B-7

32 14 0
                                    

Annemle konuştum yarın saat 7 de yola çıkacakmışız. Ben , Kuzey , Sarp ve İlayda -mükemmel dörtlü-  Sarpın arabasıyla gidicez. Sarp 18 yaşında olduğu için ehliyeti var.

Valiz hazırlamaktan nefret ediyorum. Oflayarak dolabımın köşesindeki orta boy mor valizi çıkarttım. Mor en sevdiğim renk. Şimdi denize yakın bi yerse illa denize gireriz. Bikinilerimden 2 tanesini aldim. 5 tane farkli şort koyalım. Üstüne tshirtler. Aksam serin olabilir. Hırka falan. Önemli bi kaç şeyde koyduktan sonra tamamdır.

Erken kalkacağımız için hemen uyudum. Evet hiç bir derdim yok. Gözümü kapattığım an uyuyabiliyorum.

~~~

Hangi hayvan kapıyı yumruklayarak çalıyo. Evet bu bir hayvan. Yatağımdan kalkıp kapıya doğru ilerledim.

- Bende diyodum sabahın köründe hangi hayvan kapıyı yumrukluyo? Tahmin etmek zor olmadı Sarp.

+ Eğer sen kış uykusuna yatmış bir ayı olmasaydın. Kapıya böyle vurmak zorunda kalmazdım dimi maviş.

- Maviş ne ya? LİNA diyceksin.

+ Uzatma herkes seni bekliyo 5 dakikan var. Başladı. Beni Kuzeyle karıştırma beklemem.

- Bono kozoylo korostormo boklomom.

+ 4 dakikan kaldı.

Ofladım. Zaten herşeyim hazır. Üstümü değiştirdim. Kulaklığım , cüzdan ve telefon. Yanıma küçük bi çanta almaya karar verdim. Dışarı çıktığımda herkes gelmişti. Herkesten kastım İlayda ve valizleri. Kızım 3 günlük dediler 3 yıl degil. Mal ya.

İlaydaya laf söylemeden duramiycam sanırım:

+ İlayda herşeyi getirmişsin ama bir şeyi unutmuşsun sanki.

Ay neyi unuttum yaa diye sordu.

+ Beynini canım. 3 günlük bi kamp olduğunu söylemediler heralde.

Kuzey hafiften sırıttı. Ha ha çok komik. Gamzelerin olduğu için gülmene izin veriyorum.

- Yo Kuzey söyledi. Dimi Kuzey ?

Kuzeye sırnaşıp duruyo bu salak ya.

+ Neyse ne, ben arkaya otururum baştan söyleyim.

- (Ilayda): Kuzey sen nereye oturcaksın?

+ (Kuzey): Arkaya . Sende öne Sarpın yanına geç.

İlaydanın suratı düştü. Göz devirip arkaya yayıldım. Kulaklığımı takıp uyudum.

~~~

Kuzey kulaklığımı çıkartmış. Lina kalk geldik diye sesleniyo. Ama ben rüyamın en güzel yerindeyim.

Bi dakkaya ben niye Kuzeye sarılmış bi şekilde uyuyorum. Birden kalktım. Kuzeye dönüp:

- Niye sarıldın bana ya

+ Ben mi sarıldım. Valla koala gibi sardın beni. 

Piç bir şekilde sırıtıyo bide.

- Yalan söyleme.

+ Bebek gibi uyuyodun demeyi çok isterdim ama bi horlamadiğın kaldı. Salyaların her yerde.

- Kuzey iğrençleşme.

Omzuna vurup kalktım. Sarp valizleri çıkarırken laf atmadan duramadı tabi:

+ Lina ciddi ciddi horladın.

LİNA #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin