Haftalardır Ömer benim yüzüme bile bakmıyor . Yüzüme bakmayı geçtim yanıma gece gelmiyor bile işte bu benim canımı çok yakıyor . Evet herşey benim suçum bu sefer haddinden fazla canını yaktım . O haklıydı o hep beni alttan aldı ama ben , ben ona haketmiyeceği bir şey yaptım . Geçmişte canımı çok yaktı ama değişmişti . Peki ben değiştim mi ? İşte bu soru benim canımı sıkıyor galiba eskisinden bile beter bir Ada oldum. Ben ya ben ben Ada Kalenderoğlu , Ömer Kalenderoğlunun karısı dimdik duran her daim Ömer'e aşık olan Ada vardı . Peki şimdi şimdi ise Ömer'i yıkan bir Ada var karşısında , kendisiyle karşılaşmak çok zordu ama neler yaptığını Ömersiz kaldığı her gece kendine sordu , tek isteği Ömer'in onu affetmesi ne olursa olsun Ömer onun affetmesiydi . Kapının birden açılmasıyla Ada gelen kişiye baktı . Karşısında Ömer'i görünce ayağa kalktı . "Hoşgeldin"
Ömer Adaya birşey demeden duşa gireceği sıra Adaya dönüp "artık çok bekledim bu gece hazırlan" diyip içeri girdi . İşte o an Adanın içinde bir heyecan ve korku vardı . Ama ne olursa olsun kocası bir adım attığı için oda beş adım atıcaktı. Ömer'den gelen bu küçük adım Adayı bir küçük çocuk gibi heyecanlandırmıştı . Ömer duştan çıkınca Ada hızla aşağı inip mutfağa girdi . "Hanımım birşeyler'mi istediniz ?""Bu akşam yemekler benden siz başka iş yapın"
"Peki hanımım" Ada buz dolaptan malzemeleri alıp ilk iş şöğürme , bulgur pilavı , ciğer kebabı , ve Ömer'in sevdiği kadayıf tatlısı yapıp derin bir nefes aldı . Ada saate baktığın'da vaktin geldiğini anlayınca sofrayı kurup içeri geçti . "Baba hadi sofra hazır" herkes sofraya geçince yemek başlamıştı . Tabi Ömer bana yaklaşıp"demek benim sevdiğim yemekler" diyip güldü tabi Ada bu durumdan daha çok mutlu oldu . Yemekler bitince masada çaylar içilmeye başlandı . Ada bacağında hissettiği o sıcak elle irkilsede belli etmek istemedi . "Yanıyorsun karıcım ben alıcam ateşini merak etme " Ada o an kıpkırmızı olmakla kalmayıp başından aşağı kaynar sular dökülmüştü .
Saatler geç olunca herkes yavaş yavaş odalarına geçmeye başladı . Ömer Adaya işaret edince Adada hazırlanmak için odanın yolunu tuttu . Hızla kendini duşa attı . Duştan çıkınca vücudunu kremle nemlendirip hızla giysi odasına geçip üstüne mor renk gecelik giyip kırmızı rujunu sürüp ömeri beklemeye başladı . Kapının açılması ile kitlenmesi bir oldu . Ömer kazağını yere atıp Adaya doğru adımlar atmaya başladı . Her adımda Adanın vücudu gerilmeye başlamıştı . Ömer'in Adayı "zaman geldi " diyip yatağa hızla itmesiyle üstüne çıkması bir oldu .
03:00
Saatler gecenin yarısını bulurken Ömer hala karısının o güzel dudaklarını öpüyordu . Ve sonunda bırakması ile ikiside derin bir nefes çekti . Ada hızla kendini banyoya atınca derin derin nefesler almaya başladı . Sanki kalbi yerinden çıkıcakmış gibi hissediyordu . Ömer'in onu sertçe yatağa attığı an içinde kocaman bir korku hissettirmişti , ama bunu ikiside biliyordu , birbirlerine asla kıyamiyacağını işte o an o anı hatırlayınca otuz iki diş gülmeye başladı . Ömer ona seni çok seviyorum demişti işte bu Adayı herşeyden çok mutlu ediyordu . Ve artık iki kalp birbirilerine kavuşmuştu geç bile olsa olmuştu çünkü onlar bu mutluluğu çoktandır hakediyorlardı .
Sabah Ömer ve Ada erkenden kalkıp evden çıkmıştı . Ve tabikide kahvaltı yapmaya ama bu sefer Mardin'de çünkü orayı ikiside bir başka severdi . Oranın havası herşeyden farklıydı. "Sen hep böyle gül olurmu?"
"Yaa Ömer seni çok seviyorum"
"Bende seni seviyorum aşkım"
"Eğer bu bir rüyaysa sakın kimse uyandırmasın çünkü ben sensizliğe katlanamam ben kendimi bildim bileli seninleyim evet ayrı kaldık . Ama benim için çok zordu ben seninle büyüdüm , sevdayı seninle öğrendim . Ben sende öğrendim aşk ne sevda ne "
"Neymiş peki "
"Aşk yıllar geçince eninde sonunda unutur ama sevda öyle değil eğer birine sevdalıysan ister onunla ol ister olma yada istersen başka birini al hayatına o hep seninle olur hep onu seversin ve bilirsin onun gibi kisme olamaz onun gibi kimseyi sevemezsin , onu kalbine gömüp hayatına devam etmeye çalışırsın . "
"Sen ne kadar güzel seviyorsun öyle acaba ben seni hakedicek ne yaptım"
"Asıl ben seni hakedicek ne yaptım " Ömer ve Ada birbirlerine sımsıkı sarılıp o anın tadını çıkarmaya başladılar . Telefonun çalması ile mutlulukları son bulmuştu . "Ne diyorsun sen baba" Ada Ömer'e şaşkın gözlerle bakmaya başladı . Ömer derin bir nefes alıp "kan davası çıktı . " Demesiyle hangi konu hakkında çıktığını anladım . Hakan abi vurmuştu demek sonunda o adamı peki şimdi ne olucak tek bildiğim herşey iyi olmicak .
Ömer hızla arabaya binmesiyle gaza daha da yüklendi . Ada bir an korkmaya başladı . Çünkü Ömer 180 'le gidiyordu . Telefonun çalması ile hemen açtı . Ama siniri daha çok artmıştı , artık alnındaki ve boynundaki damarlar belirginleşmeye başlamıştı. Konağa geldiklerinde Ada koşarak Asiye ablasının yanına gidip sarıldı . "Ablam iyimisin " hıçkırıkarak ağlayan Asiye Adaya sarılıp daha çok ağladı . "Ablam senin hiç bir suçun yok onun şerefsizliği "
"Benim yüzümden kan davası çıktı "
"Abla bak o haketti bir Ağa'nın karısına yan gözle bakmak ölüm töreleri biliyorsun"
"Gelinim doğru der " Asiye kendine gelip gelen Hakana sımsıkı sarıldı . Onların o aşkı yokmu ya ne güzel öyle birbirlerini öyle çok güzel seviyorlarki . Hakan Asiyeyi alıp uzaklaşmak için dağ evine gitti . Ada ise derin bir nefe alıp çocuklarının yanına çıktı . "Anne ödevv "
"Ne ödevi annem konu nedir "
"Bir tasarım bir maket annem "
"Peki ne tasarımı"
"Hoca bir ev tasarlayın dedi ama maket olucak dedi ve ailelerinizden yardım alın dedi maket yapana yüksek vericem dedi "
"Tamam oğlum merak etme sen yaparız ne kadar vaktimiz var "
"Haftaya kesin gidicek anne "
"Tamam birtanem ben şimdi birşeyler düşünürüm "
"Tamam annecim şimdi ne çözeyim "
"Türkçe'den 10 soru çöz sonra getir bana tamam'mı " Ada odasına çıkıp plan kağıdını , t cetvel ve kalemlerini alıp çocukların odasındaki büyük masaya geçip planı hazırlamaya başladı . İki saatin sonunda herşey hazır oldu . Çünkü onunla ilgili yazıda oluşturduktan sonra kızının matematik ödevine yardım etmeye başladı . "Anne olmuyor işte olmuyor"
"Hemen vazgeçmek yok küçük hanım direniceksin inadına yapmaya çalışıcaksın"
"Tamam annecim " çocukların dersi biteceği sıra telefonun çalmasıyla hemen açtım . "Efendim aşkım"
"Aşkına şuan ulaşılamıyor"
"Sende kimsin Ömer nerede "
"Şuan önümde ve alnında silah var " demesiyle Ada donmuştu biliyordu bunu kimin yaptığını hemde çok iyi biliyordu .
Yeni bölüm geldi 😊😊
Herkese iyi okumalar ♥️😊
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar ♥️
Kelime sayısı:964
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Fiksi RemajaBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...