B-11

47 9 3
                                    

  Mağazaya girdik. Kuzey üstündeki siyah hırkasını arkama bağladı. Az da olsa bacaklarımı kapatıyomuşmuş.

Kuzey burda beklememi söyleyip pantolonların oraya gitti. Bende o sırada salopetlere bakıyorum. Birini çok beğendim kesin alıcam.(alamadı) Arkamı döndüğümde Kuzey elinde 5-6 tane her renk pantolon ve normal tshirtlerle geldi.

Pantolonları uzatıp " hadi dene ya da istersen direk alıp çıkalım." Dedi.

+Kuzey bunlar ne

- Pantolon ve tshirt güzelim görmüyor musun. İstediğin birini hemen giy şu üstündekileride çıkar.

+ Kuzey ben bunları giymem . Hava çok sıcak. Ve güzel değiller.

- Bebeğim ikiletme hadi kabine.

+ Kuzey bari yırtık pantolon falan getir. Bunlar ne ya. İğrenç.

Elimdeki salopeti gösterip en minnoş bakışlarımı attım.

+ Yok bebeğim bu sefer yemezler. O kısa etekli şeysiyi yerine koyuyosun ve bunları alıp çıkıyoruz.

Gidip kendime boyfriend yırtık bir pantolon ve tshirt seçtim en azından Kuzeyin sectiklerinden iyidir. Kabine gidip degiştirirken başımızda bekleyen yılışık kız Kuzeyle konuşuyordu. Gösteririm ben sana şimdi.

Kıyafetleri hızlıca giyip çıktım. Kuzeye doğru sarılıp elini tuttum.         " Hadi gidelim aşkım" diyip kızı hafifçe elimle itip "izin verirsen eğer geçicez canım ya hadi işine bak " dedim. Kuzey sırıtıyodu.

- Ne güzel konuşuyoduk kızla güzelim ya.

+ Kuzey sana burdan bi çarparım sonra bida çarparım. Sevgili olduğumuzu mal olsa anlar orda hâla sana yaklaşmaya çalışıyo ya .

Ay ben ne dedim. Of ya şimdi kurtul kurtulabilirsen Kuzeyin elinden. Konuyu hemen kapatmam lazım Kuzey el atmadan.

- Ya Kuzey sen bugün ayrı bi yakışıklısın canım neden anlatsana biraz.

+ Sen az önce ne dedin güzelim.

- Yakışıklısın dedim.

+ Yok yok ondan önce.

- Ay bilmiyorum ki ben acıktım bişeyler yiyelim hadi.

+ Tamam SEVGİLİM. Dedi Kuzey sevgilim kelimesine vurgu yaparak. Lina olmak her yerde pot kırmak demektir gençler. Konuyu üstelemeden kapatmam lazım yoksa Kuzey 10 saat laf yapar.

Kuzeyi hiç duymamış gibi yaparak yemek bölümüne doğru ilerledim. Belki kısa minnos bir kız olabilirim ama 1 oturuşta bi buçuk iskender yerim ve yicem. Kuzeyde kendine iskender söyledi. Kıyafetlerin parasını zorla ödedi. Yemeğide ben ödeyecem. (Ödeyemedi)

+ Kuzey yemekleri ben ödiyim.

- Lina uzatma işte git otur yerine hadi güzelim hadi .

+ Kuzey rahatsız oluyorum cidden.

Erkek hesap öder diye saçma bişeyi kim çıkardı. Bence ortak olmalı. Kuzey beni masaya oturttu. Yemekleri alıp geldi. Kuzey gelene kadar telefonuma gelen bildirimlere baktım.

Voleybol grubundan mesaj vardı.

- Koç: Kızlar yarın maçımız ve rakip güçlü sizi yorabilir. Biraz erken gelin antrenmana başlayalım.

- Koç: Lina sen herkesten önce burda oluyosun bi smaçörümüz eksik. Aleyna gelemeyecekmiş. Yedekten birini alcam ama toplara genel olarak sen atlicaksın yarın biraz yorcaz seni.

LİNA #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin