grace" Pirrede jeg grinende og tog fat om siden på hende, for at det IKKE ville lykkedes hende, at vælte. Medmindre hun tog mig med i faldet. Vi tog langsomme skridt længere ned ad isen, og jo længere hun kom jo mere styr fik hun på det.
"Du bliver jo proffesionel man"Jeg roste hende til skyerne, men ærligt var hun virkelig forfærdelig til det haha.
"Det siger du bare fordi du ikke gider sige, at jeg rent faktisk stinker til det her"Skævede hun til mig, med et smil smurt på læberne.
Da vi langt om længe var kommet ud hvor det sjove begyndte, skete det knapt så sjove midt i ingenting. Crystal havde endelig styr på skiene, og kunne nu skøjte forholdsvis godt, hvilket viste sig at hun fik brug for. Et tons af fotografer/paparazzier kom pludselig imod Crystal med høj fart på skiene. Deres kameraer blitzede hvert 2. sekund og de alle begyndte at spørge hende om spørgsmål."Hvorfor har vi ikke set så meget til dem Miss. Crystal", "Hvad er dine planer for fremtiden?", "Er han din kæreste?", "Er du gået under jorden, siden ingen har været i stand til at finde dig?", "Er det rigtigt du har fået debut på Victoria Secret modeshowet næste gang?". De afbrød hinanden i den samme samtale, og fik mig forvirret over hvor jeg skulle kigge hen. Blitzene blindede mig med jævne mellemrum, og da jeg fik synet bare lidt tilbage så jeg Crystal gå i panik. Og det måtte ikke ske. Jeg tog hurtig fat om hende, og håbede hun kunne følge mit tempo, det var nemlig nu jeg for alvor viste mine skills. Jeg tog 4 hurtige træk, og fik vores fart sat op inden turen gik ned ad en stejl bakke. Vi røg ind igennem skoven, og kørte slalom rundt om træerne, inden jeg fik overblikket og så at paparazzierne var sakket et godt stykke bagud. Så meget at jeg trak hende om foran mig, og smed os ned bag en dynge af sne vi kunne gemme os bag. Hun skulle til at sige noget, som kunne få os afsløret, så uden at tænke mig om tog jeg min kolde hånd op foran hendes mund og kørte mit blik mod paparazzierne som var tæt på os nu.
"Hvor blev hun af" De standsede lige foran os, og selvom det ikke omhandlede mig begyndte mig hjerte at pumpe derud af. De smuttede hurtigt igen, med hastige skridt ned ad bakken. Heldigt nok. Jeg fjernede langsomt min hånd fra hendes mund, og kiggede med store nysgerrige øjne på hende.
"Fuck" Hun lagde sig tilbage i isen, og tog hendes hænder opgivende til hovedet.
"Af alle steder de ville finde mig, så liiige her" Hun kiggede ikke på mig, men opgivende op i luften af ren irritation.
ČTEŠ
C.H.A.N.G.E
Teenfikce~ Ind kom en mørkhåret pige, jeg frøs fuldstændig i kroppen, og fik de vildeste kuldegysninger ~ Tyler åbner ikke sit STENHÅRDE hjerte op for nogen, og hans grund er forfærdelig tragisk. Tyler var kun 16 år, da hans liv tog en særdeles UVENTET drejn...