Eve geldiğimde babamla uzunca tartıştık ve sonuç olarak artık eve giriş çıkış saatlerime karışacakmış. Bu beni üzemez çünkü Kuzeyle barıştım.
Evet Kuzeyi seviyorum. Yanlış olduğununda farkındayım. Bunca zaman abi-kardeş ilişkisinin birden sevgililiğe dönmesi saçma ama gönül işte bee. Şuan için çok fazla ileriyi düşünmeye gerek yok. Hayat felsefesi3: "Anı yaşa".
Ders çalışma modumda değilim. Yarın erken kalkar çalışırım. O yüzden uyuyacam. Telefonumu alıp yatağıma geçtim. Önce whatsapp kontrolü sonrada instagram.
Whatsapp klasik gruplar ve saçma konuşmalar. İnsragramda da milletin kalsik tatil snapi. Yaptığınız her boku paylaşmak zorunda değilsiniz. İgrenç snaplere daha fazla dayanamiycam o yüzden uyuyorum. Saatimide 8.30 a kurup yatıyorum. Mağlum dersler.
~~~
Alarmın o iğrenç sesiyle kalktım. Yüzümü yıkayıp masanın başına geçtim. Bugün biraz organik kimya bakıcam. Hadi bismillah.
Ders çalışalı 2 saat olmuş yuh be. Gerçekten çalışırken zaman çok hızlı geçiyo.
3 kişilik olan ev halki yavaş yavaş uyanmaya başladı sanırım çünkü mutfaktan sesler geliyor. Hayvan gibide açım. O zaman Siboşun yanına gidem.
Anneme nadir olarak anne derim. Çünkü o bir Sultan. Merdivenlerden 10 saniyede inme çelınç başlasın.
Mutfağa geldiğimde nefes nefese kaldım. Annem yine başladi tabi :
+ Kızım hâla merdivenlerden koşarak inme huyunu bırakmadın.
- Sibelcim bu bir eğlence. Zevkler tartışılmaz.
+ Kime çektin sen. Hiç benim gibi asil bir kadın değilsin be annem.
- Ay Sibel Sultan başlama yine kesin halana çektin diye.
+ Öyle ama.
- Ay be Siboşcum boşver, hayat kısa. Ama sanırım ben hayattan da kısayım. O kadar voleybol oynuyorum ama neden boyum uzamıyor.
+ Hep merdivenlerden koşarak indiğinden neden olcak. Çok konuşmada simit ve ekmek alıp 10 dakika içerisinde burda ol.
- Oha Anne bu konuyu nasıl koşmama bağladın tebrikler.
+ Bi kıza böyle kelimeler yakışmıyo Lina sevmediğimi biliyosun.
- Tamam canımcım o zaman ben kaçtım.
+ Kac bakalım kaç sende de bi hâller var ama çıkar kokusu.
Hâla şortlu pijama takımımlayım böyle gitsem bişey olmaz ya. Kim değiştircek şimdi üstümü. Zaten yakın hemen.
Yanıma para ve telefonumu alıp çıktım. 5-6 dakikalık bi yürüme mesafesi olduğu için bu 2 şarkı demektir. Kulaklığımı takıp yürümeye başladım.
Yolda yürürken müzik dinleyip kendini klip çekiyo gibi hissetmeyen bizden değildir.
Markete doğru yaklaştığımda insanlar çoğaldı ve bi arkadaş topluluğu bana doğru bakıyo. En ama en nefret ettiğim şey ,bakabilirsin okey ama mal gibi belli etmenin mantığı yok. Neyse Lina sakin ol güzel bir gün mahvetme.
2 ekmek ve 3 simit. Bi de kendime çikokata, muzlu süt, cips, fındıklı krema. Canım çekti yani.
Kasiyercim anlatsana biraz neden mal mal üstüme bakıyosun ha? Parayı ödeyip çıktım. Gerizekalı topluluk hâla orda ve ben çıkınca içlerinden uzun boylu olan bakın bakın çıktı. Dedi. Ama bu da sabır ve siz bunu zorluyosunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA #wattys2018
HumorBeni güzel yapan hatalarım. Yanlış olan şey beni mutlu ediyorsa gerisinin çokta önemli olduğunu düşünmüyorum. Başkalarının ne düşündüğü umursamamayı öğrenin. İşte o zaman hayat daha güzel oluyo.