8.Bölüm (Kalp Kontrolü)

676 66 52
                                    

Zoro "Aaah, ne can sıkıcı iş." diye söyleniyordu. "Demek şu bir hafta olayı doğru, ha? Burda tıkılıp kaldık."

"Üzgünüm. Bu konuda elimden bir şey gelmez."

"Peki işlem nasıl gerçekleşiyor?"

Jeanne Robin'in sorusuna "Dışarı çıkmanız için gereken mi?" diyerek soruyla karşılık vermişti.

"Evet."

"Aslında basit bir işlem. Düğmeye bastıktan sonra makinenin asansörüne giriyorsunuz ve o sizi yüzeye taşırken işlemden geçiriyor. Zehrin vakumlandığının farkına bile varmıyorsunuz."

Chopper "Kolaymış!" dediğinde Zoro ve Robin hala şüphe duyuyordu.

"Makineyi görebilir miyiz?" Dedi Zoro. Her zamanki gibi ciddi ve sonuç odaklıydı.

"Makine yöneticinin kaldığı evin ve güvenlik binasının ortasında bulunuyor, izinsiz giriş yasaktır ama yerini gösterebilirim."

Zoro "Ne düşünüyorsun Robin?" diye sorduğunda genç kadın onun doğrudan kendisine hitap ediyor oluşuna tebessüm etmişti. "Gidip bir görmemiz gerektiğini."

"Haa bende öyle düşünüyorum, gidip şu güvenlik ne kadar sağlammış görelim bakalım."

Burdaki ikinci günlerini keşif yapmaya ayırdılar. Olası bir kargaşa esnasında saklanılabilecek yerleri ve makineye gizli yoldan ulaşmanın yollarını belirlediler. Bir kaç alternatif plan yapmış olsalarda bunu sesli dile getirmemişlerdi.

Robin Jeanne'e hala tam olarak güvenemezken Zoro ne olur ne olmaz diye planların tayfa arasında kalmasını istiyordu. Bu yüzden fikir paylaşımı için akşamı beklediler.

İlk akşam olaylı geçsede kaldıkları o odaya tekrar döndüklerinde Zoro kendini koltuğa bırakmıştı. "Çok yoruydu, beynim yandı."

Robin "Bir kaç kez kaybolduğun içindir." derken ona sıcacık gülümsüyordu.

"Bir kaç kez mi? Zoro resmen kaybolma makinesi!"

Bu itamın sahibi Chopper'a sert bir bakış atıp elini kılıcına götürünce ren geyiği korkarak Robin'in bacağına sarılmıştı.

"Özür dilerim!"

"Üstüne gitme Zoro, doktor-san sadece eğleniyor."

"Tsch. Şurdan bir an önce kurtulsak keşke."

"Bugün kütüphanede yemin sembolüyle ilgili biraz araştırma yaptım."

Zoro "Sonuç?" diye sorduğunda Robin kafasını iki yana sallamıştı. "Pek bir şey yok. Nerdeyse her yerde verilen sözün yerine getirilmesi gerektiği yazıyor."

Genç adam sakince kafasını arkaya atıp "Sorun değil, nasıl olsa Jeanne bizim tarafımızda." dediğinde Robin "Bundan hala emin değilim." demişti.

Robin Zoro'nun ona itiraz edip kızı savunmadan "Güçlü bir his mi?" diye sormasına sevinmişti çünkü bu genç adamın kendisine koşulsuz güvendiğini gösteriyordu.

"Öyle de denebilir. Burdaki her şey başından beri yanlışmış gibi geliyor."

"Öyleyse bile şu an bu yemin konusunda daha iyi bir fikrimiz yok, haksız mıyım? İzin verseniz kesmeyi denerim ama..."

"Zoroooo! Seni aptal! Kendine zarar verip durma artık."

"Chopper haklı. Hem bu öyle kesip atabileceğin bir şey değil."

"O zaman bu konuda daha iyi bir fikir çıkana kadar Jeanne'e güvenmek zorundayız."

Bu Robin'in hiç hoşuna gitmesede kılıç ustasının haklı olduğunun farkındaydı, o yüzden cevap verecek bir şey bulamadı.

Çiçek Kokan Katana (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin