Genç kadın sabah korumanın gelmesi ile konağa doğru yola çıkmıştı. Gece boyu uyumadığı çökmüş gözaltıları dan belli oluyordu. Konağa gelince direk odasına girdi. Kocası üzerini değiştiriyordu. Gönlünü alması gerekiyordu. Kapıyı kitleyip "Ömer konuşalım"
"Konuşacak neyimiz kaldı Ada "
"Ben öyle demek istemedim bir an gözüm birşey görmedi beni ne kadar sevdiğini bende biliyorum"
"Demekki sana hissettirememişim aşkımı baksana başkasına bakacağını düşündün"
"Ömer lütfen"
"Ne lütfen Ada söyle lan ben sana olan sevdamdan dolayı sen üzülme diye babamın artık torun demesini demedim çünkü biliyordum daha zamanın olduğunu ben diğer kocalar gibi zorlamadım bebek diye çünkü sevdiğim kadın hazır olduğu an bebeğimiz olacaktı ama sen dün gece benim hayallerimi yıktın" genç kadın kocasının yanında ilk defa ağlıyordu. "Biliyorum yanlış konuştum ama izin ver sarayım yaranı"
"Sevgimden şüphe ederken sarma yaramı" diyerek odadan çıkmıştı. Genç kadın gözlerini silip avludaki kahvaltı masasında yerini aldı. Ev halkı birşeyler olduğunu anlamıştı fakat ağzını bile açmamıştı. İkiside kahvaltısını etmeden sofradan kalkmıştı. "Otur sen ben giderim hadi abi" genç kadın üzgün bir şekilde sofrayı kaldırdığı tepsiyi alıp mutfağa götürdü. "Siz çıkın mutfağı ben temizlicem"
"Ama gelinağam bulaşık çok"
"Çıkın dedim !" Genç kadın mutfak kapısını kapatıp bağzı bulaşıkları makinaya geri kalanları ise elinde yıkayıp duruladı. Eltisi yanına gelip nolduğunu sorunca birşey olmadığını söylemişti. Genç kadın kendine çok sinirliydi. Elbisesini çıkarıp rahat şeyler giydikten sonra üst katın camlarını silmek için bezini sıkıp camın dışına çıktı. "Ada ablam noldu hem in şu camdan yüksek çok"
"İyiyim ben abla" genç kadın kimseyi dinlemeden üst , alt katın camlarını sildikten sonra çatı katındaki odanın camı için çıktı. Evet yüksekti ama kendinden sınırını alamıyordu çok büyük bir hata yapmıştı hemde çok , sonkes bezi sıkıp çıkacağı sıra erkeklerin arabalarını gördü. Dış camı siler silmez indi. Kocası görse kızardı bu kadar yüksekte olduğu için ama sevdiği adam ona kırgındı. Kocasını alıp merdivenlerden inip aşağı yemeğe inmeden iki dakika duş aldı. Bugün cam , yer silmişti kimseye bırakmadan son olarak mavi bir elbise giyip çıktı.
Asiye eltisini görünce gülümseyip onun bugünkü halini düşündü cidden kötü bir durumdaydı fakat neyi vardı bu akşam kesin konuşucaktı birşeyler olmuştu ve yanında olması gerekiyordu. Yemekler yenir yenmez Asiye eltisini alıp kendi odasına çıktı. "Anlat hemen " genç kadın pes edip dün geceyi anlattı. "Ah be ablam ağır konuşmuşsun"
"Gözüm görmedi abla birden dedim o gece halam bebek konusunu açtı canım sıkıldı üstüne Ömer de geç almaya geldi beni bende ona patladım"
"Gönlünü al bak ablam hayat çok kısa kıymetini bilin birbiriniziz Allah korusun birşey olursa"
"Allah korusun abla ben onsuz yapamam" iki elti biraz daha konuştuktan sonra genç kadın iki kahve yapıp odaya girdi. Kocası balkonda çalışıyordu. Kahvesini koyup bir köşeye oturdu."Ömer" ne yüzüne bakmıştı nede ses vermişti. Haklıydı hemde çok "Ömer ben sensiz nefes alamam beni sensizliğe itme biliyorum ağır konuştum fakat kalbimden geçenler değildi ben senin sevdanla seni sevdim senin sevdanla bizim kocaman bir aşkımız oldu hem dün gece sana patlamak istemedim"
"Biliyorum ama sen beni ne sandın başka bir kadına bakanmı ben seni deliler gibi severken sen bana bunu yakıştırdın" genç kadın yatağına geçip kocasını gece boyu izledi. Biri iş yaparken uykusuz diğeri onu izlerken. Sabah ikiside konuşmadan kahvaltıya inmişti. Herkes kahvaltıda sohbet ediyordu. "Ada kızım sende bizimle hamama gel"
"Olur anne gelir-im" demesine kalmadan başı kocasının omzuna düştü. Ömer bayılan karısının yüzünü avuçlarına alıp "Ada uyan yavrum" korkarak karısının solmuş yüzüne baktı.
Evettt yeni bölüm geldii herkese iyi okumalar canlarım inşallah beğenirsiniz 😊
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Teen FictionBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...