14.Bölüm (İlişki) FİNAL

888 90 47
                                    

Zoro şaşkınlıkla Chopper'a bakarken Sanji sıcacık gülümseyerek ellerini dizlerine koyup ren geyiğine doğru eğildi. "Bir süre yeraltında birlikte takıldılar hatta takıldınız evet ama bizim bahsettiğimiz birliktelik o anlamda bir şey değil, yanlış anladın sanırım."

"Öyle mi?" Diye sordu Chopper. "Oysaki bu olayı kavradığımı düşünmüştüm. Birlikte yatan iki insan o anlamda birlikte olmuş olmuyor mu?"

"Neler söylüyorsun, Chopper?" Zoro zoraki bir gülümsemeyle ren geyiğinin kafasına elini koyup onu susturmaya çalışırken Nami kızararak "Birlikte yatmak mı?! O kadar ileri gittiniz mi gerçekten?!" diye sorarak Zoro'nun gardını düşürmesine neden olmuştu.

"Tabii ki de gitmedik! Kafanızda görüntü oluşturmayın!" Nami sinsice gülüp "Yani bir başlangıcı var bu işin?" diye sorarken Sanji şoka girip taş kesilmişti. Ciddi anlamda uzun süredir hareket etmeyi kesmişti.

Brook "Yohohoho, tebrik ederim. Aa, beni çok şaşırttınız." dediğinde gülerek "Teşekkürler, Brook." cevabını almıştı Robin'den.

Ama kaşınıyor olmalıydı ki Zoro'ya dönüp "Kilodunu gördünüz mü?" diye sormuştu. Gözü seğirirken elini kılıcına atan Zoro "Kemiklerini keserim senin!" diye bağırırken onu durduran şey Robin'in çiçekleriydi.

"Sadece tebrik etmeye çalışıyor, Zoro."

"Neyin tebriğiymiş, tsch. Evlendik mi sanki?"

Franky konuya Robin'in tarafından bakarak girmişti. "Genç bir bayanı kıracak sözler söyleme. Erkeksen sevdiğin kadınla evlenirsin."

Usopp sinirlenen Zoro'nun omzuna elini koyup "Ortalığı kızıştırmayın! Sözlerini çarpıtıyorsunuz." demişti olay çıkmasını önlemek için. "Zaten Zoro bu duruma hala alışamamış görünüyor." Bir yandan da kafasını yana çevirip Nami'yle bakışırken kıkırdıyordu Usopp.

Chopper tekrar "Yani doğru mu anlamışım!" diye atılmıştı. "Robin ve Zoro gerçekten de o kadar yakınlar mı?" Ellerini yanaklarına koyup sallanarak dans etmeye başlamıştı ren geyiği. "Çok mutlu oldum, çok heyecanlıyım."

"Heyecanlanacak ne var?! Hepiniz saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz."

Nami Zoro'nun koluna girerek "Utanıyor musun yoksa?" diye sorduğunda onun kızaran yüzünü fark edip parmağıyla yanağını dürtmüştü. "Utanıyorsun! Utanıyorsun!"

"Nami, Zoro ile biraz daha uğraşırsan terk edileceğim."

"Terk etmek mi? Seni mi? Şaka yapma. Daha iyisini bulma şansı yok, ayaklarına kapanması lazım."

"Hepiniz vıdı vıdı, vıdı vıdı sinirlerimi bozuyorsunuz."

Jeanne'den yeraltı dünyasını dinlemekle meşgul olan Luffy işlerin diğer tarafta ilginç bir hal aldığını fark edince "Oh! Burda eğlenceli bir şeyler varmış! Ne oluyor? Ne oluyor? Ne oluyor?" diye sorarak gelmişti.

Gözleri olayın heyecanıyla parlıyorken, Nami "Senin ilgi alanın değil, boşuna heyecan yapma." diyip elini git anlamında salladığında Luffy'i kızdırmıştı. "Ben de öğrenmek istiyorum! Ben kaptanım!"

"Önemli bir şey değil, kaptan." Dedi Zoro kolunu Luffy'nin omzuna atarak. "Jeanne'nin şehrini yukarı çıkarmaktan bahsediyorduk sadece." Chopper şaşkınca "Ha, öyle mi? Ne ara konu oraya geldi?" diye sormuştu.

"Zoro ve Robin'e sevinirken orayı kaçırdım mı ben yoksa?" Usopp Chopper'ı dürtüp "Sshh." yaparken algıları şu an için açık olan Luffy "Zoro ve Robin'e ne olmuş?" diye sormuştu elini çenesine koyarak.

"Affedilemez..."

Herkes kendi arasında tartışmaya dalmışken girdiği şokun etkisiyle donup kalmış olan Sanji'yi bu mırıltıyla hatırlamışlardı.

Çiçek Kokan Katana (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin