Ada sabah erkenden kalkıp evi temizledi bugün konağa geri döneceklerdi. Annesi arayıp oğlum artık evinize gelin değince Ömer de tamam demişti. Genç kadın ev havalansın diye açtığı camların hepsini kapatıp sonkes evine bir göz gezdirdikten sonra kapısını kitleyip çıktı. Bahçenin önündeki siyah arabanın şoför koltuğa kurulunca derin bir nefes alıp yola çıktı. Kocası ona sürpriz yapmıştı ve bir arabası vardı artık , Ada ilk kabul etmedi kendi parasıyla alsaydı daha farklı olabilirdi herşey fakat olmamıştı iş hayatına başlayamamıştı zaten kocası bu duruma ne derdi onuda bilmiyor ya neyse , son ses şarkı ile konağa varmıştı. Arabayı park edip avluda oturan ailesinin yanına geçip oturdu. "Ooo elticim hoşgeldin"
"Hoşbulduk"
"Valla kızım sizsiz ev çok sessiz bu kadar ayrı kalmayalım" genç kadın kaynanasına tebessüm edip yarım saat onlarla oturduktan sonra odasına çıktı. Hava çok sıcak olunca şort ve askılısını giyip yatağa uzandı. Odanın kapısı açılınca karşısında Ömer'i beklemiyordu. "Neden geldin?" Ömer karısının yanında yerini alıp o güzel gözlere baktı. "Evden çalışacağım bugün" Ömer ona gelen maili çevirmeye çalışıyordu fakat zorlanıyordu. "İspanyolcan yok mu ?"
"Onu bilmiyorum işime yaramamıştı tercümende gelmedi bugün" genç kadın laptopu kucağına alıp okumaya başladı , fakat kocasının o yüz ifadesi onu güldürmüştü , "sen nereden biliyorsun?"
"Ömer ağa cahil değilim bende birşeyler biliyorum" genç adam şaşkın bir şekilde karısını izledi. "Ne diyorlar peki ?"
"Siz onlara mutfağı tasarliyacağınızı söylemişsiniz fakat onlar tasarımı beğenmemiş ve mimarınız ters çıkıştığı için sözleşmeyi fes etmek istiyorlar"
"Olmaz bu iş çok önemli onlarla iş yapmak çok önemli bizim için"
"Ne çizimi yaptılar bunlara" diğer dosyaya girip genç kadın inceledi , bir taraftan ise adamların istediğini okudu " adamlar haklı adam sizden taş eve uygun mutfak istemiş siz amerikan mutfak bir sürü şey tabi beğenmezler"
"E başka ne yapıcaktık hatun"
"Yahu hem onların dediklerini yapın bak mesela şöyle" uygulamayı açıp kabaca çizmeye başladı. Biter bitmez Ömer'e gösterdi. "Hatun sende ne cevherler varmış"
"Ne sandın sen beni ?"
"Sen nereden öğrendin böyle"
"Benim çizimim iyiydi zaten okulda hocam ilerlettirmişti "
"Sonra neden bıraktın peki neden okumadın" genç kadın yüzünü hafif bükmüştü , "Ömer seninle on sekizimde evlenmediğime göre nereden biliyorsun okumadığımı ?"
"Aşkım okusan çalışırdın"
"Aslında okudum"
"Nasıl yani?" Ömer öyle şok olmuştu ki karısı ile yeni bir şeyle karşılaşmıştı. "Ben kazandım babam okumamı istiyordu fakat ben dördüncü yılıma girmeden dondurdum çünkü babam , babam öldü o ölünce bende bıraktım onun hayalini gerçekleştiremedim yani karşında cahil bir kadın yok Ömer ağa ondan sonra zaten annemle temizlere gitmeye başladım. "
"Kimse okula devam et demedi mi ?"
"Çok dediler ama ben hayır dedim bir kere onlarda kapattı bu konuyu şuan 24 yaşındayım ve seninle evliyim"
"Neden bana demedin bunları ben seni okumadın sanıyordum"
"Yanıldın anlatmak istemedim çünkü orda babamın hayalleri vardı" genç adam karısına sımsıkı sarıldı. "Devam etmeni baban çok isterdi hem son yıl staj demek bu çok önemli"
"Kapat konuyu Ömer ben kapattım sende annemler gibi başlama" genç adam karısının ondan yine birşeyler sakladığını anlıyordu bunu öğrenmesi lazımdı öğrenecektide "bari çizimi yap sonra gönder karıcığım" genç kadın kafasını sallayıp kocasının dediğini yaptı. Ömer akşam yemeğinden sonra arkadaşlarla buluşacağım yalanıyla Ada'nın ailesinin evine gitti. Bahçeye çıkınca herkes endişe ile bakıyordu. "Oğlum kızıma birşey mi oldu?"
"Yok anne iyi bugün karımın üniverste okuduğunu öğrendim neden bıraktı noldu ona ?"
"Sana kim söyledi"
"Ada bir iş vardı ozaman söyledi ama birşeyler sakladı"
"Babası ölünce içine çok kapandı günlerce mezarın başına gitti , bir gün geldi bütün çizimlerini toplayıp evin önüne attı , biz ilk anlamadık ne yapacağını sonra gözleri önünde yaktı hepsini babası ölünce çok çöktü mezarın başında kendine bir söz vermiş "babam bir daha çizmicem sen yoksan neden çizeyim" böyle diye söz verdi çünkü en son çizdiği çizim babasının resmiydi. Biz ablamla yalvardık okula dön diye fakat gitmedi bu sefer evde dil öğrenmeye başladı , sonra ise ablamla işe gitmeye başladı. Oraya gidince de okulu tamamen çıkardı hayatından" Ömer karısının o acısını yüreğinde hissetmişti karısını geri kazanmalıydı karısı tekrardan çizmeliydi. Ordan ayrılır ayrılmaz çalışma odasında babası ve abisiyle konuşup bu işi ayarladı. Sırada karısını ikna etmesi kalmıştı.
Sabah genç kadın kahvaltı masısına herkesten önce inip yerini almıştı. Ömer'in telefonu çalınca birden çatan kaşlarını fark edince dikkatlice baktı sevdiğine "noldu oğlum"
"Mimarı beğenmiyorlar Ada'nın çizimini beğendiklerini onunla çalışmak istediğini söyledi"
"Olmaz !" Herkes gelinlerine bakmıştı. "Kızım yardım et işte"
"Olmaz anne "
"Gelinim ailemiz için hadi" herkes cevap beklerken genç kadın düşünmeye çalıştı.
canım ailem bu yıl üniversite sınavına hazırlandığım yıl oldu maalesef :) o yüzden bölümler geç gelebiliyor sizleri çok seviyorum canım ailem inşallah okul açılır çünkü çok özledim
Evett yeni bölüm geldii herkese iyi okumalar canlarım inşallah beğenirsiniz canlarım 😍
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
أدب المراهقينBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...