B-1

83 33 9
                                    

İlk hikayem. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar:)

Sabah alarmın sesiyle kalktım. Bugün hafta sonu olmasına rağmen maçım olduğu için erkenden kalkmıştım. 9 yaşımdan beri bir kulüpte voleybol oynuyorum ve hemen hemen her gün antrenmanlarım ve maçlarım oluyor. Voleybol oynamak küçüklüğümden beri vazgeçemediğim nadir şeylerdendir.

AMA NEDEN SABAHIN KÖRÜ?? Şu an sadece bunu sorguluyorum. Bu seferki maç şehir dışındaydı erkenden gidip bi gün kalıp döncektik. Bu hemen hazırlanmam gerek demek oluyordu. Hala yatağımda duvarla bakışıyordum. Annem gelip
" Lina hâla hazırlanmadın mı ? " diyene kadar. Oflayarak tamam Sibel sultan diyip hemen hazırlanmaya başladım. 15 dk içinden hazırlandım. Bi düşünelim eksik var mı? Spor çantam hazır. İçinde formam , yedek iç çamaşırları ,deodorant ,tarak ,toka , maçtan sonra giyeceğim kıyafetler, dizlik , bi kaç tanede spordan önce sürdüğüm kremler . Spor çantası tamamdır. Üstüme beyaz bol bi tshir altıma kot şortlarımdan giymiştim. Saçlarımın doğal hali güzeldi elimle biraz şekil verdikten sonra biraz parfüm sıkıp kahvaltıya indim.

Babam her zaman ki yerinde, elinde gazete bana nerde kaldın bakışını atıyordu. Beni kulüpe götürecekti.

"Günaydın benim minnoşlarım" diyerek masaya oturdum. Annem Sibel sultan babama her zaman ki gibi saçımı şöyle yaptırmayı düşünüyorum nasıl olur sorularıyla bunaltmıştı. Kadın sürekli kendine yeni bir şey yaptırmaktan bıkmıyordu. Sanırım babama çekmiştim çünkü böyle şeyler yaptırmayı sevmem.

Babam " kızım çıkalım istersen geç kalıcaksın" dedikten sonra saate bakıp hemen ayakkabılarımı giymeye koştum. Babamda arabanın anahtarlarını alıp gelicekti. Dışarı çıkıp arabanın önünde babamı beklerken yan komşumuz olan Kuzeyle karşılaştım.

Biraz Kuzeyden bahsedeyim. Esmer , mavi gözlü yakışıklıdır. Kuzeyle biz birbirimize çok benziyoruz. Tabiki sadece fiziksel olarak. Aynı ortama girdiğimizde çoğu kişi bizim kardeş olup olmadığımızı soruyor. Ben de esmer ve mavi gözlüyüm tek fark Kuzeyden daha uzun saçlarım vardı. Hatta kuzeye kardeşinden çok daha benziyorum. Kuzeyin birde abisi var. Adı Sarp. Sarp 18 yaşında ve Kuzeyin tam tersi sarışın mavi gözlü ve insanlara karşı çok soğuk biri. Zorunlu olmadığı sürece konuşmaz .Bütün çocukluğum Kuzeyle geçti ve hâla geçmekte,  ailemiz çok yakın. Ve yan villada oturuyorlar. Kendisi çok sempatik ve benim en iyi dostum. Anlaşabildiğim nadir insanlardan.

Kuzey beni görünce gülümsedi:
+ Günaydın güzelim, seni erkenci gördüm . Nereye bakalım?

Tam cevap verecekken atladı

+ Tabikide voleybol . benimkide soru yoksa seni hiçbir şey bu saatte uyandıramazdı. 

Sadece güldüm beni en iyi tanıyan insandı sanırım. Tam o sırada babam geldi. Kuzeye dönüp:

- Yarın akşama doğru gelirim beni merak etme diyip el salladım. 
~~~
Sonunda kalacağımız otele gelebilmiştik yol boyu müzik dinleyip uyudum. Tabi diğer kızlarda aynı şekilde çünkü sabahın daha 9uydu. Maçımız öğleden sonra 2 de başlayacaktı. Herkes oteldeki odalara geçip dinlenecekti ve 12 de spor salonunun önünde buluşup yavaştan ısınmaya başlayacaktık. Odalar 3 kişilikti. Tabiki ben , dilara ve ilayda aynı oda da kalıyorduk. Takımdan en iyi anlaşabildiğim kişiler.

Odaya girdiğimde telefonumu şarja taktım ve direk kendimi yatağa attım kızlarada beni uyandırmalarını söyledim. Kendimi uykunun kollarına atacaktım ki telefonum çalmaya başladı . Açmamaya karar verip uyumaya devam edecektim ama neden ısrarla arıyor bu şahıs? Neden allahım neden?  Dilara dayanamayıp:
+ Ya açsana şunu
- Açmak istemiyorum uyuyacam dilara dedim. Ve sese daha fazla dayanamayan ilayda telefonumu aldı.
Garip bir şekilde telefona bakıyor bu mal. " kim arıyor" diye sordum.

- Ku Kuzey dedi ilayda. İlaydanın saçma sapan kekelemelerini ve tepki vermelerini anlam veremeden güzel yatağımdan kalktım ve telefonu açtım. Yoksa Kuzeyin triplerini çekemeyecektim.

- Kuzey eğer açmıyorsam işim vardır. Uyuyorumdur neden ısrarla arıyorsun ?
+ Ben aradığımda açmak zorundasın .
- Oldu beyfendi. Diyip suratına kapattım. Ve telefonumuda kapattım. Bana böyle emir vererek konuşulmasından nefret ettiğimi biliyordu.
~~~|

Kızların artık kalkkk diye bağırma seslerine uyandım. Çoktan hazırlanmış beni bekliyorlardı. Zaten kıyafetlerimle uyumuştum spor çantamı aldım ve parfüm sıkıp çıktım. Parfüm sıkmayı asla unutmam.

Asansördeyken kapalı olan telefonumu açtım. Kuzeyden bir sürü mesaj vardı.

Kimden:  Kuzeyy ( en yakınım olmasına rağmen sadece ismiyle kaydetmiştim ve kuzey buna çok bozuluyordu. Ben yılışık yılışık kaydetme olayından nefret ediyorum. Zaten rehberimde topu topu 10 kişi falan vardır.) 
Sen benim suratıma mı kapattın?
Telefonunu niye kapattın kızım? Delirtme beni LİNA!
Maç için şans dileyecektim
Gelince görüşücez . Mesajımı gördüğünde arıyosun beni küçük hanım.
Kuzey beni her maç öncesi arardı ve şans dilerdi. Ama bu sefer uyku sırasında aramıştı. Kuzeye cevap vermeden telefonumu çantama attım. Maça başlamadan 15 dk önce falan arayacaktım kuzeyi. Çünkü gerçekten onun desteği beni motive ediyordu.

Kızlara döndüğümde karşı takımın oyuncularının dedikodularını yapıyorlardı. İlayda:
+ Geçen yıl bunları 2-1 yenmiştik. Şuan çok hırs falan yapmışlar.

-(dilara): Aynen bu sefer bizi zorlayabilirler.

Hemen lafa karıştım moral bozmak yoktu.

+ Kızlar kendinize gelin biz vakıfbankız onlar kim ezik ada spor. Umarım kızlardan biri elimde kalmaz. Geçen sene dövecektim birini koç sağolsun elimden aldı.

-(ilayda): Of cidden koç keşke almasaydı. O kızı bende öldürmek istiyorum.

-(dilara): Valla kızlar benden söylemesi ben bu sefer koç moç dinlemem laf atarlarsa gider döverim.

Konuşmamız kızları dövme planı şeklindeydi. Herkes spor salonunun önüne gelmişti. Takım kaptanıydım. O yüzden kızları toplama görevi benimdi ve hatta en önce benim gitmem gerekiyordu ama en geç ben gelmiştim. Kızlara dönüp bir klasik maç öncesi konuşma yapmam gerekiyordu:

+ Eveeet kızlar dinlendik ve maça hazırız. Maçı ilk setten alıyoruz bir set bile vermek yok . Moral bozmak yok . Maç esnasında yanlış hamle yapan kişiye bağırmak yok aksine motive ediyoruz vee son olarak karşı takımdan laf atan falan olursa maç çıkışı soyunma odasında dalıyoruz.

Hep beraber soyunma odasına geçtik herkes ısındı ve maç başlamak üzereydi kuzeyle konuşmuştum işi olduğu için kısa kesmiştik.
Kaptan gelip bir iki bişe söyledi ve lisans formlarını vermek için uzaklaştı.

O zaman maç başlasın.

İlk bölüm belki kısa olmuş olabilir. Karakterlerin özelliklerini hikaye aralarında kısa kısa bahsedeceğim. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın :)

LİNA #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin