B-3

49 18 0
                                    

Alarmın iğrenç sesiyle kalktım. Lavaboda ihtiyaçlarımı karşılayıp üstümü giyindim. Bugün biraz kendime bakım yapasım geldi. Normal günlerde saçıma elimle hemen şekil verip çıkarım. Arada böyle bi makyaj isteği geliyor. Makyajdan kastım rimel ve ruj . Diğerlerinin adlarını bile bilmiyorum. Saçımıda maşayla hafif dalgalandırdım. Bunların hepsi yarım saatimi aldı.

Ayakkabılarımı alıp çıkacakken Sibel Sultanın bağırışlarına yakalandım:

- Ya kızım her gün aç aç okula gidiyosun sağlıksız şeylerle kahvaltı mı yapılır. İki lokma bişe ye bari

+ Annecim okulda yiyorum ben. Sabahın köründe midem almıyo.

- Tamam lina tamam .

Babam çok erken çıkıyodu o yüzden evde yok. Şahsen işime geliyor bu durum çünkü bide onun birazcık ye diye ısrarlarını dinleyemem.

Bilin bakalım yine kim zamanın da hazırlanmamış ve beni bekletiyor. Evet doğru bildiniz aptal Kuzey.

Kapılarını çaldım. Melek teyze Günaydın Linacım diyerek kapıyı açtı.

+ Günaydııın, Kuzey hala hazırlanmadı mı?

- Kuzeyin erken hazırlandığı nerde görülmüş. Kime süsleniyor bu kadar onuda anlamıyorum. Okuldan sevgilisi falan mı var lina ?

Anladığım kadarıyla Melek teyze Kuzeyin süslenmelerini sevgilisi olduğuna bağlamıştı. Ama Kuzey sadece egoist bir maldı. Kızların ondan hoşlanması hoşuna gidiyor. Çoğu kızla sadece öylesine konuşur. Ama sevgilisi yoktu. Şuan düşündüm de cidden Kuzeyin niye sevgilisi yoktu. Ben bunları düşünürken Melek teyzenin sorusuna aşağı inen Kuzey cevap verdi:

+ Hayır meleğim sevgilim yok.
Melek teyze hemen cevap verdi.

- Sana güvenemiyorum Kuzey . Linaya sorcam o yalan söyleyemez.

Burdan bana cevap hakkı doğdu sanırım:
- Kuzey doğru söylüyo Melek teyze gerçekten yok .

+ Şimdi inandınız mı Melek Hanım? Dedi Kuzey.

+ Tamam tamam inandım. Hadi geç kaldınız.
Kuzey Melek teyzeyi öptü . Bende el salladım ve sonunda çıktık.

+ (Kuzey): Bugün ayrı bi güzel olmuşuz. Bide bana dersin niye bu kadar süsleniyosun diye

- Canım istedi süslendim

+ (Kuzey): Tamam bebeğim bişe demedim.
Bugün Sarp geliyo. Okul çıkışı bi yerlere oturcaz. Sende gelsene.

- Sarpla bi yerde oturup ne konuşulabilir. Çok sıkıcı ben gelmem.

+(Kuzey): Geliyosun konu kapanmıştır.

- Of Kuzey antrenmanlarımın olmadığı nadir günü Sarpın suratsız yüzünü görerek geçirmek istemiyorum.

Aslında çocuğun yüzü ilah gibiydi. Ama soğuk birisi işte ve sürekli Sarp tarafından tersleniyorum. Gidip onunla laf dalaşına giremem.

+(Kuzey): Ders başladı. Bu konuyu sonra konuşcaz. Çıkışta bi işim var. Dönüşte tek başına yürüme taksiye bin. Seni aradığımda da aç.

Kuzey yine her zamanki gibi emirlerini sıralamıştı.

- Emrederseniz Kuzey Bey. Başka bi isteğiniz arzunuz olursa 11-B sınıf 2 nolu sıraya gelip emretmeniz yeterli.

+ (Kuzey): Çok konuşma yürü.

- Of Kuzey off

~~~~

LİNA #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin