Ada git gide sakinleşmişti en önemlisi'de susması çocuklarıyla bile konuşmuyordu . Vakit geçirmek olarak çocuklarıyla ama ağzını bile açmıyordu.
Yine bu sabah erkenden kalkıp yanında yatan adama baktıktan sonra mutfağa indi . Unu çıkartması ile peynirli , zeytinli , kıymalı poğaça yaptıktan sonra , krep , patates kızartması , çay yapıp masayı hazırladı . Herşey hazır olunca çayları koymaya başladı , zaten o sıra herkes yavaş yavaş aşağı iniyorlardı. Son olarak ekmekte getirdikten sonra kahvaltıya başlandı . "Ada gelinim akşam misafirliğe gidicez ona göre hazırlan " Ada kafa sallayarak yetindi . Kahvaltıdan sonra yardımcılara iş bırakmadan kahveleri hazırlayıp içeri götürdü . Herkes kahvelerini içerken Ada ise durmuyordu . Bu seferde aldığı fidanları bahçeye dikmeye başladı . "Baba annem ne zaman düzelicek " Ömer çocuklarına sımsıkı sarılıp "biraz zaman verin annenize düzelicek "
Ada fidanları diktikten sonra arabasına binip yola çıktı . Kimseye haber vermemişti , Ömer arasada açmamıştı . Her zamanki gibi o uçuruma gelip çöktü dizlerinin üstüne genç kadın . Burası annesinin ilk itiraf ettiği yerdi .
FLASHBACK
"Annem yapmaaaa " diye bağıran defne ablaya ben dahil herkes şaşkınlıkla bakmaya başladı .
"Ne dedin sen "
"Annen karşında ada ben senin öldüğün sandığın annenim "
"Nasıl yaptın bunu bana peki sen he nasıl , benim kalbim acırken sen nasıl rahat uydun "
"Ne uyuması bu kalp sen yokken çok acıdı gel anlatıcam herşeyi kızım "
FLASHBACK SONU
İlk defa bir ölüm bu kadar yıkmıştı . Bir insan annesine daha doyamadan gitmesi çok kötü bir duyguydu . Ada'da tam olarak bunu yaşıyordu . Eskisi gibi olmak çok istesede olmuyordu . Tekrardan ayağa kalkamıyordu . Canı herşeyden daha çok yanıyordu. Eve gelince her zamanki gibi yatağa atıp boş boş duvarlara bakmaya başladı . Kapı çalınca gelen dosyayı alıp baktı . Annesinin son konuşmalarıydı . Ve babasıydı. Komidinden telefonu alıp açtı . Hemen konuşmalara baktı . son bir buluşma
hayır istemiyorum
son buluşma dedim eskiler hatrına
bana sakın hatırlatma o anları Ada diğer mesajları okuduktan sonra anlamıştı annesinin neden hız yaptığını "benden ikinci kes annemi aldın baba bunun bedelini ödiceksin "
Ada bir saattir Ömer ile odada konuşuyordur . "Buyüzden babanı buraya çağırıyorsun öylemi?"
"Evet Ömer " Ömer sevdiği kadına sarılıp "sen nasıl istersen güzelim"
Akşam yemeği saati gelince aşağı inip yemeklerini yemeğe başladılar . Ada çocuklarını alıp bahçede onlarla top oynadıktan sonra telefonuna gelen mesajla pis pis gülmeye başladı. "Tamam kızım geliyorum " işte hesap sorma vakti geliyordu .
Saat sabahın onuy'du merdivenin başına gelince babasının sesini hemen tanıdı . Yavaş yavaş merdivenlerden inip salona geçti babası , halası gelmişti . Iyyy sanki çok meraklıyım kendisinede birde yanında pisliği getirmiş . "Hoşgeldiniz" diyerek öpüp mutfağa kaçıp yardım ettim kahvaltı hazırlamaya . Masa hazır olunca hep beraber bahçeye geçip kocaman bir aile olarak kahvaltı yapmaya başladık . Herkes sevinçliydi ben konuştuğum için ama aklımdakileri bir bilseler ozaman ne olurdu işte bunu bende bilemiyorum . Kahvaltıdan sonra Asiye abla , reyhan ve ben mutfağı toplarken gülerek yine konuşmaya başladım ."reyhan bebek ne zaman geliyor çalışmalara başladınız galiba " dememle Asiye abla büyük bir kahkaha patlattı. "Allah seni ne etmeye Ada "
"Ya ama demeyin böyle"
"Niye kız utandın'mı "
"Sayenizde alıştım abla " demesiyle daha güldüler. İşler bitince içeri geçilip hava çok sıcak olduğu için limonata içilmeye başlandı . "Baba bir gelsene konuşalim"
"Tabi kızım " Ada babası ile odaya çıktı . Kapıyı kapatınca sinirlerine hakim olmaya çalıştı . "Annem öldü "
"Başımız sağolsun kızım"
"Baba annemle aranız nasıldı bu son günlerde"
"Çok iyiydi kızım hatta konuşmuyorduk bile "
"Eminmisin?"
"Evet kızım eminim "
"Yalan söyleme !" Diyerek parfümü yere fırlattı . "Baba anneme ne dedin en son" diyerek sinirli bir şekilde bakmaya devam etti genç kadın .
Arkadaşlar biliyorum çok geç geldi . Çok özür dilerim sizden , yavaş yavaş kendime gelmeye başladım . Sizleri çok seviyorum iyiki varsınız canım ailem , burda kocaman bir aile olduk sizinle
Sizinle birlikte çok mutluyum iyiki varsınız. Acaba bir kitap yazarsam yeni benden nasıl bir kitap istiyorsunuz ? Bunu çok merak ediyorum canlarım sizi çok seviyorum 😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Genç KurguBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...