14.BÖLÜM

8.7K 287 21
                                    

İtalya'ya gelmiştik çoktan şuan toplantı saatini beklerken çalışmaya başladım . Vakit gelince Songül ile toplantı yerine gittik .

"Hoşgeldiniz sıla hanım"

"Hoşbulduk "

"Başlayalım isterseniz"

"Tabi "

Diyip anlatmaya başladım bir taraftan da çizimlere bakıyorlardı konuşmam bitince konuşmaya başladılar ne Karar vericeklerki şimdi .

"sarà molto bello lavorare con te"
(sizinle çalışmak çok güzel olacak Sıla hanım)

"è dentro di noi "
(bizim içinde öyle)

Toplantı bitince yemek yemek için sipariş verdik.

"Sıla hanım yavaş yavaş işleri almaya başladınız "

"Daha en başındayız Songül "

Yemekler gelince yemek yemeğe başladık . Yemekler bitince havalimanına gidip Milano uçağına bindik .

                        URFA

ÖMER 'DEN:

"Ömer iyimisin "

"Sen niye getirdin bu kızı babanne neden , bak adayı kaybettim sevdiğim kadın  kendi ellerimden kayıp gitti , niye sen bebek isteğin için şimdi çok mu iyi oldu he SÖYLESENE babanne "

"Ben böyle olsun istemedim oğlum ada gidince anladım ben bunu adasız olmuyor "

"Daha yenimi anladın babanne gitti kadınım gitti ben ne yapayım artık söylesene "

"Dimdik durucaksın hayatına devam ediceksin "

"Olmuyor öyle kalbim acıyor"

ADA 'DAN :

Şuan barış ile kahve içiyorduk .

"Sıla daha yenisin bu işte ama çok beğendim çizimleri  ileride çok iyi yerlere geleceğine eminim "

"Teşekkür ederim"

"Sıla sende istersen beraber bir projede olalım "

"Olur "

"Peki şimdi gezmeye  ne dersin "

"Ben biraz yorgunumda biraz dinlensem olur mu "

"Tabiki "

Odama çıkıp yatağa uzandım . Ben buraya gelmekte hatamı ettim . Ama Ömer haketti bunları ben ona hep kadınlığımı yaptım ama o gitti alaraya dokundu ya herseyi affederim ama o gece beni zorlamasını affedemem yapamam o kadar da olmaz canım , artık geri dönüşü yok bunun , ada yok sen artık sılasın bunu sakın unutma sakın .

Akşam olduğu için barış ile yemeğe çıktık.

"Sıla sen niye bu kadar çok  yemek yiyorsun "

"Acıktım ondan "

"Anladım "

Yemekler bitince ben biraz su içtim  daha sonra barış ile yürüyüş yapmaya başladık .

"Temiz hava çok iyi geldi"

"Sevindim senin adına "

"İstanbul'a ne zaman gelicen "

"En yakın zamanda gelicem"

"Hmm neden buradasın sevgilinmi var "

"Hayır biraz kafa dağıtmak için "

yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin