Sabahın 7 si. Maç var . Kuzey gelecek. Daha ayılamadım. Ve rakip güçlü.
Saçma sapan birsürü şeyler aklıma geliyo. Önce soğuk bir duşa girip ayılmam lazım. Kolyemi aynanın önüne koydum. Koymadan önce bi kere daha baktım. Ay çok güzel. Neyse kuvet dolduğuna göre girebilirim.
Duş almak yarım saatimi aldı. Bornozla yatağımın üstünde uzanıyorum. En büyük zevklerimdendir. Bornoz keyfi :). Yatakta uzanırken bi yandanda telefona göz attım. Sanırım Kuzey daha uyanmadı.
Üstüme rahat birseyler giyip kahvaltı için aşagı indim. Siboş her zaman ki gibi elmas katologlarına bakıyo delircem. Saçma sapan küçücük, afedersiniz ama göt kadar taşlara milyonlar vermek nedir ya. Yazık yazık. Bu devirde ekmek parası kolay kazanılmıyo Sibel Hanım.
Annem kafasını kaldırıp bana baktı.
+ Günaydın canım. Erkenden duş alınmış bi yere mi gidiliyor.
- Maçım var. Saçımı örer misin ya da Kuaförünü çağırır mısın?
Evet annem takıntılı bir sosyetik olduğundan kendine özel kuaforu var istediğinde evimize geliyor. Bende arada faydalanıyorum. Maça çıkarken ya saçımı toplarım ya da balıksırtı 2 yandan ördürürüm çünkü yakışıyo ve rahat yani.
+ Kuaförü arıyorum canım hemen.
Annem telefonunu ararken bende bişeyler atıştırdım. Babam evde yok. Çünkü anneme para yetiştirebilmek için adam çalışıyor çok normal.
Kuaför gelmeden üstümü giyindim. Gönül isterdi bir şort ve tshirt ama Kuzeyle sabah sabah tartışamam. Nikedan yeni aldığım mor eşofman takımı giydim. Altı uzun eşofman üstü göbeğimi açıkta bırakan bir tshirt umarım bunu sorun etmez.
Saçımda hazır olduğuna göre tek şey Kuzeyin uyanmasi.
Ay kolyem! takmayı unuttum. En son banyoya girerken çıkardım. Hemen banyoya gidip taktım.
Telefonum çalıyo. Kesin Kuzey. Doğru tahmin :
+ Alo
- Hazır mısın Lina
+ Ben hazırımda sen hazır mısın ?
- 5 dakikaya çık o zaman güzelim geliyorum.
+ 5 dakika içinde gelmezsen görüşürüz Kuzey.
- Öptüm canım bende seni seviyorum.
Ne alaka Kuzey ya. Ben ne diyorum bu çocuk ne diyo.
Hindistan cevizli parfümü sıkmaya karar verdim. Çünkü muhteşem kokuyo.
Anneme ben çıkıyorum sibel sultan diyip kapıyı çektim. Ama annemin arkamdan geldiği ayak seslerinden anlaşılıyor.
- Lina neyle gidiyosun babanda yok. Ben bırakıyım mı?
+ Yok anne sağol.
- O zaman taksiyle git. Kendine de dikkat et.
Kuzey ilginç bir şekilde erken çıkıp görüş alanımıza girdi:
+ Merak etme Sibel Teyze ben bırakıyorum Linayı dönüşte de alıcam.
- Ay Kuzeycim çok sağol kuzum.
+ Ne demek
- Artık bir sorun yoksa çıkabilir miyiz? Çünkü geç kalıyorum da. Dedim
Kuzeyle beraber arabaya bindik. Anneminde emanet ettiği kişiye bak ehliyeti yok trafiğe çıkıyor. Ama annem Kuzeye her zaman güvenir. Birlikte büyüdük sonuç olarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİNA #wattys2018
HumorBeni güzel yapan hatalarım. Yanlış olan şey beni mutlu ediyorsa gerisinin çokta önemli olduğunu düşünmüyorum. Başkalarının ne düşündüğü umursamamayı öğrenin. İşte o zaman hayat daha güzel oluyo.