B-4

42 16 0
                                    

Lina ,
Bu mektubu okuduğunda ne tepki vereceksin, bana nasıl davrancaksın, aramız eskisi gibi mi olcak nasıl olcak bilmiyorum. Bildiğim tek bir şey var. Seni herkesten her şeyden kıskanıyorum. Yanımdayken bile özlüyorum. Kokun huzur veriyor.

Çok romantik şeyler yazamam beni bilirsin. İçimdekileri daha fazla tutamacağım artık. O yüzden yazıyorum bu mektubu. Aslında bunları gözlerinin içine bakarak söylemek isterdim ama senin bana ilkokulda yazdığın mektup gibi olsun istedim. O zaman ki kadar masum olsun istedim. Belki bu çok yanlış. Ama hiç bir yanlış bu kadar güzel olamaz.

Bunca zaman bekledim. Çünkü seni kaybetmekten korktum. Hâla da korkuyorum. Bugünkü tartışmada dedin ya sen kim oluyosun diye. Çok oturdu içime seni kırmamak için çekip gittim.

Yine boş boş uzattım galiba.
Ben sana aşığım Lina . Sen ne tepki verirsen ver bu değişmicek. Şuan senin herzaman düşünmek için oturduğun banktayım. İstersen gel. Bekliycem seni . Ne zaman istersen o zaman gel. Ama gel olur mu?
Kuzey

Kuzey bunları yazmış olamaz. Bana karşı takındığı bütün o kıskanç tavırlar beni sevdiği için miydi? Şoktayım.
~~~

Belki 2 saat oturdum o kafede sonra kalkıp eve gittim. Düşünmeye ihtiyacım var ama sahile gidemem Kuzey orda. Nasıl davrancam ne tepki verecem bilmiyorum. Sanırım en iyisi uyumak . Uyku her şeyin ilacıdır.
---
Uyandığımda saat 20.00 di. Acaba Kuzey hala o bankta bekliyo mu beni? Gitmeli miyim? Gitsem ne diycem? Gitmezsem ne olur? Of Kuzey ya.

Kuzey bu hayatta ailemden sonra en değer verdiğim kişi. Ama bu aşk anlamında değil. Mektupta benim ona ilkokulda yazdığım mektuptan bahsediyo.

O olay şöyle daha 2. Sınıfız Kuzey ve ben aynı sınıftayız. Kuzey ilayda diye sarışın bi kızı seviyo. Bende ilaydayı kıskanıyodum. Kuzey onu daha çok seviyo diye. Sonra bi mektup yazdım Kuzeye . Mektupta Kuzeye , galiba ben seni seviyorum sen ilaydayı sevme ben seni ondan daha çok seviyorum. Sen sadece beni sev Kuzey falan yazıyodu. Çocuktum ve malmışım yani.
Kuzeyde mektupta bundan bahsediyo. Yani bir zamanlar bende Kuzeyi seviyodum. Ama çocukca.

Hazırlanıp Kuzeyin yanına gitmeye karar verdim. Hava biraz esiyo. Üstüme ince hırkalarımdan aldım. Hayatta 4. Felsefem olan plan yapma, uygulayamazsın felsefemden güç alarak sahile doğru yürüyorum. Doğaçlama takılcam yani. Umarım kötü şeyler olmaz.

Bankın arka tarafında bekledim biraz. Kuzey ordaydı. Beklemiş o kadar. İlk defa Kuzeyin yanına giderken bu kadar heyecanlanıyorum. Sakin ol Lina . Kendimi sakinleştirmeye çalıştırıyorum. Ama olmuyor. Neyse hadi gidelim.

Sessizce hiçbir şey demeden oturdum Kuzeyin yanına. Beklemiyormuş gibi bakıp gülümsedi. Tepki vermedim. 10 -15 dk sessizce oturup denizi izledik. Sanırım Kuzey konuşmaya başlamazsa ben de başlayamazdım. Sonunda Kuzey bir şey dedi;

+ Gelmezsin sanıyodum.

- Bak Kuzey ben seni seviyorum sana değer veriyorum. Ama bu o anlamda bir şey değil. Seni kırmak istemiyorum.

+ Biliyorum , Lina. Ama ben daha fazla hissettiklerimi içimde tutamadım.

- Kuzey yapma. Biz iyi bi ikiliyiz. Arkadaşlığımızı bozma.

+ Arkadaşlığımız? Dedi sorar gibi sonradan ekledi. Doğru.

- Kuzey ben sana hiç o gözle bakmadım. Belki ilkokulda oldu evet ama saçma sapan bir şeydi sende biliyosun.

+ O saçma sapan dediğin mektubu ben hâla saklıyorum. Çocukca bişe olabilir ama saçma değildi Lina.

Vay be hâla saklıyomuymuş. Of ne diycem şimdi. Sanırım Kuzeyle aramıza biraz mesafe koymam lazım. Aklıma başka hiçbişe gelmiyo. Ben Kuzeye o gözle bakamam. Ona uzak davranırsam Kuzeyi üzerim . Kuzeyi üzmek istemiyorum. Saate baktım. 21.30 olmuş. Ne ara bi buçuk saat oldu ya. Saati bahane ederek kalkacaktım.

LİNA #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin