[15] קדימה, בייבי דול

3.9K 250 46
                                    

"או מיי גאד," צחקתי ושמתי את ידי על פי כדי להפסיק לעשות רעשים, "זה באמת קרה?" אלכסנדר הנהן והמשיך לצחוק איתי, "אני נשבע, זה באמת קרה!"

צחקתי ממש חזק, והרגשתי איך שרירי הבטן שלי כואבים, אני די בטוחה שיהיו לי קוביות מחר. אלכסנדר הרגע סיפר לי איך מנהל בית הספר שלו השתכר במסיבת חג המולד בשנה שעברה והתחיל לפלרטט עם עץ חג המולד. הוא גם סיפר לי שהמנהל שלהם התיישב בחיקו של הפסל של סנטה וחיבק אותו, והתבכיין שלא קיבל את בובת מארי פוזה הורודה שרצה לפני שנתיים.

אלכסנדר סיפר לי כל כך הרבה סיפורים מצחיקים במשך שלושת השעות האחרונות. הלכנו לחנות שליד בשביל לקנות משהו לאכול ואז באנו לפארק ופשוט ישבנו על הספסל שממול לנהר הקטן. את האמת שדי פחדתי להסתובב איתו, כי הוא זר ומה שעשיתי היה די טיפשי. אני מתכוונת, הוא יכל להיות אנס שעיר שהגיל האמיתי שלו הוא 68, אבל נראה צעיר בגלל שהוא ביקש מהפיה השומרת שלו שתגרום לו להראות צעיר. אבל זאת רק דעתי ויש לי מזל שהוא לא אנס שעיר.

"הבית ספר שלך נשמע ממש מגניב," אמרתי לו בכנות כשהפסקתי לצחוק. לגמתי מהקוקה קולה שלי ובדקתי את הטלפון שלי בפעם המיליון היום. חיכיתי שהוא יסמס לי, אבל הוא עדיין לא עשה את זה. השעה כבר די מאוחרת אז אני לא חושבת שהוא יסמס לי היום, השעה כבר אחרי 10 בלילה... רגע, מה? כבר 10 בלילה? הולי שיט אני חייבת ללכת הביתה.

קמתי מספסל במהירות וזרקתי את פחית הקולה לפח. יכולתי להרגיש את אלכסנדר צופה בי, אז הסתובבתי להסתכל עליו בשביל לומר לו שאני חייבת ללכת.

"אני חייבת ללכת הביתה," אמרתי לו בעצב. לא רציתי לעזוב אותו, כי היה לי ממש כיף להסתובב איתו והוא נראה כמו בחור ממש נחמד.

אלכסנדר קם וחייך אלי חיוך קטן, "טוב, עדיף שגם אני אלך."

הסתובבתי בשביל להתחיל ללכת, אבל אלכסנדר אחז את ידי ומשך אותי לחיבוק. זה היה די לא צפוי ולפני שיכולתי להגיב אלכסנדר נישק אותי בלחי ולחש, "נראה אותך בסביבה." ועם זה הוא נעלם לפני ששמתי לב.

הרגשתי מוזר אחרי שנישק אותי. לא אהבתי את זה בכלל, כי הוא היה זר שרק פגשתי, וכי הוא לא היה אכסל. רציתי להרביץ לעצמי על שחשבתי את זה, אבל זה נכון. אני אתן רק לאכסל לנשק אותי, אבל אני לא חושבת שהוא ינשק אותי שוב. זה גרם לי לחשוב. מה הוא מסתיר? כל כך רציתי לדעת, אבל לא יכולתי, הוא אמר לי שהוא יספר לי בקרוב.

מה אם הוא היה סוחר סמים ומכר הרואין? או שאולי הוא היה בכנופיה והרג אנשים כי הם לא שילמו על ההרואין שהוא מכר? או אולי הוא היה שרת בצרפת והרביץ לאנשים עם סמרטוט כשהם שפכו שתייה על הרצפה? כל כך הרבה אפשרויות, אבל רק אחת נכונה, אבל אני לא יודעת בגלל שהוא לא מספר לי.

***

"אמיליה," מישהו נענע אותי, אבל אני העפתי את ידו ממני.

skype call - מתורגםWhere stories live. Discover now