7.Bölüm ~Beklenmeyen Olaylar~

1.5K 72 7
                                    

Evetttt yeni bölüüüüm :) Biz masmalove, kremalitatli ve cubuk-kraker

Multimedia çok hooooş :) Sizi seviyoruz :) yorum ve vote unutmayalım plsss :)

Fotoğrafa yaklaşık 5 dakikadır bakıyordum. Doruk ise sıkılıp aşağı inmişti. Hala inanamıyorum ben böyle bir şeyi nasıl yapmıştım. Kaç yaşımda olursam olayım böyle bir şey yapmazdım. Ben babamın uslu kızıydım. Babam beni böyle yetiştirmemişti. Ahh! Şuan çok sinirliyim. En çok da kendime bu sinirim. Nerden söylediysem fotoğraflara bakalım diye çenemi kapatamıyorum ki!! Sinirle oturduğum yerden kalkıp duşa girdim. Bu halde ne aşağı inebilir ne de tek kelime laf edebilirdim. En iyisi soğuk suyun altında kendime gelip yanağımdaki kızarıklıkların geçmesini beklemekti.

**********

Duş aldıktan sonra hızlı bir şekilde üstümü değiştirip saçımı kuruttum. Kremle de biraz şekil verdikten sonra banyodan çıktım. Ben duş alırken Fuat amca ve Doruk gitmişler. Zaten bu halde de Doruk'a bakamazdım. Fuat amca da anlayışlı biri olduğu için yanlarına gitmememi dert etmezdi herhalde. Onları düşünmeyi bırakıp duşa girmeden önce attığım telefonumu aramaya başladım. Fotoğrafın etkisiyle nereye attığımı bile unutmuşum. Kısa bir arayıştan sonra yatağımın altında bulabildtim. Telefonumu alır almaz Savaş'tan gelen mesaja baktım.

Kimden: Savaş

'Naber meleğim'

Bana kaç defa meleğim dememesini söylemiş olmama rağmen bundan vazgeçmeyecek sanırım.

'Bana meleğim demeyi keser misin lütfen !2

'Maalesef meleğim kesemem'

'Dua et şuan seninle uğraşacak vaktim yok yoksa elimden kurtulamazdın'

'Ne derdin var az sonra dinleyeceğim ama ilk önce hatırlatma yapayım bana bir sinema borcun var'

'Bir sıkıntı çıkmazsa yarın gideriz'

'Tabi orası meçhul senin gibi bir sakarla organizasyon yapmak zor iş demi sakar şey'

'Bir meleğim bir sakar şey yani süpersin Savaş!'

'Tamam tamam sinirlenme hemen anlaşılan bugün ters günündesin'

'Evet sayılır ya Savaş bugün çok kötü bir şey oldu'

'Noldu?'

'Ya annem Fuat amaca ve Doruk'u bize yemeğe davet etmişti. Sonra Doruk'la odama çıktık...'

'Eeee'

'Ya Dorukla küçüklük resimlerimize bakıyorduk.'

'Şunu yarım yarım anlatmayı kessen artık!!!'

'Tamam ya anlatıyorum işte.'

'Bekliyorum..'

'Ya Savaş ben küçükken Doruğu öpmüşüm hem de dudağından, inanmıyorum ya off!'

'Hahaaahh ben bunu biliyordum ki zaten'

'Nasıl yaa, sen nerden biliyorsun ki?!'

'Ben bilirim kızım'

'Nerden biliyorsun bilmiyorum ama lütfen kimseye söyleme, çok utanıyorum eğer birileri duyarsa rezil olurum lütfennn'

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin