11.Bölüm (Başka Biri)

754 84 124
                                    

Zoro evlenme planını yok edecek sebebi bilmenin arzusuyla Robin'e baktığında genç kadının hala düşünceli olduğunu gördü. Ona güven vermek için sakince adını fısıldamıştı.

"Robin..."

Güzel kadın buraya geldiklerinden beri olan şeyleri kafasından tek tek geçirdikten sonra iç güdülerine güvenmeyi tercih etmişti.

"Göğsündeki bu işaretin gerçekten yemin mührü olmadığını düşünüyorum, Zoro."

"Ne demek istiyorsun?"

Robin elini genç adamın çıplak göğsüne koyup işarete bakmıştı. "Bence bu bir aldatmaca, gerçekten orda olan bir şey değil çünkü seni öperken işaretin kaybolduğunu gördüğüme yemin edebilirim."

Zoro güzel kadına koşulsuz güveniyordu, bu yüzden onun içgüdülerini sorgulamak yerine olayın köküne inmenin şu an ki durum için daha faydalı olacağına karar vermişti.

"Yemin sembolü hakkında bir halt bilmiyorum, kaybolması normal bir şey değil demek bu sanırım."

"Evet ve geçen gün... Bence seninle uyumamdan sonra saldırganlaşman ve sabah Jeanne'nin seni kontrol etmek için gelmesi tesadüf değildi."

Elini çenesine koyup bir süre düşündükten sonra "Onun bizi kontrol ettiğini söylemeye mi çalışıyorsun?" diye sormuştu kılıç ustası. Olayı bu kadar çabuk kavramış olması güzel kadını mutlu etmişti.

"Az önce öpüşürken..." Kızarmıştı biraz Robin. "Aklımızdan her şeyi uzaklaştırınca kontrolünü kırmış olabiliriz. Büyük ihtimalle aslında orda bir şey olmadığını bu sayede fark ettim."

Genç adamın gözlerine baktıktan sonra kendinden daha emin hissediyordu güzel kadın. "Beraber uyuduğumuz zaman sana o acıyı çektirmesinin sebebi fazla yakınlaşmamızı engellemekti belki de. Sonra da çok sürmeden odamıza geldi."

"Ama neden böyle bir şey yapsın? Benimle evlenmek ona ne kazandırabilir ki?"

Robin düşünürken yatağa oturup saçlarını eliyle geriye doğru taramıştı. Düğüne bir kaç saat kalmıştı ve şu an çok büyük bir kumar oynamak üzereydi. Sevdiği adamın hayatını öne sürerek hemde.

Eğer düğünü iptal ettirirse Zoro ölebilirdi ama ettirmezse de Jeanne'nin amacına hizmet etmiş olma ihtimali hala duruyordu.

"Sanırım çiçeklerimi kullanıp Jeanne'yi dinlemeliyim. Mutlaka biriyle sırlarını paylaşıyordur."

"Bir şeyler eksik Robin. Onun gücü birini ve bir şeyi kontrol etmekse eğer bu muazzam bir şey. Neden bizi kandırma gereği duysun ki? Onunla evlenmem için beni kontrol edebilirdi ve bu daha kolay olurdu. Üstelik tüm bu kasaba böyle bir oyunla neyi başarmaya çalışıyor olabilir, boşlukları bir türlü dolduramıyorum ve düğüne çok az kaldı. Bir karar vermemiz gerek."

Robin bu seçimden nefret etmişti. Zoro'yu iki türlü de kendi eliyle ölüme sürükleyecek olması çiçeklerini soldurmanın en kolay yolundan başka bir şey değildi.

Ayağa kalkıp "Jeanne'yi kontrol edip geleceğim. Bana bir saat ver ve ne olursa olsun burdan ayrılma." dediğinde sinirlenmişti Zoro. "Hey, hey. Kendini tehlikeye atacak aptalca bir şey yapayım deme sakın."

"Merak etme, sadece gözlem yapmaya gidiyorum. Sen dikkatli ol yeter."

"Bırak seninle geleyim."

Robin gülümseyerek "Senin gibi sinirlerine hakim olamayan iri bir adamı gözlem yapmaya götürmek bana bir fayda sağlar mı sence?" diye sorduktan sonra genç adamın dudaklarına bir öpücük bırakıp "Endişelenme." demişti. "Hemen geri geleceğim."

Çiçek Kokan Katana (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin