-Bölüm 2-

8.4K 275 4
                                    

       Merhaba ben geldim. Öncelikle her gün bölüm paylaşıyorum. Bunu her zaman yapamayacağım. Ama yapabildiğim kadar sık paylaşmaya çalışacağım. Media'da Yağız ve Lina var. Bölüm şarkısı Sertab Erener-Vur Yüreğim. İyi Okumalar...

         Kabul edeceğim. Biliyorum büyük bir risk. Ama annem ve babam bunun sayesinde benimle ilgilenebilir.vO zaman gerçek bir aile olabiliriz.

-Tamam, kabul. Ama yanımda para yok.

-Bu seferlik bendensin.

-Ayrıca, daha önce hiç kullanmadım.

-Tamam. Ben sana yardımcı  olurum, öğretirim.

-Peki.

-Gel benimle.

        O önden yavaşça yürüdü. Bende onu takip ettim. Yaklaşık 20-25 dakika kadar yürüdük. Eski binaların bulunduğu bir sokağa geldiğimizde durdu. Ardından bende durdum. Hırkasını açıp içinden beyaz toz şeklinde ilaç gibi bir şeyi çıkardı. Yavaşça kaldırıma oturdu. Hırkasının ön cebine elini uzatıp anlatmaya başladı;

-İlk olarak bu ince cam parçalarını burnundan içeriye çekersen burnundaki damarları çizer ve kokainin daha çabuk beyine gitmesini sağlar. Onun için ilk olarak cam kırıklarını içine çek ardından da tozu içine çek.

        Onu can kulağı ile dinleyip başımla onayladım. Arkasından da dediklerini yapmaya başladım. Cam kırıklarını içime çekerken canım olması gerektiğinden fazla yandı. Ardından tozu içime çektim. Bir süre sonra toz etkisini göstermeye başladı. İçimde çılgınca dans etme isteği uyandı. Kendime hakim olmalıydım. Fakat dayanamıyordum. Bende 'amaaaann koyver'  taktiğini uygulayarak kalkıp oynamaya başladım.

        ...

        Sabah güneşin ilk ışıkları ile gözlerimi açtım. Kendimi mutlu hissediyordum. Yavaşça kaldırımdan doğruldum. Üzerimde akşam ki çocuğun hırkası, yanımda ise bir not, yanında da iki tane torba vardı. Notun üzerinde uçmaması için bir taş. Yavaşça taşı kaldırdım. Elime notu alıp okumaya başladım. "İhtiyacın olur diye bir tane bıraktım. Camı da unutmadım.Bu seferlikte bendensin oynayan ve uyuyan Güzellik ;)."

        Notu okuduktan sonra hırkayı bırakıp poşetleri aldım. Tişörtümün içine sakladım. Neyse ki cam kırıkları batmıyordu. Yavaşça ayağa kalktım. Dengemi kurmakta biraz zorlanıyordum. Ama çok kötü değildi. Yürümeye başladım. Nasıl olduğunu, nasıl geldiğimi bilmiyorum, caddeye çıktım. Bir süre bekledim. Taksi geldiğinde elimi salladım. Ardından arka koltuğa oturdum. Yaşlı bir amcaydı şoför.

-Amca ben yanıma para almamışım eve gidince sana parayı versem olur mu?

-Olur kızım. Sen iyi misin? Gözlerinin altı morarmış.

-İyiyim amca.

-Peki kızım. Nereye gidiyoruz?

        Amcaya evimin adresini anlattıktan kısa süre sonra gelmiştik. Koşarak eve girdim. Evde kimse yoktu. Hemen cüzdanımdan parayı alıp amcaya götürdüm. Ardından da eve  girdim.

   Kendimi odaya kilitledim. Poşetleri komodinin içine koyup komodini kapattım. Sonra da üzerimdekilerden kurtulup kısa bir duş aldım.

        Kulağıma kulaklığımı takıp, müzik dinleyerek kitap okumaya başladım.

        ...

        Soğuk şekilde terlemeye başladım. Sanırım tekrardan kullanmam gerekiyordu. O adamın bana öğrettiği şekilde tekrardan kullandım.

        ...

        Uyandığımda hava kararmıştı. Benim yarın çok önemli bir işim vardı. Sabah uyandığım gibi onu halledeceğim. Kendimi tekrardan uykunun tatlı kollarına  bıraktım.

        ...

        Sabah uyandığımda kısa bir duş aldım. Saçlarımı kurulayıp üzerime gri GAP yazılı bir tşört, altına siyah dar paça pantolonumu giydim. Siyah vanslarımı ayağıma geçirdim. Elime cüzdanımı alıp odadan çıktım. Annem ile babam salonda oturuyorlardı. Babam;

-Lina yanımıza gelsene.

Çok şaşırdım ilk defa benimle ilgilenmişlerdi.

-Benim bir işim var önemli. Onu halletmem gerekiyor. İsterseniz akşama görüşürüz.

-Peki kızım.

Kapıyı açarak dışarıya çıktım. Bir taksiye binerek, geçen gün gittiğim yerin adresini söyledim.

        ...

        Kısa süre süre sonra gelmiştim. Taksiden inip eski binaların olduğu sokağa gittim. Bir grup erkek konuşuyorlardı. Yanlarına gidip kıvırcık saçlı çocuğu sordum. Adı Hasan'mış. Bana telefon numarasını verdiler. Bende caddeye doğru gidip orada cebimden telefonu çıkarıp Hasan'ı aradım.

-Alo?

-Benim. Hani geçen gün bana satmıştın. Yeşil gözlerim var. İçtikten sonra dans etmiştim.

-Hatırladım. Tamam. Yenisini mi istiyorsun?

-Evet 1 poşet.

-Tamam. Neredesin?

-Eski binaların olduğu sokağın ilerisinde bir cadde var oradayım. Bekle geliyorum.

        ...

     Yaklaşık yarım saat sonra Hasan geldi. Bana uyuşturucuyu verdi.Bende ona 150 lira verdim. Daha sonra da gitti.

        Eve geldiğimde kimse yoktu. Bende odama doğru gittim. Kapıyı kapattım. Yatağıma uzanıp şarkı dinlemeye başladım.

        ...

        Soğuk terler dökmeye başladığımda tekrar aynı işlemi uygulamaya başladım. Camları içime çektim. Tam kokaini çekmeye başlamışken içeriye annem girdi.

-Li-Lina ne yapıyorsun sen?

-Anne?

Eyvah basıldım. Belki de iyi oldu. Asıl amacım da bana ilgi göstermeleriydi. Planım belki de işe yarardı.

Bataktan Aşka... (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin