Çarşıda dolaşmaya başlayınca herkes bize sevinçle bakmaya başladı . Kuyumcuya gelince yüzük bakmaya başladım . "Ağam çok sevindik sizin sevdanız dillere destan "
"Eyvallah kardeşim"
"Hanım ağam beğendiğin varmı"
"Bu olsun "
"Kardeşim birde gerdanlık"
"Gerek yok"
"Olmaz " işimiz bitince çay bahçesine gittik "ada sadece anlatmama izin ver "
"Neyi "
"Dilanı "
"Tamam peki "
"Askerden geldiğimde babamlar Dilan ile evleniceksin dediler bizde evlendik ama en fazla bir yıl evli kaldık sonunda ayrıldık daha sonra hamile olduğunu öğrendim ama ozaman seninle evliliğimin birinci ayıydı sana olan aşkımdan seni kaybetme korkusundan dolayı birşey söyleyemedim sana , zaten beni sevmiyordun belki şimdide sevmiyorsun ada sana yaşattıklarım yüzünden affet çok özür dilerim sana vurmamalıydım bunun için çok özür dilerim ben seni çok seviyorum ada seni başkasıyla görmek beni deli ediyor ben sensiz nefes alamıyorum"
"Ömer bak ben sana kadınlık görevimi asla yapmicam ailenin yanında çocuklarımızın yanında mutlu gözükücez ama odamız'da öyle değil hem sen erkeksin nereye kadar dayanıcaksın söylermisin bana "
"Dayanırım sen yeterki benim yanımda ol çocuklarımız ve sen beraber olalım bana yeter ama bir gün affediceksin beni "
"Ya affedemezsem ozaman ne yapıcaksın"
"Olsun sen bana böyle bak bana yeter "
"Görücez Ömer"
"Seni seviyorum ada herşeyden çok seviyorum"
"Buraya özel kıyafetlerimi atmamışsın"
"Onlar senin yenilerinide alıcam sana "
"Tamam neyse kalkalım çocuklar dağ evinden dönücek ya "
"He yok oraya geçicez "
"Tamam " arabaya binip yola çıktık , bir saatin sonunda gelmiştik , hazar ve mira koşarak sarıldı "anne senin atın varmış"
"Baba hala duruyor mu "
"O senin kızım hadi atın seni bekliyor" demesiyle koşarak gittim . Gerçektende özlemiştim at binmeyi hadi kızım göster kendini demememle binmeye devam ettim . "Baba annem çok güzel biniyor"
"Evet oğlum"
"Baba iyiki burdayız"
"Canım benim " attan inince ömere dönüp "içeri girsene "
"Dini nikah kıyılcak "
"Tamam neyse ben bir duş alayım" odama çıkıp kendimi banyoya attım , duştan çıkınca üstümü giyip aşşagı indim ve dini nikah kıyılmıştı artık tekrardan evliydik Ömerle , akşam yemeği hazır olunca hep beraber geçtik masaya "anne burası çok güzel"
"Öyledir annem "
"Gelinim seni tekrardan burda görmek çok güzel bir daha ayrılmayın "
"Tamam baba ama Ömer'e bağlı" diyince gülmeye başladım "yengem adanın sana laf sokmalarını bile özlemişim"
"Bende yengem bende "
"Yeni gelin hadi kahve yap "
"Hemen baba " mutfağa gidip kahve yapmaya başladım , sekiz kişilik kahve hazır olunca tepsilere koyup içeri geçip dağıttım , "ellerine sağlık gelinim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Fiksi RemajaBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...