Ada bu sabah erken evden çıkmıştı ve bu sefer kimseye haber vermeden. O pis iğrenç adamın yanına gitti. Depoya gelinceye hızla arabasından inip içeri girdi . Adama doğru yürürken adam pis pis bakarak gülüyordu . "Ne istiyorsun artık" dedi sert sesiyle. "Ömer'i daha çok bitirmek istiyorum "
"Asla bu asla olmiyacak şunun farkına var ben olmasam yapamazdın " dedi bağırarak. "İşte buyüzden yardım ediceksin yoksa Ömer herşeyi öğrenir. Ada öyle bir durumdaydıki ne bu olaydan çıkabiliyordu nede durabilordu . Bir inat uğruna şimdi çıkılmaz yola girdi . Peki ne yapıcak Ömer bunu öğrenirse Adanın canını çok pis yakardı. Ada bir çare bulmaya çalışırken Ömer'in peşine taktığı adam Ömer'e çoktan haber uçurmuştu .
Ömer son gazla o konuma gelip adamın gösterdiği yere baktı . Tek duası düşündüğü şey yanlış olsun yoksa o bile sevdiği kadına ne yapacağını aklı almıyor. Kafasını sola kaydırdığı an bütün umutları gitmişti . Şuan sadece o kadar sinirliydiki kendisi bile anlatamazdı akşama kadar beklicekti ve ozamanan Adaya hesap sorucaktı . Ömer Adanın gittiğini gördüğü an o adamın boğazına yapışıp dövmeye başladı ."karın istedi o istedi ama pişman olmuş "
"Sakın bir daha karımın ismini ağzına alma ! " Ömer ordan çıkıp konağa doğru yola çıktı. Telefonda Adayı arayıp evde beklemesini söyledi.
Ada odada korkarak Ömer'i beklemeye başladı. Sesi o kadar sinirliydiki her şekilde belli oluyordu. Peki ya öğrendiyse , hiçmi tahmin etmedim . Eninde sonunda Ömer öğrenicekti eninde sonunda . Ama onun o haliyle karşılaşmak istemiyorum . Birden kapının açılmasıyla hızla ayağa kalktım. Ömer kapıyı kitleyince daha çok korktum evde kimsede yoktu . Ömer hızla yanıma gelip kolumu sert bir şekilde tuttu"neden ?"
"Anlamadım"
"Neden yaptın Ada neden yaptın bunu bana ya neden"
"Ömer ben benim yaşadığımı yaşa istedim"
"Ada yeter artık duydun'mu? Sende bende geçmişin acısını sonuna kadar aldık . He eğer ben bu kine devam edicem diyorsan bitsin anladın'mı beni bu yaptığın benim sınırımı aştı en önemlisi kalbimi paramparça ettin" ellerimi Ömer'in yüzüne koyup gözlerine baktım . "Ömer özür dilerim çok pişmanım Ömer çok"
"Ben artık sana inanmıyorum"
"Ömer nolur böyle deme gel sinirini al benden ama susma"
"Artık bir ölüden farkın yok Ada "demesiyle daha çok ağladım . "Özür dilerim Ömer çok özür dilerim " Ömer hızla odadan çıkacağı sıra"seni seviyorum be adam " bağırarak söyledim .Ömer ise bana tiksinirek baktı. "Ne ara böyle hale geldik Ada biz söyle bana biz ne ara böyle olduk . "
"Bilmiyorum"
"Ben seni öyle çok severken sen benim kalbimi paramparça ettin , herşeye tamam dedim . Ben sadece beni affet ve eskisi gibi sev istedim . Ama sen bunu bile bana çok gördün neden Ada neden bana çok gördün " Ömer cevap bekliyordu ama Ada sadece ağlıyordu. "Bana cevap ver Ada ! Susma! Susma artık yeter anladın'mı beni yeterrrr" diye bağırıp odadan hızla çıktı . Ada ise sadece arkasından daha çok ağladı , yaptığından o kadar çok pişmanki şuan bunu Ömer anlayamıyordu. Akşam misafir geldiği halde Ada odasından çıkmamıştı . Kapının birden açılmasıyla Ömer'i gördü ."kalk aşağı in misafir var "
"Ömer bir dinle beni nolur"
"Sus artık"
"Bak Ömer vur kır ama bana susma , görmezden gelme sevdiğim"
"Şimdimi sevdiğin adam oldum Ada ben sana el kaldırmicam bunu bana zorlama ve kes sesini hemen mutlu bir şekilde aşağı in Duydunmu beni ! "Sadece kafamı sallayıp assağı indim . Yarım saat sonra Hakan abilerle gezmeye çıktık . Asiye abla yanıma gelince "noldu ablam sana " birşey yok diyip yürümeye devam ettim . Hazarın düşmesiyle koşarak yanına gidip sarıldım . "Annem iyimisin?"
"İyim anne canım acımadı" Allah'tan bacağı kanamamıştı Ada oğlunu öpüp oynamasına izin verdi . Şuan Ömer'e bakıyordu ama Ömer ona bir gram bile bakmıyordu . İşte bu Adanın canını çok yakıyordu . O kadar pişmandıki , bu sefer çok ilerlemişti hemde haddinden fazla peki Ada bunu nasıl düzelticek bir fikri bile yoktu bu konu hakkında
Konağa geldiklerinde Ada çocukları yatırmaya gitti . Odadan çıktığı an koşarak odasına girdi . Kendine gele bilmek için kendini hızla duşa attı . Yarın saat sonunda duştan çıktı ama havlu almayı unutmuştu , Ömer'in gelimiyeceğini düşünüp içeri ıslak ıslak girdi . Yatağın üzerinden havlusunu alacağı sıra içeri tüm heybetiyle Ömer girdi . Tabi o an Ada çığlık attığında Ömer kapıyı kitleyip Adayı baştan aşağı süzdü . Ada bornozunu giyeceği sıra Ömer buna izin vermedi . Ve daha çok dibine girdi . "Sen benimsin sen benim karımsın" Ömer'in o an bütün siniri geçti çünkü kıyamıyordu sevdiğine , birde onun o pişmanlığını görünce içinden birşeyler kopuyor gibi hissediyordu . Ama Adaya yumuşadığını belli etmicekti çünkü çok kırgındı. Ömer Adayı yatağa uzandırıp üstünde yerini aldı. Dudakları Adanın boynuna indi ve her öptüğü yere ısırıklar bırakıyordu. Ve o an kulağına"sana şuan dokunmicam"diyip odadan çıkmasıyla Ada öylece kala kaldı .Evet yeni bölüm geldi 😊😘
Herkese iyi okumalar ♥️😍
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar ♥️😊
Kelime sayısı:741
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yangın yeri
Teen FictionBEN 17 YAŞIMDA GELİN OLDUM DAYIMIN İŞLERİNDEN KAZANDIĞI PARA ARTIK AZDI SONRA KALENDEROĞLU ŞİRKET İLE ANLAŞMA YAPTI O GÜN BİZE YEMEK YEMEĞE GELMİŞLERDİ ORDA ÖMER BENİ GÖRMÜŞTÜ . EĞER BEN ÖMER İLE EVLENİRSEM DAYIM DAHA ÇOK KAZANICAKTI PARA YANİ BENİM...