Genç kadın konağa gelesiye kadar ağzını açmamıştı. Tam odaya girecekken avludan annesi seslenince oraya sapmak zorunda kalmıştı. Herkese "iyi akşamlar" diyerek oturdu. Ömer yanına oturunca umursamayıp Asiye ablanın verdiği çayı içmeye başladı. "Nasıl kızım annenler"
"Çok iyiler size çok selamları var"
"Belli iyi gelmiş gelinime"
"Özlemişim baba" yaşlı adam gelinine gülümseyerek önüne döndü. Biraz daha sohbet edildikten sonra izin isteyip odasına çıkmıştı. Kendini direk banyoya atıp kapıyı kitlemişti. Kendini küvete bırakıp sinirinin geçmesini bekledi. Birde beraber gelmişler ya bu nasıl olur insan haber verir dimi he yok ona bile tenezzül etmemişti. Canselle gelmek nedir ya biliyor o kızı sevmiyorum , hayır iki dakikasıdamı yoktu haber vermek için yok o vermedi. Acaba açmıdır ya banane açsa ne hali varsa görsün yavaş yavaş genç kadının sinirleri yarışında duşunu alıp suyu kapattı. Şortlu takımını giyip bakımları yaptıktan sonra kilidi açıp dışarı çıktı. Kocası etrafta yoktu demekki gelmemişti. Balkona çıkıp oturdu. Islak saçlarını arkaya atıp ayaklarını uzatarak hafif uzandı. Gözlerini kapatarak gecenin o güzel serinliğinde iç sesini susturmaya çalıştı. Ayağını koyduğu yerde ağırlık hissedince gözlerini o tarafa döndürdü. Kocasını görmüştü. "Sana salep yaptım en sevdiğin üstüne tarçında koydum" gülümseyerek fincanı alıp salepin o güzel tadına baktı. "İstediğim kıvamda yapmışsın"
"Karım öyle seviyor" gülümseyerek gözlerinin içine baktım. Offf ne çabuk yumuşuyorsun sen ya telefonumu elime alıp kızlarla sohbet ederek salepimi yudumladım. Saatler bire geliyordu ve biz hala sohbet etmeye devam ediyorduk. İyi gelmişti modumu direk değiştiren arkadaşlarım vardı benim yaaa , Ömer yatağa geçince ben bir yarım saat daha konuştuktan sonra yatağa geçip kendimi huzurlu bir uykuya bıraktım.
Sabah Ömer karısından erken kalkıp hazırlanmaya başlamıştı. Karısı alarm ile uyanınca gömleğini iliklerken ona baktı. "Günaydın yavrum"
"Günaydın" Ada yataktan kalkıp hazırlanmaya başladı. İşi biter bitmez yatağını toplayıp Ömer'in yanına geçip aynada siyah sürmeyi gözlerine çekti. Telefonunu papatya desenli elbisesinin cebine koyup odadan çıktı. Mutfağa girip kahvaltı hazırlıklarına yardım edeceği sıra canı pişi çektiği için hızlı bir şekilde pişi yapmaya başladı. Oda hazır olunca avludaki masada yerini almıştı. Kahvaltı sırasında biraz fazla pişi yemiş olabilirim galiba ama olsun yarasın çok güzel yapmıştım. Ömer kalkınca yolculamak için arkasından ilerledim. "Hatun neyin var senin?"
"Birşeyim yok "
"Soğuksun bana karşı"
"Yok değilim sadece daha ayılamadım" genç adam anlayışla karısına bir öpücük kondurup abileri ile iş yolunu tuttu. Ada ise kahvaltı masası toparlanır toparlanmaz herkesi mutfaktan kovup akşam yemeği için kollarını sıvadı sadece Asiye ablası vardı yanında "ne yapacaksın ?"
"Canım ne isterse onu" ikimizde gülerken bir yandan düşünmeye başladım.
🍃🍃🍃
Ömer ne kadar işlere odaklanmaya çalışsada aklı karısındaydı dün yoğun olunca arayamamıştı onu kafasını kaşiyacak vakti bile olmamıştı birde finans bölümü ile toplantısı istemediği bir şekilde uzadığı için Canselde onunla kalmıştı. Mecbur karısını almaya giderken oda gelmişti. Karısı sinirlenmişti fakat kötü bir niyetide yoktu onun tek sevdiği kişi karısıydı. Bunu kimse değiştiremez ben ölsem yinede Ada'dan vazgeçmem , vazgeçtiğim gün öldüğüm gündür benim için hafif bir mola verdiği sıra karısı için araba seçti ehliyeti olduğu için bir arabasıda olmalı bence hem annesine daha rahat gidebilir bizim korumalar götürüyor fakat benim karım nedense rahat edemiyor kurban olurum ben onaya en yakın zamanda araba işini halledip karısına sürpriz yapabilirdi inşallah bakalım şuan öyle bir düşüncesi vardı. Abisi "hadi çıkalım" genç adam ceketini alıp abi ve babasının arkasından oda yola çıktı. Konağa gelir gelmez gözleri karısını aramıştı. Masaya geçmesiyle bir hazine gördü babamlar dahi masaya hayranlıkla bakıyordu. "Anne naptınız siz ?"
"Biz değil oğlum karın yaptı hepsini kimseyi sokmadı" o sıra Ada masaya Sumak Şerbetini koyup kocasının yanında yerini aldı. "Kızım sen naptın?"
"Abim midem daha çok açıktı"
"Napmışım ki ?" Dedim gülerek Ömer ise hayran bir şekilde " Maklube , Un çorbası , irok , İncasiye daha ne olsun" onların bu hallerine gülmeden edememiştim. "Baba canı çekti diye yaptı yoksa yapmazdı"
"Asiye abla neden yapmiyim" gülerek yemeklere başladık. Herkes doyunca keyif çayları için yerimize geçtik. "Ellerine sağlık yavrum"
"Afiyet olsun canım" iyiki de yapmıştı ellerine sağlık valla yalnız canım mısır çekti benim uffff şimdi olcak miss dayanamayıp " Ömer mısır var mıdır ?" Ben cevap beklerken ev halkının kahkaha sesleri ile karşılaşmıştım. İster istemez ben bile kendi halime gülmeye başladım.
Evet yeni bölüm geldii herkese iyi okumalar 😊 inşallah beğenirsiniz canlarım 😍
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Teen FictionBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...