Genç adam karısını salondaki koltuğa yatırıp bir kaç kere seslendi fakat açmıyordu gözlerini annesi gelininin bileklerini avup kolanyayı koklattı. Ada gözlerini aralayıp tepesinde ona endişeli bakan gözleri gördü. "Canım iyi misin ?"
"İyiyim" yavaşça doğrulup Canselin getirdiği tuzlu ayranı içmeye başladı. "Kızım bizi çok korkuttun"
"Tansiyonum düştü sadece iyiyim anne"
"Hastaneye gidelim mi ?" Sevdiği adam konuşuyordu onunla "yok iyiyim sadece dinlensem geçer" herkes odaya çıkmasını söyleyince Asiye ablanın yardımı ile odasına çıktı. Yatağında yerini alınca derin bir nefes aldı. "Elticim çok korktuk iyisin dimi bak ?"
"Valla iyim abla sadece tansiyonum oynadı" genç kadın odasında yalnız kalınca komidinin üzerindeki laptopu açıp düğün videosunu takıp izlemeye başladı. Ömer'in öyle bir bakışı vardıki sanki sevgisini kendinden bile kıskanıyordu. Telefonun melodisi bütün odayı doldurmasıyla videoyu durdurup "kalbim💕 arıyor..." Direk açtım. "Efendim"
"Nasıl oldun daha iyi misin ?"
"İyiyim dinlenince toplarlandım."
"Ozaman akşam için hazırlan"
"Nereye?"
"Sen hazırlan"
"Tamam peki"
"Seni seviyorum yavrum" insanın sevdiği adamdan bu kelimeyi duymak öyle güzeldi ki "bende seni " telefonu kapatınca direk dolabı açıp ne giysem diye düşünmeye başladım. Mint yeşili omuzda biten elbise giydim. Saçlarımın uçlarına maşa yapar yapmaz hafif bir makyajla hazırdım. Son olarak rahat elbiseye uygun ayakkabısını seçip aşağı indi. "Hadi oğlum geçin sofraya"
"Yok anne ben karımla bu akşam dışarıdayım" gülümseyerek annemlerin olduğu yere gittim. "Gezin gezin böyle mutlu görelim sizi" Ömer hadi değince arabaya binip yola çıktık. Yol boyu sadece müzik eşliğinde durmuştuk. Bir tepeye gelince araba durmuştu , genç kadın kocasının gözlerinde o pırıltıyı görünce arabadan inip onun baktığı yere baktığı an şok olmuştu yerdeki mum ve ışıklar karanlık olan etrafı aydınlatıyordu. Yerde bir kilim üstünde iki tane puf koltuk ve yiyecekler vardı. Yavaşça bu güzel yere ilerleyip iyice inceledi cidden çok güzel olmuştu. Soluna dönmesiyle dizlerinin üstüne çökmüş ellerinde kıpkırmızı gül buketini gördü."Ömer" diyebilmişti sanki dili tutulmuştu , aklı durmuştu bir anda "Hayat çok kısa bugün sen bayıldığın an anladım bunu evet kalbimi kırdın evet birbirimizi üzdük fakat ben senin o baygın geçirdiğin her dakika ölüyor gibi oldum ben sensiz nefes alamam sen benim boş kalan kalbimi doldurdun ve oradan asla çıkamazsın seni kendimden bile kıskanıyorum herşeyim" genç kadın gülleri koklayıp nazikçe halının üstüne koydu. "Seni herşeyden çok seviyorum seni kırdığım için özür dilerim sensiz olamam sakın benden gitme herşeyim çünkü ben sende öğrendim sevmeyi" genç adam doğrulup ayarladığı şarkıyı açıp güzel kokan kadının beline sardı kollarını "benimle dans eder misiniz ?"
"Tabikide" gülerek o anın tadını çıkarmaya başladılar. Gecenin karanlığında kokuları bakışları birbirlerine karışmaya başladı. Ayın ışığı sanki bu gece onların sevdası için parlıyordu , ellerini kocasının saçlarından geçirip kendine biraz daha çekip koyulaşan o gözlere baktı. Bu sefer kocasından önce o davranıp özlediği , nefes bulduğu dudaklara dokundu. Nefes almak için ayrıldıklarında gülerek pufların üzerlerine oturdular. Birşeyler yerken bile bakışlarını birbirlerinden çekmemişlerdi. Ömer etrafı toplayıp sevdiği kadını bacağına uzandırıp saçlarını okşayarak uzanarak buseler koydu. Genç kadın kuşlar gibi uçuyordu gece boyu bitmeyen şarkılar , saçını okşayan huzurlu eller daha ne olsun daha ne istesin , istediği herşey şuan vardı. "Kalkalım mı aşkım?"
"Olmaz çünkü daha süprizim bitmedi sana " genç kadın tek kaşını kaldırıp kocasına baktı. "Gel benimle" elele tutuşarak arabanın oraya gittiler. "Hadi bin" kocasının dediğini yapıp gittikleri yolu sadece izledi. Evin yolu değildi peki nereye gidiyorlardı.
Bir sürü bahçeli evler vardı burada araba bir evin önünde durunca inip etrafına baktı. Ömer karısını daha çok merakta bırakmamak için elinden tutup dublex eve doğru adımlarını attılar , gülerek cebindeki anahtarı çıkarıp eve girdi. Sol tarafından düğmeye basınca salon olan yer aydınlanmıştı. Genç kadın incelediği an kocasına döndü. "Ömer burası?"
"Bizim evimiz yavrum annemlerle olacağız fakat arada tatil niyetiyle uzun uzun kalacağız"
"Aşkım burası ikimizin hayal ettiği gibi"
"Sana balayında sormuştum ya ilk balayımızda" genç kadın o anı hatırlamaya çalıştı.
"İşte böyle bir ev isterim"
"Hayallerimiz uyuşuyor belki birgün olur"
"Yapma Ömer konakta ölene kadar yaşicağımızı sende bende biliyoruz ve bu imkansız"
"Neden bir ay iki ay tatil gibi kalırız huzur buluruz kendi evimizde olmaz mı?"
"Aslında çok güzel olurdu ben bir sürü yemek yapardım" genç adam kahkaha atarak karşısında ki kadına baktı."Sen beni şişmanlatıcaksın söyliyeyim sana"
"Az ye"
Ada kocasının boynuna atlayıp kokusunu içine çekerek kocasını duvar ile kendi arasına alınca gülerek "hepsen mi beni sıkıştırıcaksın" burunları birbirine deydirip koyulaşan gözlerin içinde kayboldu adeta "bu gece hiç bitmesin sen benden hiç gitme sevdam"
Evettt yeni bölüm geldii herkese iyi okumalar canlarım inşallah beğenirsiniz 😊😘
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Teen FictionBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...