Kapitel 10 - Crystal Shayne

134 8 0
                                    

Morgnen gik som forventet, og som den plejede. Mor lavede morgenmad, far var ude af døren før jeg stod op, og mine søskende var langt fra borte igen. Den eneste som var tilbage udover min mor, var min niece Phoebe. Hun var et halvandet år gammelt, og var det kæreste, man blev aldrig træt af hende, aldrig!

"Nej Phoebe" Sagde min mor, og gav hende et skefuld mudder ifølge min verden. Adr..Det var da bare synd for Phoebe.

"Vi ses mor" Sagde jeg og snuppede et æble med i hånden, inden jeg kyssede Phoebe's hovedbund så hun begyndte at grine. Det var det sødeste nogensinde man.

____________

"Ty....Det sygeste er lige sket i weekenden" Kom Cody chokerende hen til mig.

"Hvad så? Hvad er der sket?" Sagde jeg og fulgte med i hans vilde og høje tempo.

"Brad(Bare til info er Brad min ven, gennem hele junior high, ihvertfald en af dem, han var også Ciara's fætter, og de var ret tætte) og Sheryl var sammen i weekenden, men bagefter var Brad gået hen til hende Grace og prøvede at få hende med i seng uden held, så Sheryl var blevet så jaloux at hun havde skreget alt muligt med Ciara op i hovedet på ham" Cody var helt chokeret, og jeg blev nærmest fuldt op ad ren raseri. Jeg gik ukontrolleret hen til Sheryl, og smækkede hendes skab direkte i.

"Hvad fuck er dit problem Sheryl!" Hun kiggede forskrækket på mig.

"Tag det roligt Ty, hvad fuck er dit?" Sagde hun, og opførte sig som 1. klasses diva, hun vidste bare ikke at hun kun tilhørte under mig. Bitch man!

"Er dit image så lavt at den eneste opmærksomhed du kan få, er at tale om Ciara?" Jeg kæmpede for ikke at give hende et slag og slå hende om kuld, men det vidste jeg godt at jeg ikke ville fik noget ud af.

"Fortalte sku da bare sandheden" Hun stod og grinede hånende, mens jeg var illegal.

"Hvad sagde du?"

"At det var hans skyld Ciara døde" Hun grinede stadigvæk som om det ikke betød noget, hvilket virkelig pissede mig af. Brad og jeg var dem som led mest af hendes død dengang.

Jeg kunne ikke holde det inde, og slog min hånd ind i skabet lige ved siden af hendes skab.

"Hvad fuck Ty" Hun rynkede brynene og kiggede forvirret.

"Du skal fandme aldrig kalde mig Ty din syge stodder-"

"Tyler....Bare lad vær" En bekendt stemme kom frem, og jeg vendte mig straks om. Det var Grace.

"Du aner overhovedet ikke hvad der sker her Grace!"

"Nej, men ligemeget hvad er et slag ikke god nok grund til næsten at slå-" Vi blev afbrudt af højtaleren.

"Tyler Wayne-" Det var kontordamens stemme, og lige da mit navn blev nævnt kiggede Grace smilende på mig.

"og Grace Floorien til kontoret nu!" Hah og hun skulle med, hendes smil blev hurtig skiftet ud til et utilfreds ansigt, hvorimod mit nu var smilende. Så kan hun lærer det.

"Nånå Grace, hvilke lærerstreger laver du nu?" Sagde jeg drilsk og fulgte med hende til kontoret.

"Hvis jeg får en skideballe, smider jeg den hen på dig" Sagde hun og kunne ikke lade vær med at grine.

"Så smider jeg den bare tilbage igen" Jeg blinkede slesk med det ene øje, hvilket fik hende til at rule øjne af mig.

_________

Efter samtalen med rektoren om at vi skulle te os ordentlig, skulle vi til time. Grace kiggede fornærmet på mig.

"Og det skulle til for, at du ikke kunne styre dit vilde temperament"

C.H.A.N.G.EWhere stories live. Discover now