[11] פשוט תוסיף וודקה

4K 267 50
                                    

עכשיו אני מתחרטת שלא לבשתי בגדים נורמאלים כמו שאני לובשת כל יום, כמו ג'ינס וסווטשרט, ושלא התאפרתי קצת. פתאום השיער שלי מרגיש מבולגן יותר ואני מרגישה כמו אשת חתולים משוגעת שלא יכולה להרשות לעצמה מקלחת. התקלחתי היום בבוקר אז אני חושבת שאני לא מסריחה, אם כי רצתי עם אח שלי במשך כל השעה האחרונה.

בהיתי בו ומצמצתי כמה פעמים בשביל לוודא שאכסל באמת עמד בדלת עם שתי קופסאות פיצה ושני סרטים. הרגשתי כמו דג כשפתחתי את פי בשביל לדבר, אבל סגרתי אותו מיד אחר כך כשלא הצלחתי לומר שום דבר. הרגשתי כאילו אני בחזרה בסטארבאקס כשראיתי את אכסל בפעם הראשונה, רק בלי לזחול ממנו.

"את מתכוונת לתת לי להיכנס?" אכסל החזיר אותי למציאות ואני פתחתי את הדלת במהירות כדי שיוכל להיכנס. הוא נכנס פנימה, הסתכל על הבית והנהן לעצמו. לקחתי את הזמן לבחון אותו כשסובב את גבי אליי.

הוא נראה טוב. יותר מטוב, אבל זה לא מפתיע אותי. הוא לבש ג'ינס שחור עם קרעים בברכיים; - בטח אותו אחד שלבש שהלכנו לקולנוע-, חולצה בצבע תכלת ועליה ג'קט עור. מראה ה'באד בוי' הרגיל.

הוא הסתובב אליי וגיחך, "את בוחנת אותי?"

"ל-לא, פפף!" גמגמתי ולחיי האדימו, "תביא לי את הקופסא הזאת," לקחתי את קופסאות הפיצה וניסיתי לשנות נושא. אכסל הושיט לי אותן והתכופף בשביל להתיר את שרוכיי מגפיו. הוא הוריד אותן והניח אותן ליד הדלת.

"לאיפה?" הוא שאל.

סימנתי לו לעקוב אחרי והלכנו לסלון. הנחתי את שתי קופסאות הפיצה על שולחן הזכוכית והתיישבתי על הספה באנחה. אכסל התיישב לידי והוא ישב ממש קרוב. כאילו ממש קרוב. הרגליים שלנו נגעו והרגשתי את חום גופו. גם יכולתי להריח את הבושם שלו שגרם לי לרצות להישען עליו ולהריח אותו כמו כלב שמסניף תחת של כלבה.

ניקיתי את גרוני והסתובבתי אליו, "למה אתה פה?"

כי אמרת שאת רעבה ומשועממת," אכסל ענה והזיז את השיער שלו מהפנים.

"באמת לקחת אוטובוס לפה רק בשביל להביא לי פיצה ולהיות איתי?" הרמתי גבה וחיכיתי שיענה.

"לא?" הוא שאל, "לקחתי את האוטו של סבתא שלי!" הוא ענה בגאווה וחייך אליי.

"בסדר," קמתי מהספה, לקחתי את קופסאות הפיצה והתיישבתי חזרה. אכסל לקח את אחת הקופסאות והשאיר אותי עם השנייה. הקופסא הייתה חמה והריחה כמו גן עדן. הבטן שלי קרקרה ופתחתי את הקופסא במהירות. לקחתי נשימה עמוקה וראיתי שהפיצה הייתה עם פפרוני. האהוב עליי!

לקחתי משולש ואכלתי אותו בשני ביסים. אני בטח נראיתי כמו חזירה אבל לא היה לי אכפת, הייתי רעבה למען השם! לקחתי ביס מהמשולש השני של פיצת הפפרוני שלי והסתכלתי על אכסל שהסתכל עליי במבט משועשע. האטתי את הלעיסה שלי והסתכלתי אליו בשאלה.

skype call - מתורגםWhere stories live. Discover now