17.Bölüm ~Pis Sapık Seni!~

786 35 19
                                    

Herkese Merhaba :)

 Biz Masmalove, Kremalitatli ve Cubuk-Kraker

Yeni bölüm biraz geç geldi ama umarız ki beğenirsiniz.

 Ayrıca multimedya da Ayça Yurday, Melis Maral ve Görkem Acar varr.

** Bu arada multimediadaki şarkıyı dinleyin, böyle keyifli eğlenceli güzel gidiyor.

 Keyifli Okumalar…

 

1 AY SONRA…

Disko müziklerine benzeyen alarmımla uyandım. Yatakta doğrulmamla beraber ellerim istemsizce gözlerime gitti. Bir yandan gözlerimi kaşırken bir yandan da ayaklarımı sürte sürte banyoma ilerledim. Yüzümü de yıkadıktan sonra tekrar odama döndüm.

Bugün tek başıma gideceğim için yürüyeceğim o yüzden geç çıkmamam lazım!

Kendime bu cümleyi tekrarlarken formalarımı giymeye başladım. Okul eteğim krem renkte olduğu için altına ne renk çorap giysem yakışıyor. Bunun verdiği mutlulukla koyu yeşil çoraplarımı giydim. Uyumluğu olacağını düşündüğüm için çorabımla aynı renkte olan ceketimi de üzerime geçirdikten sonra hazırım. Dünden hazırladığım çantamı tek omzuma takıp odadan çıkarken, saçımı yapmadığımı fark etmemle tekrar aynanın karşısına ilerdim. Hızlı bir şekilde yaptıktan sonra kahvaltı yapmadan evden çıktım.

Annemin işleri bu aralar daha yoğundu. Bu yüzden sabahları erken çıkıyordu. Son bir aydan beri bende o olmayınca okulda kahvaltı yapıyordum.  Bugün de onlardan biriydi işte. Havanın serinletici etkisiyle kabanıma sarılıp müziğin dinlendirici etkisiyle yürümeye başladım…

**********

Ben okula adımımı atar atmaz Savaş, Bora ve Doruk’un arabaları dibimde bitti. Onlara ''Az uzakta durun'' bakışı attıktan sonra duvara yaslanıp bekledim. Savaş ve Mert selam verdikten sonra içeriye girdiler.

Dersin başlamasına daha olduğu için oturup konuşuruz zannetmiştim ama spor hocasının çağırması üzerine gitmek zorunda kaldılar. Bora ve Evrimde yarım kalan ödevlerini bitireceklerini söyleyince bir tek ben ve sevgilim kaldık. Artık ona rahatça sevgilim diyebiliyorum. Şu birkaç haftadan beri iyice yakınlaştık ve harika vakit geçirdik. Ona ilk başlarda duygusuz gibi şeyler söylesem de aslında öyle olmadığını anladım. Onun bana yaptığı romantik jestler aklıma geldikçe yüzümde istemsizce bir sırıtış belirdi. Bu sırada Doruk arabasında aheste aheste inip yanıma gelmeyi başarabildi.

Ben tüm gülüşümle ona bakarken onun gözleri eteğimdeydi.

''Sen eteğini mi değiştirdin?'' değiştirmek mi? Ee yok artık yani 3 aydan beri aynı eteği giyiyorum!

''Hayır, okulun başındaki eteğim Doruk!'' dememle gözleri büyüdü.

''Senin boyun uzadı o zaman'' Gözlerimi devirmemle beraber yanına ilerleyip koluna girdim. Bu sırada o da elini belime yerleştirmişti.

''Saçmalama Doruk, boyum falan uzamadı. Aynı benim işte''

''Niyeyse bana kısa gözüktü şimdi.'' Alayla kahkaha attım. Anlaşılan yine kıskançlık krizimiz tuttu!

''Aşkım'' Kafasını eğip bana baktığında söylediğim cümleyle donup kaldım. Ben aşkım mı demiştim !!! Doruk da şaşırmış olmalıydı ki kaşlarını kaldırıp bana baktı. Küçük bir kahkaha patlatıp alnıma bir öpücük bıraktı.

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin