1.Bölüm (Adaya Varış)

1.7K 120 169
                                    

Hasır Şapka Korsanları'nın gemisinde her şey yolundaydı. Bir sonraki adaya giderken, üzerlerindeki yorgunlukları atmak için dinlenmeyi tercih etmişlerdi.

"Sanjiiiiii! Yemek! Yemek! Et istiyorumm!" diye bağıran Luffy hiçbir şey takılmayan oltasını tekrar suya atmıştı.

Onunla birlikte balık tutmaya çalışan Usopp "Bugün yediğin kaçıncı öğün bu, Luffy? Sanji'nin kaç eli olduğunu sanıyorsun?" dediğinde onların yanında oturan Chopper "Zaten buzdolabına da senin yüzünden kilit takıldı." diyerek şikayet etmekten geri durmamıştı.

Franky, geminin bakımını yapıyordu ve Brook onun için kola taşımakla meşguldü. Sanji bu doymak bilmeyen mideler için bir şeyler hazırlarken aklı şu an duşta olan Nami'deydi. Görünmez adam olmayı o kadar çok isterdi ki...

Zoro ise her zamanki gibi kendine sessiz bir köşe bulmuş uyuyordu. Sert bir rüzgar çıkınca Robin okuduğu kitaptan kafasını kaldırarak uyuyan kılıç ustasına bakmıştı.

Uyurken ne kadar da sakin görünüyor, diye düşündü. Halbuki çoğunlukla esip gürlemeye hazır biriydi, Zoro.

Robin giymediği hırkasını alarak Zoro'nun yanına ilerledi, amacı üstünü örtmekti ve bunu yapmak için üzerinde doğru eğilmişti.

Hazır uyuyorken, o anı değerlendirip kılıç ustasının yüzüne iyice baktı. Kaşları çatılmıştı ve her nefes aldığında burnundan bir baloncuk çıkıyordu. Bu durum Robin'i gülümsetmişti.

Üstüne örtüyü örtmesiyle Zoro uyanmış ve ani bir hareketle Robin'in bileğine yapışmıştı. Sağlam olan tek gözünü yavaşça açıp baktığında bileğini sıkıca tuttuğu kişinin Robin olduğunu gördü.

Robin ona içtenlikle gülümsüyordu. "Günaydın, Zoro."

Zoro şaşkınlıkla "Ah, sen miydin?" dedikten sonra hala tutuğu bileği fark edip, "Kusura bakma." diyerek onu bıraktı. Birazda kızarmıştı.

"Rüzgar çıktı, üşütmeni istemedim."

Bu an Zoro'ya Robin'in tayfaya katıldığı, daha doğrusu tayfaya kendi kendini kattığı ilk zamanı hatırlatmıştı.

O zamanlar henüz Robin hakkında doğru düzgün bir şeyler bilmiyorlardı ve ona en temkinli yaklaşan kişi Zoro'ydu.

O zamanda aynı bu şekilde Robin onun üstünü örtmek istemişti ama Zoro onu ısrarla terslemişti.

'Sana benim yanıma yaklaşmamanı söylemiştim.'

'Sadece iradesi zayıf olanlar üşütür.'

Zoro bu söylediklerini hatırlayınca biraz utanmış ve bu sefer bir farklılık yapmak için ona teşekkür etmeyi tercih etmişti.

Robin ise onu aynı o zaman olduğu gibi yine sıcak bir gülümseyle karşılamıştı.

"Robin-chaaaaan. Bir şeyler hazırladım."

Zoro "Tsch. Aptal aşçı bozuntusu." dediğinde Sanji'nin karşılık vermesi gecikmemişti.

"Kapa çeneni, lanet olası marimo."

"Kavga mı arıyorsun, sapık aşçı?!"

Zoro ve Sanji kafa kafaya tokuşturup kavga başlangıcı yaparken Nami "Sanji-kuuun!" diye seslenince Sanji anında gözünden kalpler çıkararak Nami'ye koşmuştu.

"Hay, Nami-san?"

"Atıştırmalık hazırladığını söylemiştin, nerdeler?"

Hafif bir yutkunma sesi gelmişti.

Çiçek Kokan Katana (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin