[6] סוד קטן

4.6K 256 26
                                    

אתם מכירים את ההרגשה הזאת שאתם ממש רוצים שהאדמה פשוט תבלע אותכם כדי שלא תצטרכו להתמודד עם הבעיות שלכם? או את ההרגשה כשאתם עוצמים את העיניים שלכם הכי חזק שאתם יכולים ומתפללים שתוכלו לשגר את עצמכם למקום אחר בדיוק ברגע הזה? או אולי את ההרגשה כשאתם רוצים לומר 'לכו להזדיין' לכל הבעיות שלכם ולהפליג בשמחה עם הסירה המנצנצת שלכם? עכשיו יש לי את כל שלושת התחושות. העיניים שלי עצומות הכי חזק שאני יכולה, - וזה מתחיל לכאוב-, ואמרתי לעצמי שוב ושוב 'שגר אותי לבית שלי' במוחי.

"את מתכוונת לפקוח את העיניים שלך בשבילי?" אכסל שאל בקול החלק שלו וצייר עיגולים קטנים על כתפי עם האגודל שלו. פקחתי מיד את עיניי בשביל להסתכל על עיניו הכחולות והיפות.

"ה-היי," גמגמתי ואכסל עזב את כתפי באיטיות ולקח צעד קטן אחורה.

"למה ברחת....שוב?" הוא שאל, חיוך על שפתיו, והטה את ראשו הצידה. הוא נראה כמו כלבלב מתוק כשעשה את זה ורציתי לצבוט את הלחי שלו אבל זה יהיה מוזר. הוא פתח את הדלת של סטארבאקס וסימן לי להיכנס ראשונה. רגליי התחילו ללכת בעצמם וזה הרגיש כאילו לא שלטתי בהם יותר.

"אני-אני...אממ," לא יכולתי לומר שום דבר בגלל שהייתי ממש לחוצה. הפסקתי ללכת והסתכלתי אחורה וראיתי שאכסל גם עצר, הבזק של שעשוע בעיניו.

חיוכו גדל כשהבחין כמה לחוצה הייתי, "את ממש לחוצה, נכון?"

"אממ," נשכתי את שפתי ולא ידעתי מה לומר. אני פשוט הסתובבתי כדי שהוא לא יוכל לראות את הלחיים האדומות שלי, אבל אני מניחה שהוא בכל זאת ראה בגלל ששמעתי אותו מגחך.

אכסל שם את ידיו על כתפיי ודחף אותי כדי שאמשיך ללכת. הוא תימרן אותי לשולחן קטן ליד החלון. התיישבתי והתחלתי להתעסק עם האגודלים שלי כתחביב ומדי פעם הצצתי באכסל בשקט. כשהבחנתי שהוא הסתכל עליי הסתכלתי במהירות על הנעלים שלי וניגבתי את כפות ידיי המזיעות על הג'ינס שלי.

אכסל נראה כל כך רגוע בזמן שאני חשבתי שאני עומדת להתפוצץ. אני בטח נראית נורא עם השיער המבולגן שלי והלחיים האדומות שלי.

אחרי עוד כמה שניות של שתיקה אזרתי אומץ לשאול אותו שאלה, "א-איך ידעת ש-שזאת אני?" הצלחתי לומר את השאלה יותר טוב משחשבתי. לפחות לא גמגמתי אחרי כל מילה כמו שאני בדרך כלל עושה כשאני לחוצה. נתתי לעצמי כיף דמיוני והחלטתי לתגמל את עצמי עם עוגייה אחר כך, או אולי שתי עוגיות, בעצם, עדיף עם כל הקופסא.

"טוב, דבר ראשון השם שלך היה כתוב על החולצה שלך, דבר שני ידעתי שאת עובדת היום ושאת עובדת בסטארבאקס, אז עשיתי אחד ועוד אחד," הוא ענה ושם את ידיו מאחורי ראשו ונשען על הכיסא "בהתחלה לא אמרת שום דבר וחשבתי שמצאתי את האמיליה הלא נכונה אבל כשהתכופפת על הרצפה הייתי בטוח ב 100% שזאת את," הוא חייך אליי והרגשתי איך אני מסמיקה אפילו יותר.

skype call - מתורגםWhere stories live. Discover now