Hâla Kuzey üstümde ya da ben onun üstündeyim. Yüzümün kıpkırmızı olduğuna adım gibi eminim.
Acil bu durumdan kurtulmam lazim ama hareket edemiyorum. Sanırım işlevsel fonksiyonlarımı kaybettim. Birden aklima parçalı fonksiyonda yapamadığım soru geldi. Sus Lina sus. Stres olduğumda aklima genelde ders konuları geliyo. Kuzeyde beni izliyo delircem.
Birden Allah tarafından gelen bir güçle kendimi Kuzeyden çektim. Kuzey piç bir şekilde gülümseyerek
" iyiydik aslında güzelim" dedi.Kuzeyin üstünde tshirt yok. Ve ben bunu yeni farkediyorum. Allahım bu çocuk bu kadar kaslımıydı. Birden arkamı döndüm. Kuzeyi daha önce küçükken falan bu şekilde çok gördüm ama şuan bir odada yalnızken durum farklı.
+ Üstüne bişey giy sakın aşağı öyle inme. Bekliyorum.Diyip odadan hızlıca çıktım.
5 dk sonra Kuzey tshirtlü bir şekilde yanıma geldi. Hâla pis pis gülüyo ya. Yüzümün kızarıklığı geçmedi kesin.
+ Kuzey burda tek başına napıyosun? Aradım açmadın. Mesajlarıma da cevap vermiyosun.
- Kafamı dinlemem gerekiyodu.
+ Bizden uzaklaşman mı gerekiyodu kafanı dinlemen için
- Sizden değil senden uzaklaşmam gerekiyodu Lina ve senin buraya da gelmemen gerekiyodu. Nasıl buldun beni
+ Benden mi diyebildim sadece. Üzüldüm. Kuzeyin benden uzaklaşmasını istemiyorum.
- Lina seni üzüyorum. Kıskanıyorum karışıyorum. Ve sürekli tartışıyoruz. Ikimizede iyi gelir diye düşündüm.
Sensizlik bana iyi gelmedi demeyi istedim ama diyemedim. Neden bilmiyorum.
+ Burda kalmaya devam edicek misin?
- Bilmiyorum belki bi süre daha kalırım.
+ Kalma.
- Niye beni mi özledim. Kuzey ortamı yumuşatmaya çalışıyo. Kuzeyin burda kalmasını istemiyorum. Onu çok özledim.
+ Sen özlemedin mi
- Aslında İlayda yokluğunu çok aratmadı sağolsun geldi yanıma.
+ Nee diye cırladım. Sinirden Kuzeyi öldürebilirim.
+ Nası ya o nasıl seni buldu. Sen niye onu içeri aldın. Kuzey gider o kızın ağzına sıçarım beni delirtme ne işi var onun burda. Hepsini tek nefeste söylediğim için nefes nefese kaldım.Kuzey yanıma doğru yaklaştı. Yüzümü eliyle okşadı. Kuzeyin dokundugu heryer alev gibi yanıyo. Kuzey sen bana napıyosun ya.
- Güzelim sakin ol sadece şaka yaptım.
+ Başlarım senin şakana Kuzey.
Kuzey birden durgunlaştı. Hâla gözlerimin içine bakıyo. Sonunda konuşabildi.
+ Lina ben senle arkadaş olarak yapamıyorum. Belki senden uzaklaşırsam unuturum diye düşündüm. Olmadı.
- Kuzey. Ben galiba seni seviyorum. Sen olmayınca anladım.
Kuzey böyle bişeyi hiç beklemiyomuş gibi suratıma baktı. Belki 5 dakika tepkisiz kaldı şapşal. En sonunda Kuzeyy iyimisin diye seslendim. Hiç bu kadar iyi olmamıştım güzelim. Dedi ve Kuzeyin sırtındayım.
+ Kuzey başım dönüyo indir beni. Ya Kuzey kime diyorum.
- Bebeğim bende seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA #wattys2018
HumorBeni güzel yapan hatalarım. Yanlış olan şey beni mutlu ediyorsa gerisinin çokta önemli olduğunu düşünmüyorum. Başkalarının ne düşündüğü umursamamayı öğrenin. İşte o zaman hayat daha güzel oluyo.