Hala biraz toprlanmaya başlayınca karşı şirketteki adamını arayıp konuşmaya başladı. Para herkesi kendisine köle yapıyordu. Belkide o öyle zannediyordu. Ada ve Ömer iyiler fakat babası artık Ömer'e bebek konusunu açıyordu. Babasının dediklerini karısına diyemediği için iki arada kalıyordu. Düşünüyordu neden olmadı diye onunla aynı anda evlenen çiftlerden bile bebek haberi geliyordu. Birtek Ömer ağa'dan gelmiyordu. Babasının dediğine göre yavaş yavaş bebek nerede diye soruyorlarmış , Ömer de daha erken olduğunu söylüyordu. Karısı ile daha yeni evlendiler hem bir yıl bile olmamışken bebek nerede diyorlardı. Genç adamın tabi bir taraftan içinide kemiriyordu. Neden olmadı diye ama sabredicekti karısından çocukları olacaktı. Tıpkı onun gözleri gibi bir bir evladı olacaktı. Ömer işten çıkacağı sıra yıllardır iş yaptığı Barhan Şirket arayıp bir iş gezisi olduğunu söylemişti. Ömer de abime haber veririm dediği sıra karşıdaki kişi "Ömer seninde olman lazım orada" genç adam karısını hiç bırakmak istemiyordu burada "tamam bir günlük dimi ?"
"İki gün " genç adam tamam diyerek Canseli çağırdı. "Cansel programı düzenle yarın iki günlük iş gezisine gideceğiz sakın diğer işler aksamasın"
"Tamam yanınızda kim gelicek?"
"Asistanım olduğun için sen yarın için hazırlan"
"Tamam" Cansel odasına geçip derin bir nefes aldı hala dediğini yapmıştı vay be bu kadarını beklemiyordu. Programı ayarladıktan sonra Ömer ile işten çıktı.
Ada ve Asiye genç kadının odasında kahve keyfi yapıyorlardı. "Asiye abla Ömer çocuk istiyor galiba "
"E ne güzel kız bebek gelir konağa"
"Daha erken abla hazır değilim gibi "
"Kız biz sizden iki ay önce evlendik bizde ilk düşünmüyorduk ama Hakan abin işi sıkı tutmaya başladı." Onun bu demesine iki kadından kahkaha atarak gülmeye başladı. Kapı birden açılınca gülümsemeleri susmuştu. Ömer geldiği için Asiye ablada çıkmıştı."Hoşgeldin hayatım"
"Hoşbulduk hatun" Ömer ceketini ve gömleğini koltuğa atıp yatakta oturan güzel karısının yanına oturup dudaklarını boynuna gömüp kokusunu içine çekerken küçük öpücükler kondurmaya başladı. "Ömer"
"Efendim" dedi boğuk çıkan sesi ile ama kadın konuşamadı nefesini boynunda hissedince huylanıyordu ve dikkati bozuluyordu. "Yarın iş gezisi var oraya gidicem hatun "
"Kaç gün?"
"İki gün sadece sonra senin kollarına geleceğim."
"Kiminle gidiceksin ?"
"Cansel ve Berhan şirket ile gideceğiz neden Cansel diceksin çünkü asistanım o olduğu için oda notlar alıcak"
"Anladım" genç kadın ne yapacağını bilemesede tatsızlık çıkarıp burdan kocasını ayrıyken göndermiyecekti. "Ömerim"
"Söyle yavrum"
"Bu gece seni yorgun göndersem nasıl olur ?" Ömer pis pis sırıtarak güzel gözlere baktı. "Mükemmel olur hem bence yemeğe de inmeyelim biz " genç kadın ayağa kalkıp ilk kapıyı kitledi. Perdeleri çektikten sonra oda hafif karanlık olmuştu. Kocasının önüne geçip onu yatağa uzandırıp kucağına çıkıp kulağına birşeyler fısıldadı. "Sen sadece benimsin ve bende seninim senin tenine sadece ben değeceğim "
Herkes kahvaltı yapıyordu Hakan söylemişti iş gezisine akşam yemeğinde fakat evli çift yoktu kimsede birşey dememişti bu duruma tabi hala hariç , kahvaltı hazır olmuştu herkes masaya geçmişti yine onlar yoktu "nerede bunlar ayıp diye birşey var "
"Burdayız hala" herkes merdivenlerden inen çifte baktı. Herkese günaydın dedikten sonra kahvaltıya başladılar. İkisininde gözlerinde uyku vardı fakat buna rağmen çok mutlulardı. Ada biraz kocasını paylaşmak istemediği için ileri gitmişti. "Oğul sen hiç uyumadın mı bu gözler ne ?"
"Film izledik anne uyku tutmadığı için olsun uçakta uyurum ben " Ada masadan elini kocasının bacağına koyarak çayından bir yudum aldı. Ömer yutkunup yavaşça karısına yaklaştı. "Hatun kaşınma gece boyu kaşındın bak yorarım seni ?" Genç kadın kimse duymiyacak şekilde kırkırdayıp elliyle bacağını okşayıp "sen gel ben seni kaşicam asıl" genç adam hafif şaşırmıştı karısı birden yürek yemişti. Galiba artık kocasına alışmıştı. Bu hali Ömer'i daha bir mutlu ediyordu. Kahvaltı yapıldıktan sonra ikiside odaya çıktı. Ömer kot pantalon üstüne ise koyu yeşil t-shirt giyerken Ada'da valizin ağzını kapatıp kocası ile avluya çıktı. Ömer herkesle vedalaşıp karısına sımsıkı sarıldı. "Bekle beni gelince seni "
"Ya Ömer sus biri duyacak" Ömer alnına küçük bir öpücük kondurup Canselin valizinide koyup arabaya bindi. Sonkes sevdiği karısına bakıp yola çıktı. Genç kadının içi bir buruk olsada iş için diyerek odasına çıktı. İlk olarak çarşafları değiştirdikten sonra toz alıp yerleri silmeye başladı. İşleri biter bitmez Asiyenin yanına indi. "Kız Ada neredeydiniz siz gece "
"Ya abla sussana " derken kaynanam mutfak kapısında belirdi. "İşte benim gelinim " diyerek gülüp gitti. Ada ise kahvesini yudumlayarak telefonundan saate baktı. "Aklın kaldı dimi ?"
"Kalıyor abla ben Ömer'in sevgisinden şüphe etmiyorum ama Cansel neler yapar onu bilmiyorum"
"Haklısın ama zaten inince sana yazıcak konuşacaksınız"
"Haklısın" genç bütün gün bütün evi temizlemeye başladı. Kafasını dağıtması gerekiyordu sonuçta en son olarak hortumu takıp avluyu yıkamaya başladı. İşi tam biteceği sıra Asiye ablanın koşarak telefonumu getirmesini izledim. "Abla kaygan düşüceksin"
"Kocan arıyor" hemen telefonu alıp açtım. "Karıcığım ne yapıyorsun?"
"Temizlik aşkım sen ?"
"Ben gidince kendini temizliğemi verdin sen demek bu kadar çok özledin"
"Evet özledim Ömer sensiz iki dakika bile geçiremiyorum."
"Merak etme yavrum benim yarından sonra geleceğiz "
"Biliyorum"
"Yavrum ben kapatıyorum toplantıya geçecez müsiat olunca yine aricam seni"
"Tamam canım" genç kız kafasındaki şeytanları kovup avludaki demirliklerin orda güzel şehre bakıp derin bir nefes aldı.
Evet yeni bölüm geldii 😇 inşallah beğenirsiniz canlarım 😍 herkese iyi okumalar 😊
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Teen FictionBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...