עוד יום ראשון, עוד יום של גיהנום. אני שונאת את בית ספר. אני שונאת את האנשים פה. אני שונאת את המורים. אני שונאת את שיעורי הבית. אני שונאת את זה. אני יודעת, אם אני אמשיך לדבר כך אני אהיה אומללה ואמות לבד, בלי ילדים, ואהיה זקנה עצבנית עם קמטים ושיער אפור ארוך, שתבריח אתכם עם החתולים שלה כשתדפקו על דלתה, ותצעק דברים מטורפים וחסרי הגיון. אוקיי כרגע פשוט תארתי את האישה המטורפת עם החתולים ממשפחת סימפסון, אבל הבנתם את הנקודה כאן. אני לא בנאדם מלא שנאה, אבל אני לא מוצאת שום דבר טוב בבית ספר וכל מה שקשור בו.
"אמיליה!" שמעתי מישהו קורא לי. אני אזהה את הקול הזה בכל מקום. הסתכלתי ימינה וראיתי את חברתי רצה לכיווני כשידיה באוויר. שהגיעה אליי היא שמה את ידיה על ברכיה ונחה.
"אני חייבת להתחיל לעשות קצת ספורט." היא אמרה לי והיה נראה שהתכוונה לכך, אבל אני ידעתי אחרת. אנחנו פשוט הסתכלנו אחת על השניה והתחלנו לצחוק.
אהבתי את החברה הכי טובה שלי יותר מהכל. היא הייתה מצחיקה ולא היה אכפת לה מה אנשים אחרים חושבים עליה, ובגלל זה היינו חברות כל כך טובות. היינו כל כך דומות ובכל זאת כל כך שונות. היה לה את המראה הטיפוסי של נערה חמודה, בעוד לי היה מראה של סבתא הומלסית...
טוב אני לא נראית כל כך גרוע, אבל אני קרובה לזה.
"אליזה את וספורט לא מסתדרים ביחד," אמרתי לה והיא צחקה והזדקפה.
"כן אני יודעת." התחלנו ללכת לכיוון בית הספר שלנו, או יותר נכון, גיהנום. הבית ספר שלנו ישן ואני די בטוחה שהוא יתמוטט בכל רגע, אבל אף אחד לא עושה עם זה שום דבר. קר בכיתות כי יש חורים בחלונות והרהיטים בכיתה ישנים מאוד. לא צריך לקרוא לזה בית ספר, צריך לקרוא לזה מוזיאון עתיקות.
יום אחד ישבנו בשקט בכיתה וכתבנו חיבור כשפתאום חלקים מהתקרה החלו ליפול. ילד כמעט נפגע מהם, אבל במזל הוא הצליח להתחמק. אני לא אומרת שאני ענייה ושאני לא יכולה להרשות לעצמי בית ספר טוב יותר, אבל בית הספר הקרוב ביותר לפה, שהוא לא הגיהנום הזה, הוא במרחק 10 קילומטרים מפה ואני לא רוצה ליסוע באוטובוס בכל בוקר בגלל שאז אני אצטרך להתעורר מוקדם יותר ולישון פחות.
"אהה!" אליזה עצרה וסטרה עם ידה על מצחה, "דיברתי עם מישהו בסקייפ אתמול!" והנה אנחנו מתחילים שוב. היא תמיד מדברת עם זרים בסקייפ ואז גוררת אותי לשיחות שלהם. אני שונאת שהיא עושה את זה. אני לא יודעת למה היא ממשיכה לנסות למצוא 'חברים' חדשים בסקייפ. בדרך כלל הם סתם סוטים, אבל לפעמים הם אנשים נחמדים. לפעמים.
"והוא אמר שהוא רוצה לדבר איתי גם היום! ואמרתי שחברה שלי גם תצטרף והוא הסכים. והוא אמר לי שגם חבר שלו יצטרף!" היא קפצה מעלה ומטה וחייכה כמו מטורפת.
YOU ARE READING
skype call - מתורגם
Romanceמבוסס על סיפור אמיתי. סקייפ נוצר בשביל לתקשר עם חברים בכל רחבי העולם. זוגות משתמשים בוידאו צ'אט בזמן שהם במדינות שונות. גיימרים משתמשים בשיחת סקייפ בזמן שהם משחקים ליגת האגדות או משחק מחשב אחר. אבל אמיליה, טוב בואו רק נאמר שהסיפור שלה הוא קצת שונה...