אכסל חייב להפסיק לבקר אותי כשאני לא מצפה לו. זו הפעם השלישית שהוא עושה את זה. מה אם בפעם הבאה אני אהיה במקלחת והוא פשוט יופיע בחדר המקלחת שלי כשאני ערומה ושרה Wrecking Ball עם זקן משמפו? אני בטוחה שאף אחד לא רוצה לראות את זה.
זה כמו בסדרות המצויירות שמישהו פשוט מופיע משום מקום וכולם כזה 'ווווווואאאאווווווווווווו איך עשית את זה?' ואז כולם מוחאים כפיים ורוקדים פולקה. (הריקוד שבסרטון בצד). במקרה שלי, אני לא יודעת לרקוד פולקה ואני לא אשמח אם הוא יופיע שם.
" מ-מה אתה עושה פה?" גמגמתי כשלקחתי את ידי מידיו ושילבתי את ידיי על חזי.
"רציתי להתנצל ," הוא אמר וזז במקומו. לא ידעתי אם אני צריכה לקבל את ההתנצלות שלו , בגלל שמה שעשה ממש פגע בי, אבל ממש רציתי להסתובב איתו שוב. להסתובב איתו עשה אותי ממש שמחה ואני די התגעגעתי לדבר איתו. הייתי כלכך רגילה לדבר איתו כל יום וזה היה די מוזר לא לדבר איתו במשך יום.
"על מה?" התנהגתי כאילו שלא ידעתי על מה הוא התנצל, כי ממש לא רציתי שהוא יזכיר את מה שקרה בפעם האחרונה שנפגשנו. לא רציתי לדבר על זה וממש רציתי שהוא יישכח שזה קרה, אפילו שאני לא רציתי לשכוח.
"על שברחתי אחרי שנישקתי אותך," אכסל הלך לאט למיטה שלי והתיישב, " זאת הייתה טעות טיפשית."
פתחתי את פי כדי לדבר , אבל אכסל הפסיק אותי לפני שיכולתי לומר מילה, "לא הייתי צריך לנשק אותך."
סגרתי את פי במהירות ופשוט התסכלתי עליו. אני לא יודעת למה , אבל המילים שלו ממש פגעו בי. הוא חושב שלנשק אותי הייתה טעות. אבל אני חושבת ככה? לא, לא אני לא. שמחתי שהוא עשה את זה, אבל לשמוע אותו אומר שזאת הייתה טעות טיפשית הכעיס אותי. אני חושבת שאף בת לא רוצה לשמוע את המילים האלה, בגלל שהן פאקינג כואבות.
בלעתי את רוקי ונאנחתי, " אתה חושב שזאת הייתה טעות? לנשק אותי?" קולי יצא רועד יותר משרציתי, וניקיתי את גרוני במהירות כדי לכפות על זה.
אכסל שם לב לכאב שבקולי, הסתכל עליי במהירות ונענע בראשו.
"לא, לא התכוונתי לזה ככה," הוא אמר ברכות וקם ממיטתי. הוא הלך לכיווני לאט ואני כמובן לקחתי כמה צעדים אחורה עד שגבי פגע בקיר. עדיין הייתי עצובה בגלל מה שאמר ואני לא רוצה שהוא יראה את זה. אני שונאת שאנשים רואים אותי כשאני רגישה, כשהם רואים אותי כשאני הכי פגיעה, אתם לעולם לא יכולים לדעת מי יכול לנצל אותכם.
"לא הייתי צריך לנשק אותך בגלל....... בגלל," אכסל התקדם עוד צעד קרוב יותר אליי, ושם את ידו על הלחי שלי. הוא הסתכל עליי כאילו הוא חיפש משהו ואני התחלתי להרגיש לא בנוח בגלל הדרך שבה הוא הסתכל עליי. זה הרגיש כאילו הוא יכול לראות את כל הפגמים שלי, את כל חוסר הביטחון שלי. הסטתי את מבטי מפניו ונשכתי את שפתי התחתונה.
YOU ARE READING
skype call - מתורגם
Romanceמבוסס על סיפור אמיתי. סקייפ נוצר בשביל לתקשר עם חברים בכל רחבי העולם. זוגות משתמשים בוידאו צ'אט בזמן שהם במדינות שונות. גיימרים משתמשים בשיחת סקייפ בזמן שהם משחקים ליגת האגדות או משחק מחשב אחר. אבל אמיליה, טוב בואו רק נאמר שהסיפור שלה הוא קצת שונה...