Lucy tog mig med ud til en strand nærliggende til hvor vi boede. Hun kunne tydeligt se at der foregik et eller andet.
"Tyler hvad sker der?" Hun satte sig ned ved en af bænkene, og kiggede forgyldt op på mig.
"Jeg...."
"Er det hende pigen?" I et øjeblik kunne jeg ikke forstå hvor hun vidste noget om Crystal, men den pige havde simpelthen ændret mig så meget som menneske, at jeg faktisk havde snakket med min søster om hvor meget jeg faktisk "elskede" hende.
"Lucy jeg ved virkelig ikke hvad fanden jeg skal gøre mere" Jeg var okay efter omstændighederne, men var bare totalt chokket. Hvad er chancen for at hende jeg endelig finder tiltrækkende, har en sær forbindelse til min allerførste kærlighed.
"Tyler, hvad er det som foregår?" Hun tog blidt fat i mine hænder, og kiggede mig dybt i øjnene.
"Crystal var i den modkørende bil, den dag Ciara døde" Chokket på min søster var dyb.
"Nej...." Hendes øjne løb straks i vand, og hun var tydeligvis helt mundlam.
"Og Crystal er den pige.....Og hun har ikke sagt noget før i dag"
"Hedder hun Crystal Shayne?" Jeg mindes ikke at have fortalt hende hvad Crystals rigtige navn var.
"Jaer?.."
Et langt og dyb suk bredte sig igennem Lucy's vejrtrækning, og jeg var træt af at være så fucking uviden om alting.
"Hvordan ved du det?" Lucy kiggede bare tomt på mig.
"Lucy?! Hvor ved du det fra?!!" Min hidsighed kom igen frem, og denne gang var jeg mere utålmodig end før.
"Jace's far er en meget høj rangeret politibetjent, og imens jeg var hjemme hos dem en aften blev emnet om Ciara bragt op på banen af Jace..." Lucy vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. (Hvis i nu ikke kan huske det, så er Jace jo Lucy's "ekskæreste" kinda haha"
"Jeg sagde kort at jeg synes den modkørende billist var et svin, hvilket kom meget hårdt ud...."
Jeg lyttede intenst, men forstod ikke hvor hun ville hen med det, og hvilken sammenhæng det havde.
"Jace's far afbrød mig, og sagde han gerne ville vise mig noget, så jeg gik selvfølgelig med ind på hans kontor, hvor han derefter vidste mig et fortrolig materiale....
Den modkørende bil var ikke en spiritusbilist, men føreren som var i Ciara's bil havde derimod drukket en smule. Den modkørende bil havde en helt almindelig familie i sig. En mor og to børn. Den ene pige blev slemt skadet, og i den journal som Jace's far viste mig, stod der at pigen reddede sin lillebrors liv, med bekostning af et ødelagte knæ.....Jace's far havde derefter talt privat med familien, og ved du hvad?"Jeg blev opslugt af historien, og rystede bare på hovedet.
"Pigen skulle gå på vores skole, spille fodbold på højeste plan, hendes drøm var at få et stipendium for det college du skal på nu og hele hendes drøm blev knust pågrund af den ulykke, som kun én var skyld i"
"Det tog hende ihvertfald 2 år før hun kunne stoppe med genoptræning"
"Og i alle de år har vi bare beskyldt dem for at være lorte bilister, som vi kaldte spiritusbilister, hvor de bare har været en helt almindelig familie, som også mistede meget den aften" Lucy var virkelig berørt af historien, og jeg tror aldrig hun troede at hun skulle fortælle det her til nogen.
"Sååå..."
"Crystal Shayne er den pige" Lucy kiggede sørgmodig på mig.
"Og den pige har et meget stort hjerte, og det at hun fortæller dig det, er så meget større end så meget andet Tyler"
YOU ARE READING
C.H.A.N.G.E
Teen Fiction~ Ind kom en mørkhåret pige, jeg frøs fuldstændig i kroppen, og fik de vildeste kuldegysninger ~ Tyler åbner ikke sit STENHÅRDE hjerte op for nogen, og hans grund er forfærdelig tragisk. Tyler var kun 16 år, da hans liv tog en særdeles UVENTET drejn...