[10] נגיסי עוף

4.1K 255 52
                                    

'it's Friday, Friday

Gotta get down on Friday

Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend

Friday, Friday

Gettin' down on Friday

Everybody's lookin' forward to the weekend'

ניגנתי בגיטרה הדמיונית שלי והעפתי את שערי קדימה ואחורה, ואחי ניגן בתופים הדמיוניים שלו. אני חייבת לומר שאנחנו נהיה להקה ממש טובה.

'Prtyin', partyin' Yeah!'

רובין ואני צעקנו והרמנו את אגרופינו באוויר ונפנפנו בהם ופשוט לא היה לנו אכפת. לא נראה לי שאלה המילים של השיר, אבל שמעתם אותי, פשוט לא אכפת לנו.

'Fun, fun, fun, fun

Lookin' forward to the weekend!'

שרנו, ואחי התחיל לקפוץ מספה לספה ואני שכבתי על הרצפה. הייתי כל כך מותשת מכל הריצות והקפיצות עם אחי שאני עלולה לעולם לא לקום מהרצפה.

לפני שעה אמא שלי הלכה לארוחת הערב עם הבוס החדש שלה ואני הייתי חייבת לשמור על אחי. במשך כל השעה אנחנו קפצנו ורצנו בכל רחבי הבית ושיחקנו מחבואים, תופסת, אל תיגע ברצפה וכל משחק אחר שילד בן 7 יכול לחשוב עליו. אף פעם לא עשיתי כל כך הרבה ספורט ביום, אפילו לא בחודש. זה נראה כאילו אני לא צריכה לעשות ספורט במשך שנה עכשיו. לא שאני מתלוננת. אני שונאת לעשות ספורט.

היום לא הייתי צריכה ללכת לבית ספר בגלל שאמא שלי אמרה לי שאני לא חייבת. אני לא הולכת לפספס את ההזדמנות להישאר בבית בשישי. הדבר הטוב השני הוא שלא הייתי צריכה ללכת לעבודה היום ושמעתי מסטיב שהבוס שלנו חזר.

"שוב! שוב!" רובין קפץ בשמחה מעלה ומטה על הספה וביקש ממני להשמיע את השיר הנורא שוב. אני לא יודעת למה אנשים שומעים אותו אם כולם כל כך שונאים אותו. אני גם שונאת אותו, אבל הוא ממש ממכר ונדבק. הקול של רבקה בלאק מזכיר לי גזר ואני אוהבת גזרים, אולי זאת הסיבה.

"לאא," מלמלתי כשהתגלגלתי על גבי והסתכלתי על אחי שקפץ מהספה ישר עליי.

"רובין!" צעקתי ודחפתי אותו ממני וקמתי מהר לפני שהוא יוכל לעשות משהו מטומטם שוב. אני מופתעת שהוא לא שבר את עמוד השדרה שלי, הוא ילד בן 7, וילדים בני 7 שוקלים טון. אולי אפילו שניים.

"אני רעב," אחי אמר ורץ לכיוון המטבח. בטני קרקרה בדיוק אחרי שהוא אמר את זה ואני הלכתי למטבח אחריו.

"מה אתה רוצה לאכול? שאלתי אותו ופתחתי את המקרר.

"לא יודע," גלגלתי את עיניי והוצאתי קופסא של נגיסי עוף. השעה הייתה בערך 8 בערב אז אני לא מתכוונת להכין שום דבר גדול לאכול בשביל רובין, בגלל שהוא צריך ללכת לישון בעוד שעה.

שמתי את הקופסא על השולחן והתיישבתי. לפני שיכולתי לקחת אחד רובין לקח את כל הקופסא ויצא מהמטבח בריצה, צוחק ברשעות.

skype call - מתורגםWhere stories live. Discover now