Zoro karmaşanın içinde Robin'i alıp kucağında odaya çıkarmış ve yatağa bırakmıştı. Kadının bu acıyla kıvranan halini görmek canını fena halde sıkıyordu.
"Chopper, bir şeyler yapabilirsin değil mi?"
Ren geyiği aşağıdan aldığı malzemelerle Robin'i kontrol etmeye başlamıştı. "Tanıdık gelen bir zehir. Elimden geleni yaparım ama onların karışmaması gerek."
"Ben onları oyalarım."
Gitmek üzere olan kılıç ustasını kolundan tutmuştu Robin. Halsizdi ama doğrulabilecek kadar hareket ediyordu.
"Hey, sen iyi misin? Kendini bu kadar zorlama."
"Zoro..."
Kadını kollarından tutup ona destek vermeye çalışırken huysuzca "Ne var?" demişti.
"Teşekkür ederim."
"Neden bahsediyorsun sen? Hiçbir şey yapmadım ki?"
"Teşekkür ederim..."
Mırıldanan güzel kadın gözleri kapanırken kafasını yavaşça Zoro'nun çıplak göğsüne koymuştu. "Çok sıcak..."
"Kahretsin! Hepsine bunun hesabını sormaya gidiyorum ben!"
"Dur! Zoro, seni aptal! Önceliğimiz Robin!"
"Biliyorum! Biliyorum! Ama onu bu halde görmek... Çok sinir bozucu işte!"
"Nerdeler? Yoksa kaçtılar mı?"
Aşağıdan gelen sesleri duyunca bıkkın bir iç çekti Zoro, sonra Robin'i yavaşça yatağa bıraktı ve aşağıya indi.
"Olay çıkartıp durmayın, burdayım işte!"
"Kabul ediyorsun, değil mi? Onunla evlenmek zorundasın!"
"Tamam! Tamam! Başımın etini yiyip durmayın! Ama bir kaç şartım var."
"Damat bey ne isterse!"
Zoro sırtına sevecen bir şekilde de olsa vuran ele öyle bir baktı ki adam yukunarak elini çekip bir yere saklanmaya gitmişti.
"Kendim için olmasa bile arkadaşlarım için yukarısıyla iletişim sağlamak istiyorum, bir de onları burdan çıkarmamın yolunu öğrenmek. Sonsuza kadar burda kalamayız! Yani... Kalamazlar."
Zoro aklına gediğinde sinirlendiği için dişlerini sıkmıştı. "Bir de bir an önce şu zehrin panzehirini verirseniz, her şey daha sorunsuz geçer."
"İşte onu yapamayız demişti biri."
Zoro ise elini kılıçlarının üstüne koyup tehdirkar bir şekilde "Yapamaz mısınız yoksa yapmaz mısınız?" diye sormuştu.
"O kız bizim güvencemiz! Onu iyileştirirsek burda seni tutan bir şey kalmaz, evlilik gerçekleşene kadar onu iyileştiremem ama kendini iyi hissetmesi için zehri bastırabilirim."
"Benimle dalga mı geçiyorsunuz siz?!"
Öne atılmak isteyen Zoro'yu Jeanne göğsüne sarılarak durdurmuştu. "Sen..?" dedi şaşkınlıkla Zoro.
"Özür dilerim, hepsi benim suçum ama bir kere dinleyin lütfen."
"Her şey ortada! Daha dinleyecek ne var ki?"
"Ben tacize falan uğramadım! Buraya bir kaç ilaç almaya gelmiştim ama Chopper-san'ı korkutmuş olmalıyım, hiçbir şey söylemeden yukarı kaçtı. Bende aradığım ilacı bulmaya çalışıyordum ama Zoro-san beni tehlikeli biri sanıp korkuttu. O yüzden çığlık attım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçek Kokan Katana (TAMAMLANDI)
FanfictionHasır Şapka Korsanları'nın ayak bastıkları yeni adada, tayfadan bir süreliğine ayrı düşen Zoro ve Robin için bu kısa süreli yalnızlık bir şeylerin başlangıcı olmalıydı. Huysuz Kılıç Ustası Roronora Zoro ve Soğukkanlı Arkeolog Nico Robin'in birbirle...