15.BÖLÜM

8.4K 279 49
                                    

Anahtarla kapıyı açıp içeri girdim . Duvarlara tutunarak odama çıktım çantamı yatağa fırlattım "Allah kahretsin"diye bağırdım.  Elime gelenleri fırlatmaya başladım. Annem odaya gelince bana sarılınca yere çöktüm .

"Sakin ol ada sakin "

"Olamıyorum anne "

"Yaptın mı aldırdım mı "

"Anne ikizdi i ikiz "

"Nee ,  ada naptın peki yoksa "

"Y yapamadım anne kıyamadım onlara "

"Ne güzel işte kızım senin aldırmiyacağını biliyordum "

"Ya güzel bir anne olamazsam onlara "

"Senden çok güzel anne olur kızım "

"G gerçekten mi"

"Tabikide hadi artık ağlama bakim "

"T tamam "

Annem odadan çıkınca ayağa kalkıp banyoya girip elimi yüzümü yıkadım .

NAZLI 'DAN:

mutfağa inip defneyi aradım.

"Efendim nazlı"

"Ada geldi şimdi hastaneden "

"Aldırmış mı"

"Hayır yapamamış hatta bebekler ikiz "

"Ne diyorsun nazlı sen "

"Duydun işte neyse ben kapatayım ada anlamasın "

"Tamam "

Diyip kapattım dolaptan meyveler alıp meyve tabağı yapıp salona geçtim.

Çizimlerimi alıp salona geçtim . Annem meyve tabağı yapmıştı . Ben çizim yaparken  , annem kitap okuyor , berat çizgi film izliyordu . Daha sonra masadan leptopu alıp Gmaillerime baktım . O an anladım bir dosyayı göndermem gerekiyor du ama yanımda değil şirketteydi ayağa kalkıp odama girdim çantamı alıp evden çıktım . Yolda giderken yaralı bir köpek gördüm arabayı kenara çekip yanına gittim kucağıma alıp vetenere doğru yol aldım.

ÖMER'DEN:

sonunda İstanbul'a gelmiştim . Seni en sonunda bulucam ada bulucam ve evimize gidicez beraber şuan arkadaşımın evine gidiyorduk o bana yardım edicekti burada telefonumun çalışması ile açtım.

"Efendim babanne "

"Nerdesin "

"Geldim İstanbul'a ben merak etme adayı bulucam "

"Tamam oğlum "

DEFNE 'DEN:

Adanın fotoğraflarına bakarken telefonum çaldı.

"Efendim "

"Ömer İstanbul'da adayı almak için dikkat et bulmasın "

"Tamam sağol merak etme "

Telefonu kapatıp korumayı çağırdım.

"Buyrun Defne hanım"

"Ömer gelmiş onu takibe alın adayı asla bulmaması lazım "

"Tabi efendim merak etmeyin "

Kızıma dokunmana izin vermicem Ömer Kalenderoğlu .

Şuan şirkette çalışıyorum . Yaralı köpeğin ayağı incilmişti . Orada çok iyi bakıcaklardı beklediğim dosya gelmedi hala ya ayağa kalkıp çalışanların yanına gittim.

"Bana biri istediğim dosyayı getirecekti nerede "

"Sıla hanım çok özür dilerim hakan bey ben veririm demişti "

"Ben bunu kimden istedim"

"Benden efendim "

"Ozaman sen getireceksin bak gecikti iş , bir daha eksik istemiyorum acil getir dosyayı "

Odaya girip dışarı bakmaya başladım . Masadan telefonumu alıp sosyal medyaya girdim . Ömer birşey paylaşmıştı yine altında "İstanbul'a dönüş" yazıyordu nasıl ya o şimdi buradamı sakin ol hiçbir şey olmicak  sonuçta seni artık tanıyamaz ismim bile değişti ,  elimi karnıma götürüp okşadım . Kapı açılınca arkamı döndüm .

"Sıla hanım istediğiniz dosya "

"Sonunda , yarım saat sonra bana tasarımcı hakan beyi bağla "

"Tabi efendim "

Sandalyeye oturup işlerime devam ettim .
Sonunda bitmişti ama bende bittim . Hakan bey arayınca onunla konuşmaya başladım.

"Nasılsınız sıla hanım "

"İyim teşekkürler hakan bey siz nasılsınız"

"Bende iyim barış senden çok bahsetti "

"Öylemi "

"Evet bizim için çocuk odası dekorasyonu hazırlarmısın "

"Tabi ne zaman "

"Eşim size gmail atıcak ona göre çalışırsınız"

"Tabi hakan bey "

İşlerim bitince çantamı alıp şirketten çıktım. Arabama binip yola çıktım. Bugün hava yağmurluydu ve çok yağıyordu . Yarım saat sonra spor salonuna geldim . Üstümü değiştirip spor hocamın yanına gittim.

"Hoşgeldin sıla "

"Hoşbulduk Aylin "

"Hazırmısın "

"Evet "

Bir saat spor yaptıktan sonra eve geldim annemle beraber yemek yapmaya başladık. Herşey hazır olunca oturup yemeğe başladık.

Yemekler bitince bahçede beratın ödevleri için yardım etttim ona .

ÖMER'DEN:

Arda bir kaç kız getirmişti eve yanıma gelen kız esmerdi ve çok güzeldi.

"Naber yakışıklı"

"İyidir senden "

"Bendende biraz eğlensek mi seninle "

"Tabiki olur gel bakalım benimle sen "

Elini tutup odaya soktum . Yatağa uzanıp onu kucağıma oturtup dudaklarına yapıştım .

"Çok güzelsin hemde çok"

2 SAAT SONRA:

"Sen çok farklısın "

"Öyleyimdir "

"Keşke senin karın olsam Ömer "

"Bizim oralarda yapamazsın sen "

"Yaparım bebekde veririm "

"Sonradan caymak yok ama "

"Tabikide yok "

"Hazırlan Urfa'ya gidiyoruz "

"Tamam "

Hemen kendimi duşa attım.

ADA 'DAN:

Şuan Ömer napıyordurki kim bilir neler yapıyordur beni unutmuştur çoktan o bencede , siz merak etmeyin bebeklerim ben sizin hep yanınızdayım sizi asla yalnız bırakmicam . Tabletten kızlar için bebek giysilerine baktım . Hepsi çok güzeldi acaba sen erkekmisin kızmı ama herşeyden önce sağlıklı ol yeter siz beni güclendiriyorsunuz saat geç olduğu için ışığı kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.


yangın yeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin