B-13

13 2 1
                                    

 
3 gün sonra;

Yeter kapatın şu alarmı ya. Kim kurdu bunu.

Delircem susmuyoor. Sus artık. Neyseki kafasına patlatınca sustu.

Uykumun kalan yerinden devam edecekken kapıma vuran annem uykumun içine etmis bulunmakta. Ama birazcık huzur ya ? Azıcık? Hiç mi?

Tamam kalkıyorum yeter ya. Saat daha 10.00.  ON !!.

+ Anne yeter vurma şu kapıya uyandım . Kış uykusuna yatmış ayı muamelesi yapmana gerek yok.

- 10 dakika içerisinde aşagıya gel.

+ Emriniz olur. Lina gel. Lina git. Lina kalk. Lina onu giyme . Lina onla konuşma. Lina lina lina. BIKTIM.

Tabiki bunları mırıldanarak söyledim. Yoksa annemle tartışmayı şuan göze alamam.

Zaten laflarımın çoğu Kuzeye ama gel gör ki odamda sadece sessizce çırpınıyorum.

Maçın üstünden 3 gün geçti. Ne antrenmana gittim ne de dışarı falan çıktım. Kuzeyle çok fena tartıştık.

Sebebide çok sevdiğim kolyemdi. Kolyeyi kaybettim ama bilerek yaptığım bir şey değil. Adı üstünde KAY-BET-MEK. Nasıl bilerek olabilir ki. Kuzeye söz vermiştim hiç cıkarmiyacağim diye.

Zaten hiç çıkarmadımda. Ama nasıl oldu , düştü mü,  nerde düştü onu bile bilmiyorum. Ve aptal Kuzey benim kolyeyi çok önemsemediğimi ve bu yuzden kaybettigimi dusunuyor. Çünkü neden APTAL.

Elimi yüzümü yıkayınca hafiften sinirim geçti. Kuzeyle küstüğümüzden beri gergin ve sinirliyim.

~~~

Klasik haftasonu kahvaltısıyla karşınızdayız gençler. Babam gazete okuyup göz ucundan annemle bana bakıyor , annemde yeni aldığı elbiseyi bana gösteriyo. Aman ne güzel.

İki lokma bir şey yiyip hemen kalktım yoksa bu muhabbette daha fazla dayanamayıp kusucam.

Odama çıkıp başucumda duran okuma kitabımı alıp kaldığım yerden okumaya devam ettim.  Kitap okudukça uyku bastırıyo. İyice mayıştım. Kitabı kapatıp yerine koydum ve kalan uykuma devam edebilirim.

Ama izin vermiyorlar. Linaya uyku haram. Neden ya neden?. 

Bugün niye bu kadar çok neden dedim. Neden diyerek bir çeşit isyan ediyorum sanırım ve rahatlatıyor.

Telefonuma gelen mesaj sesiyle bi umut Kuzeydir diye elime aldım. Tanımadığım bi numaradan:

+506... .... .... ;

Kolyeni istiyosan begonvilyanın ordaki kafeye gel.

Kolyem? Begonvilya? Bu kim?  Kolyemi biri mi almış. Cevap vermeli miyim yoksa gitmeli mi

Kolyem gerçekten yazan kişideyse gidicektim.

Mesaja cevap vermeye karar verdim.

Sen kimsin? Ayrıca kolyemin sende olduğunu nerden bilicem

Attığım mesajın üstüne hemen whatsapptan avucunun içinde benim kolyemi tutarken fotoğraf atmıştı.

Kolyem gerçekten onda o zaman gidicem.

1 saate orda olurum.  

Diyip gönderdim. Begonvilya bizim buraya uzak. Üstüme çabucak bir şeyler geçirdim. Yanıma çanta alıp çıktım. Bizimkilere biraz hava alıcam dedim.

Taksiye bindim. Nedense heyecanlıydım. Kolyemi kim aldı niye aldı merak ediyorum. Ama en çokta Kuzey kolyemi görünce ne tepki verecek onu merak ediyorum.

LİNA #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin