~Duyuru-2~

413 14 3
                                    

Öncelikle herkese merhaba, ben kremalitatli..

Birçoğunuzun sabırsızlıkla bölümü beklediğini biliyorum fakat bazı aksilikler oldu.

Hepinizin bildiği üzere EMANET'i üç kişi yazıyoruz ve bu gerçektende kolay bir iş değil. Ben ve cubuk-kraker aynı şehirde yaşarken masmalove farklı bir şehirde yaşıyor. Bu yüzdende işimiz çok daha zorlaşmış durumda. Bir bölümü yazarken birlikte düşünüyoruz. Tek başımıza karar verip yazmıyoruz. Bu hikayenin asıl kurucusu masmalove olduğu içinde onun fikirkeri büyük ölçüde kurgu için çok önemli... Bilmenizi isterim ki sizlerin beğeneceği, size layık bir bölüm yazmak için çabalıyoruz...

Derslerimiz bize güzel bir bölüm yazmamızda şuan engel olmakta neyazık ki. İnanınki bölüm yazmayı çok seviyoruz ve sizden güzel tepkiler alıncada daha çok yazmak istiyoruz. Ama gelgelelim yoğun derslerimizden ve sınavlarımızdan dolayı bunu gerçekleştiremiyoruz. Yapamayacak değiliz tabi kide ama önemli olan güzel ve başarılı bir bölüm yazmak..

Aksiliklere gelecek olursak;

Normal şartlarda sezon finali 1 de de bahsettiğimiz üzere geçtiğimiz hafta sezon finali 2 yi yayımlamamız gerekiyordu. Sınavlarımız başlamadan önce yazmaya başladık fakat yazdığımız bölüm üç kez silindi. :/ Tekrar yazmaya başladık. Bu süreçte malesef yaklaşık 2.5- 3 haftayı bulacak.

Sizden sabır ve anlayış bekliyoruz..

İlgileriniz için teşekkürler..
Sezon finali 2 de görüşmek üzere...

Not: Hepiniziz yeni yılı şimdiden kutlu olsun. Sağlıklı,mutlu,başarılı ve huzurlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle...

Emanet ekibi Adına;
---Kremalitatli---

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin