Kapitel 18 - Kimberly Bruce

114 5 1
                                    

"DRIIIIIK UD TYLER" Jeg tog hele slurken i én mundfuld, og løftede sejrrigt hænderne i vejret bagefter. Jeg var ikke fuld, men jeg var heller ikke helt ædru ihvertfald. Jeg var i et skide godt humør, og alt var bare så deeejligt.
Jeg var ude for at trække noget frisk luft, da jeg blev overfaldet af en sød fuld pige som var klar på det værste. Hun prøvede ivrig på mig, og selvom jeg før ville have sagt ja med det samme, var det som om nogle andre handlinger tog over og styrede min krop. Jeg sagde nej.

Da jeg kom ind var mit hovede helt forvirret over mig selv, altså hvad skete der for mig. Jeg lod det passere og gik videre ind for at feste. Jeg sad med nogle af drengene til et drukspil, og var virkelig leaderen i spillet indtil jeg faldt i staver over noget helt andet.
Ind kom en høj mørkhåret dreng med krøller, og en muskuløs krop. Jeg ville skyde på 17 år, specielt fordi han kom gående ind med et smil på læben sammen med Crystal. Crystal havde virkelig taget noget tøj på som viste hendes krop til det yderste. Hun havde en enorm smuk krop, det var jo helt vildt. Jeg ved ikke, men jeg følte jeg blev ramt af en bølge af jalousi. Hendes ansigt udstrålede både nervøsitet, men også kontrol hvilket jeg slet ikke kunne stå for. Jeg plejede altid at kunne læse folk. Specielt piger.

"Ty, din tur" Sagde Cody, men inden jeg nåede at sige noget var jeg skredet fra spillet. Jeg var på vej op mod Crystal, og hendes flirt eller hvad det var.

"Hey Grace" Sagde jeg og blev ligepludselig itvivl om hvad jeg skulle kalde hende? Det var jo ikke engang meningen jeg skulle vide det, så det ville da give mest mening hvis hun så heller ikke havde sagt det til ham? Eller hvad?
Fyren kiggede underligt på mig, og jeg lavede hurtig min sætning om igen.

"Crystal" sagde jeg endnu mere forvirret, og Crystal sendte mig bare et sarkastisk opgivende smil inden hun sagde til fyren han bare kunne gå.

"Tyler." Sagde hun, og smilede lidt stramt.

"Din nye fyr eller hvad?" Jeg kiggede længe efter ham, mens han gik hen mod nogle af andenårspigerne. Så han var allerede utro, med piger der slet ikke var tæt på standarten til Crystal.

"Han er ihvertfald dig allerede utro" Crystal udstødte et lavt grin. Havde jeg misforstået noget?

"Han er min bror Tyler, og han er altså kun 15!" Sagde hun, inden hun skulle til at tilføje noget mere. Hun så overvejende ud, hvilket forvirrede mig igen igen. Den her aften var ikke mere end forvirring.

"Ohhh" Sagde jeg hurtigt, og følte mig øjeblikkelig dum. Forhelved Ty..

"Blev du da lige lidt jaloux? Troede du jeg var kommet over vores brud allerede" sagde hun meget ironisk, og klappede mig blidt på skulderen.

"Thh nej da!" Udbrød jeg lidt for højt. Der blev stille et øjeblik, et øjeblik hvor jeg bare kunne studere hendes smukke ansigt.

"Jeg er virkelig glad for, at du er her! Jeg kender ikke rigtig andre, og jeg var lidt nødt til tage med til festen pga. Af min bror" sagde hun og begyndte at gå ned mod festen midtpunkt. 

"Pågrund af din bror? Hvorfor?" Spurgte jeg nysgerrigt, og stoppede op så jeg kunne høre hende for musikken, og den voldsomme bas der var tilkoblet. 

"Jeg lovede at lægge et godt ord ind, til en af andenårspigerne for ham, og det kunne jeg åbenbart gøre når jeg var senior" Sagde hun, og kiggede efter hende pigen. 

"Hvem er det? Jeg kan hjælpe dig"

"Hun skulle hedde Kimberly Bruce" Jeg gik helt i stå. Kimberly fucking Bruce, fy for dælen da! Hun var virkelig forfærdelig, og jeg fortrød straks jeg lige havde sagt, at jeg nok skulle hjælpe. Jeg var så glad for, at jeg aldrig havde lavet noget med hende. Jeg havde kun hørt Cody's brokken over hende. Efter de havde kysset lidt til en fest, begyndte hun og stalke samt forfølge ham hver dag i over en måned. Hun var ikke helt rask. 

C.H.A.N.G.EWhere stories live. Discover now