7.Bölüm (Yemin Sembolü)

722 64 61
                                    

Zoro gözlerini açtığında başında bekleyen Robin'i görünce kendi durumunu unutup doğrulmuştu.

"Sen iyi misin?"

Robin onu durdurmak için göğsüne dokundu. "Kendine dikkat etmelisin, kılıç ustası-san. Ben iyiyim, Chopper gereken tedaviyi uyguladı."

Bu genç adamı sevindirmişti. Rahat vir şekilde nefes aldıktan sonra sinsi bir gülüşle "Peki o zaman, gidip birilerini tehdit edelim." dediğinde Robin ve Chopper'dan istediği tepkiyi alamamıştı.

"Neyiniz var? Biri ölmüş gibi bakıyorsunuz?"

Robin'in işaretiyle göğsüne bakan Zoro sembolü görünce şaşkınlığa uğramıştı.

"Bu ne böyle?! Kim ben uyurken bana dövme yapmak gibi bir hataya düştü?!"

Kılıcını çekip karanlık bir aurayla "Onu öldüreceğim." demişti Zoro ama Robin yine tepki vermemişti.

"Zoro, kimse sana dövme yapmadı."

Bunu söyleyen Chopper'ın sesinin üzgün olduğunu yeni fark eden Zoro, Robin'in de ifadesiz bir şekilde durduğunu görünce olayın ciddiyetini kavramakta gecikmemişti.

"Bu sembolle ilgili bir şeyler mi var? Ciddi bir şey mi? Nedir?"

Robin isteksizce durumu açıkladığında Zoro sinirle "Kahretsin!" diye bağırmıştı.

"Bunu çıkarmak için göğsümden o kısmı kesip atsam olmuyor mu gerçekten?!"

Chopper'ın "Zooroo! Seni manyak! Bir taraflarını kesmeye çalışıp durma artık." ikazıyla kılıcı elinden bırakmıştı genç adam.

Saçlarını dağıtıp "Başka seçenek yok mu Robin?" derken güzel kadının gözlerinin içine bakmıştı.

Başka bir seçenek olmasını herkesten daha fazla istiyordu oysaki genç kadın. Zoro'yu evlenirken görmek onun için hiç hoş bir deneyim olmayacaktı ne de olsa.

"Bilmiyorum kütüphaneye gidip bir kaç kitaptan bakmam gerekiyor sanırım."

Bu umutsuz cevaba tekrar sinirlenmişti kılıç ustası.

"Bir bu eksikti başımda!"

Kapının tıklanmasıyka bir anda oraya odaklanmışlardı. Robin kalkıp yavaşça kapıyı açtı ve Jeanne' görünce gülümsemeye çalıştı.

"Girebilir miyim?"

Kendini içeri geçen Jeanne'yi incelerken bulmuştu Robin. Üzülerek güzel bir kadın olduğuna kadar verdi, üstelik benden genç, Zoro'nun yaşlarında diye düşündü. Kadının bir de katana kullanıyor olması yine bir artıydı bu kadın için.

Robin soğukkanlılığını korumakta zorlanıyordu ve hiçbir suçu olmasa bile Jeanne'den içgüdüsel olarak huzursuz oluyordu.

Zoro'nun ise her zaman olduğu gibi umrumda değildi. Bu güzel kadınla ilgilenmiyor oluşu hoşuna gidiyordu ama sonra kendisiyle de ilgilenmediğini düşünüp umutsuzluğa kapıldı.

Ne olurdu azıcık etrafında olup bitenin farkında olsaydı? Bazen bunu yüzüne haykırmak istiyordu Zoro'nun ama haykırsa bile anlamayacağından korkuyordu.

Tıpkı Rayleigh'nin dediği gibi bazı konularda oldukça kalın kafalıydı Zoro. Düz yolda kaybolan birinden ne beklenirdi ki zaten?

"Jeanne! Neden burdasın?"

"Özür dilemeye geldim. Benim yüzümden bunlar oldu. Az önce açıklamaya çalıştım ama beni asla dinlemediler, hayatı kendi kurallarına göre yaşamaya o kadar alışmışlar ki bunun dışına çıkmaya hiç yanaşmıyorlar. Resmen at gözlükleri takmışlar!"

Çiçek Kokan Katana (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin