B-5

41 14 0
                                    

Noluya ya. Bi dk Sarp bana doğru mu yaklaşıyo. Sarp yaklaştıkça gözümü kapattım.

Vee Sarp eliyle dudağımın yanında kalan çikolata izini sildi. Gözlerim hâla kapalı, Sarpın gülme seslerini duyuyorum. Umarım gözümü açtığımda yatağımda olurum amin.

Usulca gözlerimi açtım bana bakarak kahkaha atan ve bir yandan konuşmaya çalışan Sarp var:

+ Ahahah sen ahaha seni öpeceğimi mi düşündün ahaha cidden mi

Aptalsın Lina aptal. Niye gözünü kapatıyosun ya. Sarp seni niye öpsün. Azıcık mantık ya. Sarpı kapının önünde bırakıp eve doğru gittim. Arkama bakmadan koştum desem daha doğru olabilir. Bu saçma gün lütfen biran önce bitsin Allahım nolur.

Kapıyı anahtarımla açıp ev halkına hiçbişe demeden yatağıma koştum. Odamdaki boy aynasından tipime bakıyorum ve bir adet kıpkırmızı surat. Bugünü acil unutmam lazım. Ve de Sarpı uzun bir süre görmemeliyim. Yatağıma yattım , direk uyudum.


Kuzeyden;

  + Sanada , alarmınada , okulunada. Hepsinin amk. Siktir git şu odadan Sarp.

- Yavaş gel lan hayvan. Saat 13.00 okul mu kaldı.

+ Niye uyandırıyosun o zaman abicim?
- Ne oğlum bu haller. Yok herşeyin amk yok beni yalnız bırakın. Hayırdır? Ergen kız tripleri falan

+ Sarp salağa yatma. Her şeyi bildiğini biliyorum.

Dün Sarpı takip ettim. Simdi diyeceksiniz durduk yere niye takip ettin. Şöyle ki dün zaten Sarpa herseyi anlatmak icin odasına gitmiştim. Ama bizim meraklı Sarp ben anlatmayınca zorla Linaya anlattırmaya çalısmış anlaşılan.

O sırada Sarp lavobodaydı. Çıkmasını beklerken telefonuna mesaj geldi bende baktım. Mesajlari okuyup odadan çıktım. Benden 15 dk sonrada Sarp evden çıktı. Linayla konuşacağını tahmin etmek zor değil. Sarpa bunları anlattım. Sonrada takip edip dinledim. Biraz şaşırdı. Yüzüme yastık fırlatarak:

+ Telefonumu mu karıştırdın şerefsiz? Şifrem vardı. Onu nasıl buldun

- Eğer aptal bir abiniz varsa şifresi ya doğum tarihidir ya da 4 tane sıfır. Sarp yurtdışında iq un düşmüş. 4 tane sıfır ne ya?

+ Kuzey beni zorlama seni o yataktan döve döve kaldırırım. 10 dakikan var kahvaltıya gidip dünkü konuyu konuşcaz. Gecikirsen de ağzına sıçarım.

Önceden Lina için o kadar uzun uzun hazırlanırdım. Şuan bilemedim. Siyah tshirt ve siyah pantolonumu giydim.
Annemle babam evde yok. Normalde annem bugün izinli evde olması gerekir. Sarpa sordum:

+ Annemle babam nerde?

- Şehir dışına çıktılar. Toplantı falan.
3 gün yoklarmış. İstersen bi pijama partisi yapalım. Sende tam o modunda gibisin.

+ Sarp platon ne demiş biliyo musun?

- Ne demiş?

+ Ne yaparsan yap boş yapma demiş. Ha bide karnım aç demiş.

- Ya yürü beynine sıçtığım.

Sarpla çok güzel anlaşırız. Aynı bu şekilde.

Neyseki artik kahvalti yapabileceğimiz bi yere geldik.

Okuldan iki üç tane salak kızla karşılaştım. Sarpa yiyecek gibi bakıyolar. Daha iki gün önce bana böyle bakıyodunuz. Sizde gidin bırakın beni.

LİNA #wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin