"SOMETIMES I'M IN A JAM
I'VE GOTTA MAKE A PLAN
IT MIGHT BE CRAZY
I DO IT ANYWAY
I WILL FIGURE OUT A CURE
SOMETIMES SOMETHING HOLES!"
החנקתי צחוק כשאכסל המשיך לשיר, די רע אני חייבת להגיד, 'Nobody Perfect' של האנה מונטנה.הוא הניע את ראשו מעלה ומטה כשיד אחת שלו מחץ לחלון והשנייה על ההגה.
'NOBODY'S PERFECT
I GOTTA WORK IT
BLAH BLAH BLAHDIBY BLAH BLAH
NOBODY'S PERFECT!
YOU LIVE AND YOU LEARN IT!
SOMETHING BLAH BLAH
NOBODY'S PERFECT! YEAH!"
אכסל קרא וסיים את ההופעה הרועשת שלו. צחקתי והרגשתי כאילו אני הולכת להשתין בכל רגע. אני מקווה שאני לא, בגלל שזה יהיה מאוד מביך ויהרוס את הכל.
"אני לא מבין למה האנה מונטנה שיקרה. אני מושלם, אז השיר הזה הוא בבירור שקר," הוא אמר לי בצחוק. הכיתי את ידו בשובבות וציחקקתי.
"אני לא חשבתי שאתה באמת תעשה את זה," אמרתי לו.
אמרתי לו קודם שהוא לא יכול לשיר, אבל הוא אמר שכן ושהוא בעצם כוכב פופ סופר לוהט ביפן, ששם אנשים קוראים לו אכסל-החתיך-מדיי סאן. הוא אמר לי שהוא ישיר שיר שלם של האנה מונטנה הכי חזק שהוא יכול בשביל נשיקה קטנה. הסכמתי ל'התערבות' בגלל שחשבתי ש א) הוא לא יודע את המילים לאף אחד מהשירים של האנה מונטנה, וב) הוא לא רוצה להביך את עצמו. אבל אני טעיתי, בגדול.
אכסל עצר את המכונית וסימן לי לצאת ממנה. שיצאנו מהמכונית ראיתי שעצרנו מול בית מעץ. הוא לא היה גדול או קטן, הוא היה מספיק. עצים מילאו את הרקע והיה נראה כאילו אין שום בית אחר בסביבה.
"איפה אנחנו?" שאלתי אותו כשהסתכלתי על הבית.
"בבית שלי," הוא חייך והתחיל ללכת לכיוון ביתו.
**
"אכסל?"
"אממ?" אכסל הסתובב את פניו אליי בעייפות והרים גבה.
"אני יכולה לשאול אותך שאלה אחת?" שיחקתי עם אגודליי, לחוצה ממה שאני עומדת לשאול אותו. העובדה שאכסל שרוע על המיטה שלו כשהחולצה שלו מגולגלת מעט למעלה גרמה לי להילחץ עוד יותר. ראיתי את הקוביות שלו וממש רציתי לגעת בהן, אבל זה יהיה קצת מלחיץ מצידי.
"לא שאלת אחת רק הרגע?" הוא חייך וצחק מעט.
"אהה...לא..." זזתי במקומי בכיסא הלא נוח שישבתי עליו.
"טוב טוב, תשאלי," הוא סובב את גופו כך שכולו מולי. הוא השעין את ראשו על כף ידו והסתכל עליי, מחכה לשאלה שלי.
YOU ARE READING
skype call - מתורגם
Romanceמבוסס על סיפור אמיתי. סקייפ נוצר בשביל לתקשר עם חברים בכל רחבי העולם. זוגות משתמשים בוידאו צ'אט בזמן שהם במדינות שונות. גיימרים משתמשים בשיחת סקייפ בזמן שהם משחקים ליגת האגדות או משחק מחשב אחר. אבל אמיליה, טוב בואו רק נאמר שהסיפור שלה הוא קצת שונה...